Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis RVP blir kjøpt lurer jeg på om Ferguson har hatt et lite drypp.

 

A) United har allerede Rooney, Wellbeck, Chicharito og Berbatov* av rene spisser i stallen - veldig god dekning sammenlignet med det United har sentralt på midten og på backene

B) RVP er 29 år og har tilnærmet null videresalgsverdi - stikk i strid med Fergusons uttalte prinsipper

C) RVP er skadeutsatt

D) Kagawas beste posisjon er rett bak spissen, hvilket innebærer et skifte til en "4-2-3-1"-formasjon hvor vi kun spiller med en rendyrket spiss.

 

Kjøpes RVP inn betyr det nok at SAF holder på greia med å spille to spisser, hvilket vil si at Kagawa enten er tiltenkt en rolle på kanten (bortkastet talent) eller sentralt på midten (selvmord).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde vert artig å se hvor rask han er i en sånn situasjon. Tror han fort ville fått noen meter.

 

Men det hadde ikke holdt lenge i kampen :p

 

Tenk for en pr det hadde vært..

 

Det er vel ikke verre å ta ham inn på prøvespill og la ham spille en vennskapskamp mot et eller annet lag? Enig med deg i at det hadde vært voldsom PR for både dere og Bolt om det hadde skjedd.

Lenke til kommentar

MirrorFootball ‏@MirrorFootball

BREAKING Sao Paulo's website has announced Lucas Moura has signed for PSG. Website then crashed

 

Kommer ikke inn på den selv om jeg fant riktig side. PSG kommer til å bli awesome på Fifa 13.

 

Der var Sky også.

 

Sky Sports News ‏@SkySportsNews

PSG reach agreement to sign Brazilian Lucas Moura from Sao Paulo. More on #SSN

Lenke til kommentar

Blir spennende å se hvor mye slingringsmonn det blir fra Michel Platini når en fransk klubb bryter FFP.

 

Tror faktisk de kjøper så de ikke havner i problemer med FFP. Men ettersom man kan bruke så mye penger så må FFP være litt naivt. Det fungerer ikke akkurat slikt man hadde tenkt kan jeg se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...