Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Synes du det er greit om presidentkandidaten til Madrid blir enig med Vidic om overgang om han vinner valget bak ryggen til United?

Farlig god sammenligning faktisk...

 

Ja, det går jo rykter om at ene presidentkandidaten til Barca nå er enig med Fabregas bak ryggen til Arsenal (hvor sant dette er kan man jo vurdere, men utenkelig er det ikke). I følge reglene er vel ikke dette ulovlig siden han ikke enda er tilknyttet klubben, burde det bli forbudt? Helt klart!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sålenge alle regler blir fulgt kunne eg ikke brydd meg mindre om Roma.

 

 

Synes du det er greit om presidentkandidaten til Madrid blir enig med Vidic om overgang om han vinner valget bak ryggen til United?

Selvsagt ikke. Eg bryr meg om United. Driter i Roma. Burde være greit å forstå vel??

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Now this is just mind baffling!

 

"Of course I miss playing for Manchester United," Ronaldo said in The News of the World.

 

"I played there for six years and that's a long time.

 

"I am still interested in watching Manchester United and, you never know, maybe in the future I could return to play there.

 

"It's always possible."

 

Ronaldo has a long-term contract at Real which he plans to honour, but he stressed his fondness for Sir Alex Ferguson, his former United team-mates and the Old Trafford club.

 

"I want to fulfil my contract here but, in the future, only God knows," he added.

 

"I will not say I am not happy here at Real Madrid.

 

"I am really happy and everyone knows this is my club but, of course, I miss Manchester United, the boss, the players, because I left family there.".

 

Ronaldo har uten tvil sagt di rette tingene etter sin avskjed fra OT,men jeg synes det er rart han begynner med "only God knows" talen sin et halvt år etter han kom til Real.

Lenke til kommentar

Jeg hilser tilbake 'The Lost King of Old Trafford' (som jeg har begynt å kalle ham nå) når som helst. En fantastisk spiller som hadde alt for oss. Komplett.

 

PS: Star Wars går aldri av moten og derav ikke bildet til Wis heller. Beste triologien (de gamle) noensinne.

 

True that.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...