banansplitt™ Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Seriøst folkens, dra den spøken litt lengre a. Jeg er ikke sint Game, jeg er bare veldig, veldig skuffet. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hei, axel. Ikke ødelegg Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ifølge sikre kilder også! Geeeettt inn. Faen ta deg. Like før jeg bestiller "hit" på deg Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Fyfaen, nå er jeg SÅ fornøyd med meg selv. George Best: if only one person thought i was the best player in the world, that is enough for me. Game: Klarte jeg å lure en person, er det nok for meg. Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Faen Game.. Det var for godt til å være sant Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Folk tror på alt på internett. ALT. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg så matchen hvor Canales herja med Sevilla og ble rett og slett blown away. Skulle han komme til United hadde det vært intet annet enn fantastisk. Lett topp 10-15 talenter i Europa for øyeblikket. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ahh... Talentjakt i Italia. Alltid like gøy. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Og ettersom United har ein speidar i Italia, så er dette sjølvsagt dei to einaste unggutane han ser på. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Konge! Håper de får de grisebillig og at Roma ikke sitter igjen med en dritt!!! Konge med billige investeringer! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Og ettersom United har ein speidar i Italia, så er dette sjølvsagt dei to einaste unggutane han ser på. Men det er derimot en av de få United har blitt linket til? Selvsagt er ikke disse de eneste United har sett på (Åpenbart nok). Tror det ikke er vits med nok en slik diskusjon. Endret 10. februar 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Kanskje spesielt sidan det ikkje er så mange av oss som bryr seg så veldig om såra italienske følelsar. Det står jo heller ikkje noko i artikkelen om at United vil forsøke å hente nokon av dei, med unntak av overskrifta. Det er naturlig at ein klubb som United ser på talentfulle spelarar, men det er ytterst få av dei som faktisk skjer noko med. Endret 10. februar 2010 av archanios Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det står jo heller ikkje noko i artikkelen om at United vil forsøke å hente nokon av dei, med unntak av overskrifta. Det er naturlig at ein klubb som United ser på talentfulle spelarar, men det er ytterst få av dei som faktisk skjer noko med. Nei, det er derfor det kalles et rykte, svært få klubber går ut å bekrefter direkte til mediene vedrørende en interesse for en spiller, uten å ha en avtale nært forstående. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Nettopp. Du kunne like gjerne tatt det i ryktetråden eller latt vere i det heile tatt, men ville kanskje ta det her for å sjå om nokon var litt sympatiske ovanfor Roma? Det går rykter om spelarar til United på dagleg basis og at United ser på eit par Roma-unggutar er det ingenting spesielt med. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Nettopp. Du kunne like gjerne tatt det i ryktetråden eller latt vere i det heile tatt, men ville kanskje ta det her for å sjå om nokon var litt sympatiske ovanfor Roma? Det går rykter om spelarar til United på dagleg basis og at United ser på eit par Roma-unggutar er det ingenting spesielt med. Hehe, sympati er vel det siste jeg regner med å få her angående dette, virker som selv det mest åpenbare ikke er åpenbart nok for deg? Burde postet den i Ryktetråden. Det er sjeldent å bli linket til ungguter, iforhold til verdensklasse-spillere. Av den enkle grunn at det ikke vekker like stor oppmerksomhet, derav burde det være mer hold i ryktene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg har absolutt sympati for Roma i denne saken, men også forståelse for at det blir gjort så lenge det er noe vesentlig feil med regelverket slik som nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Sålenge alle regler blir fulgt kunne eg ikke brydd meg mindre om Roma. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Sålenge alle regler blir fulgt kunne eg ikke brydd meg mindre om Roma. Synes du det er greit om presidentkandidaten til Madrid blir enig med Vidic om overgang om han vinner valget bak ryggen til United? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Synes du det er greit om presidentkandidaten til Madrid blir enig med Vidic om overgang om han vinner valget bak ryggen til United? Farlig god sammenligning faktisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå