Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Ryktene sier jo at både SAF og Mancini trakk seg pga agenten til Hazard. Da begge pga dårlige opplevelser med andre agenter. (Tevez anyone?)

Så hans eneste alternativ var Chelsea. Tror han hadde gått til en av de to andre in a heartbeat om han ikke hadde hatt en såpass grådig agent. (£6 mill, jesus christ)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rio er en viktig spiller. Og Scholes var enorm til tider i fjor.

Skader spiller en viktig rolle. Men eg har ikke sagt at united skal fjerne disse gamlisene. For selv med disse i troppen har de den nest yngste troppen.

Så hans eneste alternativ var Chelsea. Tror han hadde gått til en av de to andre in a heartbeat om han ikke hadde hatt en såpass grådig agent. (£6 mill, jesus christ)

her tror eg du er inne på mye Big

Lenke til kommentar

Ryktene sier jo at både SAF og Mancini trakk seg pga agenten til Hazard. Da begge pga dårlige opplevelser med andre agenter. (Tevez anyone?)

Du skal ikke tro alt du leser. Og hvorfor skulle han valgt City eller United ovenfor Chelsea?

Lenke til kommentar

Akkurat, men ja. United har en veldig ung stall, men første elver burde også spille inn.

Ja. Det beste er jo å tilpasse tall til eget bruk.

Personlig synest eg det ville vært best å regne snittalder ut fra et utvalg av spillere, type 6 stk.

Lenke til kommentar

Du skal ikke tro alt du leser. Og hvorfor skulle han valgt City eller United ovenfor Chelsea?

Større sjanse for å vinne titler kan vel være en av grunnene.

Lenke til kommentar

Nja. Uenig med deg der snurris.

Lenke til kommentar

Nja. Uenig med deg der snurris.

Virkelig? :( Selvfølgelig ikke overrasket over at en Chelsea-supporter er uenig.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Hvem vant flest forrige sesong?

Ingen har fjernet noen som helst. Hvor tar du det fra? Eg har hele tiden snakket om 25 manns troppen, og der er da vitterlig både giggs scholes, rio og berba og alle andre medregnet.

Mener jeg så at du ville ta bort de 2 i fra førsteelveren tidligere, når de ettersom jeg har fått med meg har vært veldig viktig for United. Spesielt Scholes. Beklager om jeg tok feil.

Lenke til kommentar
Hvem vant flest forrige sesong?

Mot alle odds.

Jeg snakker om statistikk over flere år, ikke hva som skjedde i fjor.

Klart at den grådige siden av Hazard hopper på "the bandwagon" som man sier, når han får et tilbud fra laget som nettopp vant CL, men heldigvis er ikke alle som Hazard og tenker kun en sesong om gangen.

Forøvrig er sjansen mindre for at dere skal gjenta bedriften i år, samt at jeg fortsatt ikke er overbevist om at Chelsea vil klare å tukte Manchester-lagene, kun ved å kjøpe spillere som Hazard og Hulk.

Vi vet jo alle hvordan det gikk med deres forrige fantastiske signering.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Uenig eller ikke. City og United er mye bedre lag enn Chelsea p.d.d, det kan absolutt alle se, selv med spendingspree'en deres i sommer. CL tittelen deres veier omtrent like mye som Porto eller Liverpool sin. Altså ingen indikasjon på kvaliteten i laget, som er langt under det United og City har. Du kan også legge til at City sannsynligvis kan betale mer, og at United fremdeles kan betale godt men har masse andre ting som drar deres vei(historie, meritter, fans, du vet. De tinga Chelsea og City ikke har)

Tittelene dere vant ifjor kommer ikke til å være i hans trofeèskap for det om han signerer i sommer, så det har lite å si i diskusjonen om sjangsen til å vinne titler. Og der er City og United head-over heels mtp Chelsea, om enn ikke teller FA-cuper da. Og det tviler jeg sterkt på at en spiller i Hazards kaliber gjør.

Dette ble voldsomt rotete, får skylde på at jeg har eksamen snart og er veldig trøyt.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Chelsea har da vunnet flere trofeer i de siste årene. Og vil ikke si at United per dags dato er særlig bedre enn Chelsea. Ente da uavgjort med en tvilsom straffe forrige kamp, og det var under AVB som ikke imponerte mye. Angående trofeer og historie så hadde vi den diskusjonen for ikke så lenge siden.

Lenke til kommentar

Altså. City vinner i år. Kudos kudos. United gjør det bra med en relativt "svekket" tropp. Kudos kudos.

Men, hva om du tenker 5 år fremover. Hvor er United, hvor er City og hvor er Chelsea?

United har med stor sannsynlighet bytter manager. Hvem er manager? Hvordan klarer klubben seg? Er de fortsatt den gode gamle klubben som de var under SAF?

Selv om det CL trofee er verdiløst for deg. (Som det så klart er, hadde vært overrasket om en Arsenal supportere hadde brydd seg om et CL trofee til Chelsea). Men som du sikkert vet så er det faktisk den gjeveste klubbturneringen og det er feil av deg å påstå at den seieren ikke er noen indikasjon på kvalitet. Ellers hadde vel Arsenal - som har RvP - vunnet den for lengst.

Jeg skjønner ei hvorfor en spiller som Hazard skal gå til United pga. historie. Hva har det egentlig å si for han? Skal han sitte i i trofee rommet på OT å se på gamle pokaler eller skal han vinne dem selv? Ja og her kommer igjen spørsmålet mitt inn. Hvor er United? Altså, jeg har ingen fasit svar (Selv om jeg hadde det på Hazard) så jeg aner ikke hvor United er om noen år og hvordan det går med klubben uten SAF.

Husk å merke seg at årets sesong for Chelsea var langt under vi har prestert på mange år. Så hvorfor den skal være fasiten på hvor gode Chelsea er, men når det kommer til United snakker vi om CL pokalen i 99.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...