Sameboe Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) http://www.manutd.co...a-transfer.aspx Kagawa klar Herlig! Endelig en kvalitetsspiller på midten, vært savnet i noen år nå! Håper han får 7 trøya etter Owen nå. Endret 5. juni 2012 av Sameboe Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Blir spennende å følge med på. Er dette en etablert god spiller som i utgangspunktet skal skli inn på førstelaget eller et talent? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Mhmmm... Nydelig og spennende. Ung og talent. Kjenner ikke spilleren noe videre, men leser jo entusiasmen til folk her inne som vet om han. Gleder meg! Hvordan skal han her spille? Sammen med Carrick? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 17 mål og 13 assists denne sesongen på 43 kamper for Dortmund, så vil nok tro han går ganske rett inn i første laget. Alle mål og assists fra han denne sesongen: http://youtu.be/7Dg3Kdh_rtI Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=m7qMwwEJ9wY Hærlig spillertype. Har savnet en som tør å leke og utfordre litt etter Ronaldo dro. Blir å kjøpe seg trøye med Kagawa på Endret 5. juni 2012 av Apox Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Gøy med Japse. Han kommer neppe til å spille med Carrick i 2ern på midten (10hi), men bak spissen i en Rooney-rolle. Rooney, Wellbeck, Hernandez og Kagawa deler sannsynligvis to plasser på topp. En sentral midtbane, type Cabaye, og en venstreback nå så lukter det fugl. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Beste formasjon: Rooney Young-Kagawa-Valencia Scholes-Carrick Evra-Vidic-Ferdinand-Rafael De Gea Kagawa løser alle offensiv midtbaneproblemer vi har hatt. Endelig en målfarlig midtbanespiller, med godt overblikk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Vi er jo pukka nødt til å erstatte Scholes også i dette overgangsvinduet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Vi er jo pukka nødt til å erstatte Scholes også i dette overgangsvinduet. Er igrunn enig, skulle gjerne sett Schweinsteiger, Götze og Lahm komme inn, men det kommer ALDRI til å skje. Skal jo sies at vi linkes med Martinez og Modric, som kan ta plass på midtbanen ihvertfall. Endret 5. juni 2012 av Sameboe Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Nei, det gjør han ikke. Han gir et alternativ til Rooney i den hengende spiss-rollen. Men jeg er positiv, forhåpentligvis kan Rooney spille mer som ren spydspiss, men Wellbeck/Hernandez som rullering. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Du mener Kagawa kun er et alternativ til Rooney? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det er i Rooneys hengespissrolle Kagawa har spilt for Dortmund (i 4-2-3-1). Han kan selvsagt flyttes på, en kantrolle hadde sikkert fungert, men det er i 10-errollen han bør brukes. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ja, vi har jo allereie Young, Valencia og Nani. So eg ser ingen grunn til å bruke han på kant. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Du mener Kagawa kun er et alternativ til Rooney? Er ingen ekspert selvsagt, men kan ikke se for meg at han vil bli brukt som en av to på midten. Kanskje i enkelte kamper på hjemmebane. Valencia Kagawa Carrick Nani Rooney Wellbeck Funker nok det au Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Du mener Kagawa kun er et alternativ til Rooney? Er ingen ekspert selvsagt, men kan ikke se for meg at han vil bli brukt som en av to på midten. Kanskje i enkelte kamper på hjemmebane. Valencia Kagawa Carrick Nani Rooney Wellbeck Funker nok det au Jeg ville aldri kjørt det slik. Shinji er en offensiv kreativ spiller, å kjøre han bak to spisser mister man mye av hans styrker. Bør kjøres bak spissen, som i mine øyne bør være Rooney som spiller spydspiss. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Skal bli spennende å se hvilken formasjon vi bruker med Kagawa på banen. Jeg tror også den mest logiske løsningen er en 4-2-3-1, med Rooney på topp. Men SAF er veldig glad i 4-4-2. [edit]Tror uansett Kagawa kan bli en knallsignering. Han brukte ikke lange tiden på å tilpasse nivået i Tyskland, og da kom han rett fra J-league. Med andre ord bør han ha brukbare forutsetninger for å kunne prestere på et høyt nivå allerede i første sesong for oss. Endret 5. juni 2012 av Geir M Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Enig. I tillegg skal han ikke spille EM og får en full sesongoppkjøring med klubben. Da er det bare å vente på at han ryker begge korsbåndene på første treningskamp i August... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå