Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å tro det samme selv. Grunnen må vel være at Clev/Ando imponerte over noen få kamper i fjor. Har selv troa på Cleverley, men han har p.d.d ikke bevist nok til å spille fast på et lag som skal kjempe om tittelen. En Joao Moutinho hadde jeg tatt imot med åpne armer. Witsel hadde også vært spennende.

 

Edit: Fatter ikke hva vi skal med RvP i utgangspunktet. En spiller som garantert ville spilt fast om han er skadefri, og dette vil dytte Welbeck og Chicharito enda lenger ut. Mest sannsynlig vil det også føre til mindre spilletid for Kagawa også. Med forbehold om at Nani, Valencia og Rooney er bankers, noe jeg håper og tror de vil være.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Jeg kan forstå midtbanepolitikken til SAF til en viss grad. Jeg lurer på om folk i det hele tatt skjønner kjøpet av Kagawa når de snakker om Moutinho, RvP etc. I mine øyne er laget ganske perfekt pdd. Man må ha i tankene nå at kravet om en sentral midtbanespiller/ballfordeler ala Fabregas, Moutinho, Modric ikke lenger gjeldende i like sterk grad, og mye mindre, det ideelle for et lag som spiller med Kagawa bak spissen. Carrick - som en av de beste i sin posisjon - er naturligvis fast, også kan det rulleres med Scholes, Powell, Cleverly, Anderson.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Beklager min krasse tone ovenfor den nye billige, ukjente Mexicaneren. Har nå sett en skrytevideo av ham, og han er ikke bare "den nye Chicharito", han kan ta salto i tillegg!

 

#1 Han er chilener.

#2 Han kan drible.

#3 Han kan offside.

#4 Han kan avslutte utenfor 16-meteren.

#5 Han kan løpe med ball i beina.

Lenke til kommentar

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/robin-van-persie-manchester-united-1261379

 

Arsenal and United open official talks over van Persie

 

Robin van Persie is closing in on a sensational £20million-plus move after Arsenal officially began negotiations with Manchester United.

 

The Mirror can reveal the two clubs spent Tuesday night talking about a deal which could now be pushed through before the Premier League kick-off this weekend.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...