Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Pogba er hverken god nok eller erfaren nok til å holde på som han har gjort. Hadde han vært tilnærmet fast på førstelaget kunne jeg forstått det, men mulighetene hans for spilletid neste sesong er kanskje enda mindre hos Juventus, som strengt tatt har dekning så det holder på midtbanen, enn hos United, hvor han enten ville fått spille i mindre viktige kamper, kommet inn fra benken eller blitt sendt ut på lån.

 

Jeg mistenker allikevel at dette er agenten som er ute etter en rask pay-day og at Pogba har blitt overbevist av litt slibrig selgerprat. Gutten er så vidt 19 år gammel og sikkert ikke kjempeintelligent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som eg har sagt tidligere, eg tror svært mange av agentene gjør seg selv en tjeneste og spillerne en bjørnetjeneste slik det opereres i dag.

 

Masse rykter betyr som oftest noe sannhet, som f.eks ryktene om City og united vs agenten til Hazard....

 

I dag skal man liksom betale agenten for å få lov å kjøpe spilleren han formidler for salg? I tillegg til at han får en del av kjøpesummen?

Lenke til kommentar

Forstår ikkje heilt poenget om dette stemmer. God spelar sjølvsagt, framleis ung og så vidare, men vi har Rooney, Hernandez, Welbeck og med Kagawa inn, så virkar det litt rart om vi ikkje går over til å spele oftare med han i mellomrommet med Rooney fremst, noko som igjen fører til mindre behov for så mange spissar.

Lenke til kommentar

Vil ikke ha Busquets nærmere enn 100 mil fra Old Trafford. Han forpester lufta rundt seg med sytingen og filmingen sin.

 

Eller hvis vi hadde fått 50 millioner for å ta imot han så kunne han vel til nød bli brukt som ballgutt, saftblander eller døråpner, men er skeptisk da jeg vil tro han ligger å ruller på bakken etter å ha åpnet 1 dør.

Endret av Apox
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg finner det vanskelig å sette Busquets inn i en sånn liste, fordi det finnes så enormt gode kreative pasningsspillere i EM, men Busquets er verdens beste i den rollen han spiller på midtbanen til Barcelona. En spiller som aldri kommer til å få den hederen han fortjener. En utrolig fotballspiller. Jeg hadde tatt han imot med åpne armer.

Lenke til kommentar

Busquets er ikke Spanias tredje beste midtbanespiller en gang, men som Jørgen sier, han er best på det han gjør. Ville selv fjernet Alonso fra laget til Spania og kjørt Iniesta, Xavi og Busquets på midten. Funker fjell på Barcelona, og det funker for Spania. Det gir også Iniesta muligheten til å påvirke fra en mer sentral posisjon, og Iniesta er et par hestehoder foran alle andre som spiller EM, inkludert Ronaldo. Vi så hvordan Xavi og Iniesta dominerte med en gang de fikk en bakromsspiss å slå på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...