Atald Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Hvorfor snakker dere om Nick Powell her? Rykter om at han er på vei til Man Utd også? Endret 27. mai 2012 av Atald Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Nick Powell med en suser fra 18 meter rett i krysset mot Cheltenham. I tillegg har han jo fra tidligere i år. http://www.twitvid.com/TGQJ6 den fra idag @Atald, ja går rykter om han til enten United eller Arsenal... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Han var visst på besøk på treningsanlegget til Arsenal for noen dager siden, men må innrømme at jeg ikke hadde fått med meg Utd-delen av ryktene. @NPowell25 Arsenal's facilities wow ... #TheyKnowTheDrill Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Crewe brukte Arsenals fasiliteter før Play-offen.. Var ikke akkurat et personlig besøk hos Arsenal. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) http://www.goal.com/...zard-from-lille Håper ikke dette stemmer Endret 28. mai 2012 av Hansoen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Har vel vært rimelig klart at det ble Chelsea i hele dag. Bekreftelsen kommer om en drøy time. Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hazard vil vel vinne titler, så da er manu uaktuelt. Samtidig forstår han vel at han kanskje ikke får spille hver kamp for City. Tror Chelsea er det beste alternativet for Hazard. 4 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Herregud som jeg savner en fot som Beckhams i United. Tok meg endelig tid til å se gjennom denne. For en fotballspiller. Min favorittspiller når jeg var liten, min favorittspiller nå. Når jeg er gammel og grå kommer jeg til å huske David Beckham. utrolig 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hazard vil vel vinne titler, så da er manu uaktuelt. Samtidig forstår han vel at han kanskje ikke får spille hver kamp for City. Tror Chelsea er det beste alternativet for Hazard. Er vel delvis enig i noe av det du sier, men du synes ikke det er å trekke det en smule langt å si at det er uaktuelt for United å vinne trofeer? Fordi United var milevis unna noe som helst i år? *Host* Premier league *host* målforskjell *hark* Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hazard vil vel vinne titler, så da er manu uaktuelt. Samtidig forstår han vel at han kanskje ikke får spille hver kamp for City. Tror Chelsea er det beste alternativet for Hazard. Er vel delvis enig i noe av det du sier, men du synes ikke det er å trekke det en smule langt å si at det er uaktuelt for United å vinne trofeer? Fordi United var milevis unna noe som helst i år? *Host* Premier league *host* målforskjell *hark* De var ganske nære, ja, men håper og tror forskjellen blir større neste år. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Hazard vil vel vinne titler, så da er manu uaktuelt. Gratulerer med dagens verste forsøk på trolling. CL deltagelse burde vel holde for de fleste som søker seg til United. Titlene vil vel komme etterhvert. Han sier selv på twitter at det blir Chelsea nå. Ikke uventa. Lønningsposen var vel størst der. Endret 28. mai 2012 av Apox 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hazard vil vel vinne titler, så da er manu uaktuelt. Samtidig forstår han vel at han kanskje ikke får spille hver kamp for City. Tror Chelsea er det beste alternativet for Hazard. Ellers så er det at det er hele tre landsmenn av han i Chelsea, og Fellaini er også ganske sterkt linket til klubben. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Herregud som jeg savner en fot som Beckhams i United. Tok meg endelig tid til å se gjennom denne. For en fotballspiller. Min favorittspiller når jeg var liten, min favorittspiller nå. Når jeg er gammel og grå kommer jeg til å huske David Beckham. utrolig Ikke for å herpe øyeblikket ditt eller noe, men Beckham er vel en spiller vi alle kommer til å huske når vi sitter på gamlehjemmet, uansett hvilket engelsk lag vi heier på? Samme med Gerrard, Lampard, Giggs, Scholes, Henry, Bergkamp, Overmars, Fowler () osv? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Beckham vil for alltid være litt mer spesiell enn alle andre i mine øyne. For meg den beste spilleren i PL noensinne. (selvfølgelig er han ikke det helt objektivt sett, men for meg er han det) Endret 28. mai 2012 av Hansoen Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Cantona, dere. Tidenes PL-spiller og tidenes PL-personlighet. Går resten en høy gang. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Herregud som jeg savner en fot som Beckhams i United. Tok meg endelig tid til å se gjennom denne. For en fotballspiller. Min favorittspiller når jeg var liten, min favorittspiller nå. Når jeg er gammel og grå kommer jeg til å huske David Beckham. utrolig Ikke for å herpe øyeblikket ditt eller noe, men Beckham er vel en spiller vi alle kommer til å huske når vi sitter på gamlehjemmet, uansett hvilket engelsk lag vi heier på? Samme med Gerrard, Lampard, Giggs, Scholes, Henry, Bergkamp, Overmars, Fowler ( ) osv? Gerrard og Lampard? Sorry, eneste jeg kommer til å huske fra de er henholdsvis stygge taklinger og dives, og skudd som minner mer om pinball. Gi meg heller Zola på en skyfri dag, eller en ung Owen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Ser United har betalt Owen £90k og Berba £100k i uka. Kagawa skal visst ligge på rundt £85k. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Ryktes om Johnson fra City? Hehe... Det ville vært veien å gå for å ta tilbake PL. Kjøpe de som ikke er gode nok for City Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå