olehenri Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Arrogant!? Han vil ha spilletid og spille i en posisjon han trives i, er iallefall det jeg tolker ut av det sitatet.. Når han har valget mellom de 3 beste lagene i England så må han jo se ann det som er best for han, tydeligvis ikke bare penger han tenker på! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Nemmen da. Jeg sikter til typen - ikke sitatet. Enig at det står mellom de 3 beste klubbene i England. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Har jeg sagt jeg kun sikter til dette sitatet? Hvem slenger ut at de synes en spiller er arrogant når de leser et sitat de ikke synes det er noe galt med? Ikke rart det blir mye styr med Hazard. "I dag er det fint vær." => "Faen til idiot du er." Logikken kan ingen klage på. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Vel det var snakk på Hazard. Jeg skrev han var arrogant. Vips. Det er fint hver og folk er idioter Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Arrogant!? Han vil ha spilletid og spille i en posisjon han trives i, er iallefall det jeg tolker ut av det sitatet.. Når han har valget mellom de 3 beste lagene i England så må han jo se ann det som er best for han, tydeligvis ikke bare penger han tenker på! Har Arsenal kommet med bud? 2 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Eden Hazard: "It will be Chelsea,Manchester United or Manchester City. Final choice depends on playing time & position." #CFC #MUFC #MCFC Blir vel CFC da.. Hm, jeg er enig i at på papiret så er Chelsea det stedet han mest sannsynlig blir et soleklart førstevalg, men hvordan hadde det blitt med oss egentlig? Er det offensiv midtbane eller venstreving han egentlig trives best? Ser han spilte mest venstreving i Lille, men mye offensiv midtbane mot slutten av perioden sin der. Skal han komme til oss ser det ut som vi må satse på Rooney som midtspiss. Hadde elsket å se noe ala dette: Rooney Hazard - Cleverley Young/Nani - Carrick - Valencia/Nani 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Du synes Carrick og Scholes på sentral midtbane er noe å satse på gjennom en hel sesong? Nei. Men eneste grunnen til dette er at Scholes ikke holder en hel sesong. Dessuten er det alternativene som er det største problemet. Når Scholes spilte i denne sesongen fungerte ting ofte ganske bra. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Arrogant!? Han vil ha spilletid og spille i en posisjon han trives i, er iallefall det jeg tolker ut av det sitatet.. Når han har valget mellom de 3 beste lagene i England så må han jo se ann det som er best for han, tydeligvis ikke bare penger han tenker på! Har Arsenal kommet med bud? De har visstnok det ser jeg det er skrevet flere steder.. Men han sier jo selv det er MUFC, CFC og MCFC som er de det står imellom Eden Hazard: "It will be Chelsea,Manchester United or Manchester City. Final choice depends on playing time & position." #CFC #MUFC #MCFC Blir vel CFC da.. Hm, jeg er enig i at på papiret så er Chelsea det stedet han mest sannsynlig blir et soleklart førstevalg, men hvordan hadde det blitt med oss egentlig? Er det offensiv midtbane eller venstreving han egentlig trives best? Ser han spilte mest venstreving i Lille, men mye offensiv midtbane mot slutten av perioden sin der. Skal han komme til oss ser det ut som vi må satse på Rooney som midtspiss. Hadde elsket å se noe ala dette: Rooney Hazard - Cleverley Young/Nani - Carrick - Valencia/Nani Det er slik jeg ønsker å se det også! Clevs litt rotering med Kagawa 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Har Arsenal kommet med bud? De har visstnok det ser jeg det er skrevet flere steder.. Det var et lite stikk til Chelsea, som tross alt var veldig svake i ligaen i år. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Veldig svake i ligaen, men allikevel FA cup og CL vinnere. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Å guri. Gjorde de????? Vant de FA OG CL??? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Din diskusjonsmetode er enda i starten på evolusjonslæren. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Nei, nå ble du for dyp for meg. Du må tenke på oss "mindre oppegående" enn deg når du skriver slike innlegg. Endret 24. mai 2012 av Jotun 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Herregud som jeg savner en fot som Beckhams i United. http://www.youtube.com/watch?v=jdVDR3w-Mjs&feature=related 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Nei, nå ble du for dyp for meg. Du må tenke på oss "mindre oppegående" enn deg når du skriver slike innlegg. Taes til vurdering Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Moderatormelding Minner om at diskusjonen skal være saklig i forhold til trådtittel, Prøv også å holde diskusjonen mest mulig tilgjengelig for alle. Det vil si at om man har kommentarer ment til en spesifikk person, som ikke andre har noe særlig nytte av, kan dette med fordel tas på personlig melding til brukeren det gjelder. Om det skulle oppstå noe i tråden man mener ikke har noe i tråden å gjøre, bruk rapporteringsknappen.Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, men send gjerne en pm om noe er uklart. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Vi kan trøste oss med at Bebe ryktes å være tilbake til sesongoppkjøringen. Hvem trenger forsterkninger når man har et slikt talent å rutte med? 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Skal bli godt å få en brei ræv til å varme benken ja. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Vi kan trøste oss med at Bebe ryktes å være tilbake til sesongoppkjøringen. Hvem trenger forsterkninger når man har et slikt talent å rutte med? Tror ikke det er noe problem, ryktene sier at Carlos Queiroz skal leie Bebe. Han trenger en gartner på sin private eiendom. 1 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Nick Powell med en suser fra 18 meter rett i krysset mot Cheltenham. I tillegg har han jo fra tidligere i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå