Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har ikke jeg inngående kjennskap til økonomien, men jeg går ut fra at Glazers tar ut profitt med jevne mellomrom fra før. Da er det vel ikke umulig å skru opp krana til seg selv litt til vil jeg tro.

 

Bortsett fra et lån og noen millioner i "consulting fees" (noe de ikke vil ha mulighet til å ta ut flere ganger hvis de gjennomfører IPOet) er jeg ikke kjent med at at Glazer tar ut noe som helst fra klubben.

Lenke til kommentar

Synes ikke det er verdt det å sprenge lønnsbudsjettet på en spiller som nærmer seg 30. Ikke når vi har Rooney og Kagawa i troppen fra før av. Vi ville neppe brukt alle tre på en gang, og alle disse er for gode til å sitte mye på benken. Dessuten er han skjør som porselen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"It'll be important for Shinji, who will be coming on his first tour with us," Sir Alex told MUTV. "He'll get to know players like Paul Scholes, Michael Carrick and Rio Ferdinand - the experienced players in the camp.

 

"Shinji doesn't speak English so he'll have his interpreter with him and hopefully by the time he comes back he'll speak good Scottish!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis ryktene om Three-Lung Park stemmer så er det på en måte synd, en spiller type som jeg alltid har likt.

Men han har jo blitt brukt mindre og mindre de to siste sesongen og han er vel over toppen, så det er vel kanskje greit at han bytter klubb og får litt mer spilletid.

 

Med Park på sitt beste så var han en strålende spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...