Jotun Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hadde vert artig å se hvor rask han er i en sånn situasjon. Tror han fort ville fått noen meter. Men det hadde ikke holdt lenge i kampen Tenk for en pr det hadde vært.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 De måtte vel økt øverste grense for top speed i Fifa i fra 100 til 150. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Aah, stemmer. Er redd han kommer til å sette ny rekord for antall offsides i løpet av en kamp i så tilfelle. Hvorfor det? Han kan jo starte løpet etter at ballen er spilt! 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Nei dæven! Du har et poeng der! Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hva synes folka her nå som RvP ryktene blir hetere og hetere? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 God spiller, ingen tvil om det, men jeg synes det er litt merkelig at Berbatov ikke passer inn i United sin "nye og raskere spillestil", mens RvP som ikke er mye raskere enn Berba tydeligvis passer godt inn? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Spyr blod og driter i buksa av skuffelse om Utd signer RVP. 3 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hvis RVP blir kjøpt lurer jeg på om Ferguson har hatt et lite drypp. A) United har allerede Rooney, Wellbeck, Chicharito og Berbatov* av rene spisser i stallen - veldig god dekning sammenlignet med det United har sentralt på midten og på backene B) RVP er 29 år og har tilnærmet null videresalgsverdi - stikk i strid med Fergusons uttalte prinsipper C) RVP er skadeutsatt D) Kagawas beste posisjon er rett bak spissen, hvilket innebærer et skifte til en "4-2-3-1"-formasjon hvor vi kun spiller med en rendyrket spiss. Kjøpes RVP inn betyr det nok at SAF holder på greia med å spille to spisser, hvilket vil si at Kagawa enten er tiltenkt en rolle på kanten (bortkastet talent) eller sentralt på midten (selvmord). 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hadde vert artig å se hvor rask han er i en sånn situasjon. Tror han fort ville fått noen meter. Men det hadde ikke holdt lenge i kampen Tenk for en pr det hadde vært.. Det er vel ikke verre å ta ham inn på prøvespill og la ham spille en vennskapskamp mot et eller annet lag? Enig med deg i at det hadde vært voldsom PR for både dere og Bolt om det hadde skjedd. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 MirrorFootball @MirrorFootball BREAKING Sao Paulo's website has announced Lucas Moura has signed for PSG. Website then crashed Kommer ikke inn på den selv om jeg fant riktig side. PSG kommer til å bli awesome på Fifa 13. Der var Sky også. Sky Sports News @SkySportsNews PSG reach agreement to sign Brazilian Lucas Moura from Sao Paulo. More on #SSN Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Blir spennende å se hvor mye slingringsmonn det blir fra Michel Platini når en fransk klubb bryter FFP. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Nick Coppack @nickcoppack Sir Alex on RvP: "We've made a bid, they've been trying to negotiate with other clubs. We have to persevere. Hopefully it comes our way." Nå gir jeg faen. Ferguson kommer aldri til å innse at vi har et problem sentralt på midten, så da tar jeg imot RvP med åpne armer. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Blir spennende å se hvor mye slingringsmonn det blir fra Michel Platini når en fransk klubb bryter FFP. Tror faktisk de kjøper så de ikke havner i problemer med FFP. Men ettersom man kan bruke så mye penger så må FFP være litt naivt. Det fungerer ikke akkurat slikt man hadde tenkt kan jeg se. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Forklar gjerne logikken bak det utsagnet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Sier bare at mange her inne tror at klubbene ikke tenker over FFP når de bruker penger. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 @United Arsenal har satt en pris på 20 millioner pund for 29 år gamle Robin van Persie som har ett år igjen av kontrakten, men de vil kreve fem millioner mer hvis det er United som skal få ham. Har ikke Ferguson noen andre spillere i kikkerten? Er ikke noe begeistret for RVP, blir for gammel syns jeg... Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 RVP hadde sin beste sesong i fjor, han er gammel og skadeplaget.. Han er ikke verdt £20 millioner! La heller Juva kjøpe han! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Skjønner ikke logikken til SAF her. Vi har en brilliant spiss i Berbatov som sitte på benken, samtidig som vi ikke har noen sentral midtbane å snakke om, også skal vi investere flere millioner pund i en ny spiss???? Er jo helt bak mål. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) ...... Endret 12. august 2012 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå