PSV Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Nei, vi har Vidic tilbake og da blir det 1-6-3 som vi alltid har drømt om å spille: Welbeck - Van Persie - Chicharito Young - Kagawa - Rooney - Nani - Valencia - Lucas Vidic de Gea 5 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) RedCafé sier at ESPN Brazil melder om akseptert bud på £30 mill for Lucas Moura. Kildekritikken ikke helt på topp. Endret 28. juli 2012 av Stonemeister Lenke til kommentar
eveant Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Åssen ligger det an med Van Persie nå? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) http://www.united.no..._om_moura_kjoep Pluss United skal gjøre alt de kan for å få RVP.... såpass. Endret 4. august 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Vi får se i løpet av morgendagen hva som eventuelt skjer. Men det er ikke ofte Ferguson ikke sitter på benken under en United kamp, så et eller annet var det jo han ble igjen i England for. Å gjennomføre en overgang vil jeg jo påstå kommer på lista over gode grunner for ikke å sitte på benken under en kamp mot enga. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hadde vært litt artig å se RVP i United drakta. At han er Arsenal's ansikt for tiden driter eg i. Eg vil ha mål. Hadde vært spennende å se hva han kunne fått til. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Tipper han blir langtidsskadet i løpet av de to første kampene. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Er egentlig ikke så gira på RVP selv. Men vi får se.. Om Lucas kommer skal jeg ikke klage på noe uansett. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Jada, om eg skulle velge så blir det uten tvil Moura, men sier ikke neitakk til begge. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Sier nei takk til begge. Sentral midtbane for faen!!! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Makan til slett arbeid. Skal folk liksom tro på det skvipet der når han ikke engang vet hvilken italiensk klubb som er etter RVP? Bob Cass liksom..den gjengse fotballsupporter har mer kredibilitet enn ham. Endret 4. august 2012 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Det medisinske apparatet er sikkert veldig ensomme nå som de to Owen-krøplingene har forsvunnet ut døra i løpet av et snaut år. Tror ikke RVP er rett mann til å erstatte dem på skadebenken. Å bruke RVP-pengene (hvis de er der, og det er de vel sånn som ryktene går?) på sentral midtbane og/eller venstreback er jo så innlysende at jeg ikke kan skjønne at det ikke har blitt gjort for lenge siden. Det er et digert hull i fasaden, og Sir Alex går tilsynelatende rundt uten å merke at det bare har vært tettet med litt lurvete gaffateip i tre-fire år. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Men det er ikke ofte Ferguson ikke sitter på benken under en United kamp, så et eller annet var det jo han ble igjen i England for. Han har jo annonsert at han skal reise mindre, så at han blir hjemme er nok ikke så overraskende. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 United close on Lucas deal http://www1.skysports.com/football/news/11661/7965319? Da har SS også kastet seg på Lucas-toget. Du godeste Ferguson, du skal ikke hente inn en ny keeper og en stopper mens du er i gang med å "forsterke" alle andre posisjoner enn de som faktisk er kritisk nødvendig å forsterke? Kan hente Ronaldo, Messi, Neymar osv. for alt i verden, du vinner ingenting uten en ny sentral midtbane. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) hmmm*slett* Endret 1. september 2012 av Ravel Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Hva i all verden mener du med "og har, vunnet alt uten ny sentral midtbane"? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Bolt ute igjen og sier han vil prøvespille for United. Han sier at han kan spille i tillegg til å løpe fort. Hvis det stemmer er jeg veldig interessert Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Han har neppe teknikken inne til å hverken sentre eller dempe ballen på det nivået her. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Eh, han skal jo ikke sentre eller dempe ballen. Han skal byttes ut med Chicharito aka Bolt uten fart. 4 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Aah, stemmer. Er redd han kommer til å sette ny rekord for antall offsides i løpet av en kamp i så tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå