Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har trua, vi har svært mye spennende offensivt i år, og med utviklingen til carrick og cleverley, samt skadefri anderson gjør oss trygge på midten også.

 

I tillegg er Vidic tilbake, så i forsvar er det fint lite å si - mangler kanskje en venstreback, men det får så være.

 

Gleder meg til å se United fra mandag av og utover, har ikke gledet meg så mye til en seriestart på flere år!

Lenke til kommentar

Hva gjør vi vel ikke for å vise at Berbatov ikke lenger er ønsket.

 

Håper vi trekker Rooney lenger ned i banen og bruker RvP som spjut på topp. Hvordan Kagawa passer inn aner jeg ikke, men jeg antar Fergie har en plan.

Edit:

Hadde blitt mer happy for Torres enn for RvP i dag.

Endret av Sovehest
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sovehest. Nei. NEEEEIII?!?!?!!! Hva faen?! Hvorfor skal Rooney trekkes ned når United har KJØPT KAGAWA? Er folk idioter? Hva er det her fornoe? Hva faen skal United med RvP nå? Det hadde vært en god ide for 3 år siden. Fuck altså. Kagawa er hundre ganger mer verdt enn RvP i dagens marked. Har ikke vært så pissed off siden Beckham forlovet seg med Posh Spice.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Eller som jeg har sagt tidligere, hvis de foretrekker 1 ren spiss, så hadde jeg så absolutt kunne likt å se rooney på sentral midtbane, tror han hadde gjort en glimrende jobb der.

 

Kanskje jeg hyler litt nå, men Rooney som sentral midtbanespiller!? Hvorfor skal fjorårets beste spiller i "sin posisjon" plutselig bytte rolle, og da til en rolle har såvidt meg bekjent aldri har hatt?

Lenke til kommentar

Kanskje jeg hyler litt nå, men Rooney som sentral midtbanespiller!? Hvorfor skal fjorårets beste spiller i "sin posisjon" plutselig bytte rolle, og da til en rolle har såvidt meg bekjent aldri har hatt?

 

Jeg sier ikke at han MÅ bytte rolle, men når man ser hvilke kvaliteter rooney har utover bare det å score mål, så tror jeg han hadde passet rett inn på midtbanen som et alternativ. Heller Rooney på midten enn at han, VP eller Kagawa roterer på benken, da disse 3 absolutt burde spille sammen. Første alternativet jeg listet er jo greit sånn sett, men da kan det fort bli litt tynt med bare 3 på midten?

Uansett, ferguson klarer nok å løse dette mye bedre enn oss sofaeksperter :)

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Selv om han skal bli stopper, er det jo bedre å bruke han på høyreback enn å ha han på benken, fordi jeg tror han vil gjøre en bedre jobb enn Evra. Driter faktisk i hva han skal bli, for øyeblikket har vi en søppeldynge på venstrebacken og det er viktigere å fikse opp i.

 

Edit: Valencia på høyre og Rafael på venstre støttes. Latterlig høyreside.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...