PSV Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Som jeg nevnte i mai en gang så ser det ut som vi signerer Ángelo Henriquez. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ferguson har mista fullstendig grepet. Eller så har han null ønske om å vinne ligaen. Pick one. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Begynner å tro det samme selv. Grunnen må vel være at Clev/Ando imponerte over noen få kamper i fjor. Har selv troa på Cleverley, men han har p.d.d ikke bevist nok til å spille fast på et lag som skal kjempe om tittelen. En Joao Moutinho hadde jeg tatt imot med åpne armer. Witsel hadde også vært spennende. Edit: Fatter ikke hva vi skal med RvP i utgangspunktet. En spiller som garantert ville spilt fast om han er skadefri, og dette vil dytte Welbeck og Chicharito enda lenger ut. Mest sannsynlig vil det også føre til mindre spilletid for Kagawa også. Med forbehold om at Nani, Valencia og Rooney er bankers, noe jeg håper og tror de vil være. Endret 14. august 2012 av Shlaps Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Det er fortsatt noen uker igjen. Begynner seriøst å lure på hva som foregår om vi lar være å kjøpe en sentral midtbanespiller for femte året på rad. Det er en grense for hvor gammel Scholes og Giggs kan bli. 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Vi har signert kanskje verdens største talent for tiden og det er knapt nok reaksjoner? 18-åring som banger inn gåller i topdivisjonen i landet sitt og briljerer på U23-nivå? £4M? Fucking bargain. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Han blir kalt "den nye Chicharito". Er vel en av grunnene til at jubelen ikke akkurat står i taket. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg kan forstå midtbanepolitikken til SAF til en viss grad. Jeg lurer på om folk i det hele tatt skjønner kjøpet av Kagawa når de snakker om Moutinho, RvP etc. I mine øyne er laget ganske perfekt pdd. Man må ha i tankene nå at kravet om en sentral midtbanespiller/ballfordeler ala Fabregas, Moutinho, Modric ikke lenger gjeldende i like sterk grad, og mye mindre, det ideelle for et lag som spiller med Kagawa bak spissen. Carrick - som en av de beste i sin posisjon - er naturligvis fast, også kan det rulleres med Scholes, Powell, Cleverly, Anderson. 4 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Beklager min krasse tone ovenfor den nye billige, ukjente Mexicaneren. Har nå sett en skrytevideo av ham, og han er ikke bare "den nye Chicharito", han kan ta salto i tillegg! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Det å lese Banan sine innlegg er som å kose seg med en dåse. Like underholdene hver dag! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Beklager min krasse tone ovenfor den nye billige, ukjente Mexicaneren. Har nå sett en skrytevideo av ham, og han er ikke bare "den nye Chicharito", han kan ta salto i tillegg! #1 Han er chilener. #2 Han kan drible. #3 Han kan offside. #4 Han kan avslutte utenfor 16-meteren. #5 Han kan løpe med ball i beina. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Det å lese Banan sine innlegg er som å kose seg med en dåse. Like underholdene hver dag! Måten du ordlegger deg på bekrefter mine mistanker om at du utelukkende har penetrert fleshlights. 8 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/robin-van-persie-manchester-united-1261379 Arsenal and United open official talks over van Persie Robin van Persie is closing in on a sensational £20million-plus move after Arsenal officially began negotiations with Manchester United. The Mirror can reveal the two clubs spent Tuesday night talking about a deal which could now be pushed through before the Premier League kick-off this weekend. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Hihi. Blir morsomt. Gud så deilig det hadde vært å se RvP i United drakt. HEIA HEIA!!! ROLIG NÅ GUTTA Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Mer lysten på å se Henriquez enn RvP i United-drakta for å være ærlig. 1 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ja, nå som vi har Henriquez så burde RvP legges død.. Berba er jo ikke engang ut av døra. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Sky Sports @SkySports BREAKING NEWS: Manchester United and Arsenal agree terms over transfer of Robin van Persie. http://bit.ly/t6MwzB Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Grattis. For en signering! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 OMFG! Denne dagen har vært årets deiligste med tanke på vær... NÅ ble den enda bedre! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Litt usikker på hva jeg syns jeg faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå