Stonemeister Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Well, shit. Sliter fortsatt å se hvordan han skal få plass i laget uten at Kagawa eller Welbeck må ofre en del spilletid. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 En spiller på 30 som kommer til å være skadet minst 1/3 av sesongen. Wenger & co gnir seg sikkert i hendene nå. Han blir en ny Berbatov. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Haha! Her inne depper folk og i arsenal-tråden depper folk! Jeg ser på det som en positiv ting. Sammenligningen med Berbatov blir helt latterlig for min del, en del av grunnen til at Berbatov er skviset ut er at han ikke passer til den type fotballen vi vil spille. Han senker farten på angrepet. Her får vi en RvP som kommer fra en klubb som er kjent for å spille slik! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Ville det ikke vært mer fornuftig å bruke de pengene på en venstreback eller midtbane. Uten at jeg som Chelsea-supporter skal kritisere noen sitt pengebruk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Bare å kritisere Aleks 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Eller sentral midtbanespiller.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Ville det ikke vært mer fornuftig å bruke de pengene på en venstreback eller midtbane. Uten at jeg som Chelsea-supporter skal kritisere noen sitt pengebruk. Det er vel nettopp dette de fleste funderer på tenker eg... Men United har masse penger. Egne penger, så det går fint. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Ville det ikke vært mer fornuftig å bruke de pengene på en venstreback eller midtbane. Uten at jeg som Chelsea-supporter skal kritisere noen sitt pengebruk. Det er vel nettopp dette de fleste funderer på tenker eg... Men United har masse penger. Egne penger, så det går fint. Hvis man ser bort i fra et fint lite lån... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Du har satt deg inn i saken? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 RVP klar for United Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Poster denne her også: Neil Brooks @NeilBrooksAFCDrink this in for a second. Including wages. United have just gambled £65'000'000 on RVP. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Angelo Henriquez has signed a four-year deal at Manchester United (via AndresSolisV ) Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Ikke at jeg klarer å fatte hva United egentlig skal med Van Persie, men okke synes jeg det er gøy at klubben omsider visker muskler på overgangsmarkedet og henter en profilert spiller. Men hvor er balansen i laget? Leste her om dagen noen som spekulerte i at United kun var ute etter Van Persie for å skape mye blest omkring klubben, som igjen vil føre til økt aksjekurs på New York-børsen. Kynisk, ja. Men kan det være noe i det? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Gøy at vi signerer et stort navn, synd han ikke er en midtbanespiller. Jeg lurer på hvordan vi skal få dette til å funke. Nå må vi vel bruke Kagawa som sentral midtbanespiller, eller ving, for å få kabalen til å gå opp. Dette er også en jævlig risikabel signering med tanke på alder og skadehistorikk. Jeg klarer ikke å bare være negativ når vi signerer en klassespiller, men jeg synes SAF gambler vel hardt med denne signeringen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 United manager Mr. Ferguson had insisted that the Old Trafford club would not pay in excess of £15m for Van Persie, with Arsenal holding out for £25m. But a compromise has been reached with United understood to be paying £15m as an initial payment, with further fees dependent on add-ons linked to Van Persie’s appearances, goals and silverware won as a United player. - Telegraph Greit nok. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Frå dei pålitelige Arsenal-bloggarane (som faktisk veit meir enn Telegraph, ja) blir det rapportert om £24 mill. Ikkje at det er viktig. Ganske nært det ultimate svik uansett. 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Ornstein (@bbcsport_david) sier £22.5m + £1.5m ekstra om MU vinner enten ligaen eller CL i løpet av neste fire år. Endret 15. august 2012 av Atald Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Herlig!! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Som sagt, £65M er megagambling på en snart 30 år gammel spiller, nå forventer jeg 100 gåller i ligaen i løpet av fireårskontrakten. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Mange her som mener united ikke trenger Van Persie. Jeg er uenig. Har savnet en måltyv som scorer på bestilling helt siden Van Nistelrooy dro. Holder Van Persie seg skadefri så kan han bli denne spilleren for oss. (Merket ikke savnet etter Nistelrooy så godt siden Ronaldo tok over og scoret en drøss, men han var vel aldri ren spiss hos oss?) Rooney har selvsagt også scoret bra med mål en periode, men det går så opp og ned, pluss at han sløser noe voldsomt med sjansene til tider. Tror dette blir bra jeg, dyrt, men bra Endret 15. august 2012 av Apox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå