Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha! Her inne depper folk og i arsenal-tråden depper folk! :D

 

Jeg ser på det som en positiv ting. Sammenligningen med Berbatov blir helt latterlig for min del, en del av grunnen til at Berbatov er skviset ut er at han ikke passer til den type fotballen vi vil spille. Han senker farten på angrepet. Her får vi en RvP som kommer fra en klubb som er kjent for å spille slik!

Lenke til kommentar

Ville det ikke vært mer fornuftig å bruke de pengene på en venstreback eller midtbane. Uten at jeg som Chelsea-supporter skal kritisere noen sitt pengebruk. :wee:

Det er vel nettopp dette de fleste funderer på tenker eg...

 

Men United har masse penger. Egne penger, så det går fint.

Lenke til kommentar

Ville det ikke vært mer fornuftig å bruke de pengene på en venstreback eller midtbane. Uten at jeg som Chelsea-supporter skal kritisere noen sitt pengebruk. :wee:

Det er vel nettopp dette de fleste funderer på tenker eg...

 

Men United har masse penger. Egne penger, så det går fint.

Hvis man ser bort i fra et fint lite lån...

Lenke til kommentar

Ikke at jeg klarer å fatte hva United egentlig skal med Van Persie, men okke synes jeg det er gøy at klubben omsider visker muskler på overgangsmarkedet og henter en profilert spiller. Men hvor er balansen i laget?

 

Leste her om dagen noen som spekulerte i at United kun var ute etter Van Persie for å skape mye blest omkring klubben, som igjen vil føre til økt aksjekurs på New York-børsen. Kynisk, ja. Men kan det være noe i det?

Lenke til kommentar

Gøy at vi signerer et stort navn, synd han ikke er en midtbanespiller. Jeg lurer på hvordan vi skal få dette til å funke. Nå må vi vel bruke Kagawa som sentral midtbanespiller, eller ving, for å få kabalen til å gå opp.

 

Dette er også en jævlig risikabel signering med tanke på alder og skadehistorikk. Jeg klarer ikke å bare være negativ når vi signerer en klassespiller, men jeg synes SAF gambler vel hardt med denne signeringen.

Lenke til kommentar

United manager Mr. Ferguson had insisted that the Old Trafford club would not pay in excess of £15m for Van Persie, with Arsenal holding out for £25m.

 

But a compromise has been reached with United understood to be paying £15m as an initial payment, with further fees dependent on add-ons linked to Van Persie’s appearances, goals and silverware won as a United player.

 

- Telegraph

 

 

Greit nok.

Lenke til kommentar

Mange her som mener united ikke trenger Van Persie. Jeg er uenig.

Har savnet en måltyv som scorer på bestilling helt siden Van Nistelrooy dro. Holder Van Persie seg skadefri så kan han bli denne spilleren for oss. (Merket ikke savnet etter Nistelrooy så godt siden Ronaldo tok over og scoret en drøss, men han var vel aldri ren spiss hos oss?)

 

Rooney har selvsagt også scoret bra med mål en periode, men det går så opp og ned, pluss at han sløser noe voldsomt med sjansene til tider.

 

Tror dette blir bra jeg, dyrt, men bra :)

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...