Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Berbatov, Owen skal jo ut, med Park og Anderson under tvil. Blir jo litt plass på lønnsbudsjettet når de forlater oss. Er også rykter rundt Rafabio, som kanskje er på vei ut, selv om jeg er skeptisk til om det kommer til å skje.

 

Minst en av Kagawa og Hazard kommer, i tillegg til et par unggutter (Powell og Clyne, sikkert) og en eller to andre navn, avhengig av hvordan ting løser seg med Hazard og Kagawa. Her tipper jeg Baines og/eller en midtbanespiller. Der setter jeg pengene mine for sommeren.

Lenke til kommentar

Må ha en spiss i verdensklasse også. Rooney er det ikke noe å utsette på, men Hernandez holder ikke mål. Det har jo vært så tynt fremover til tider at Giggs har blitt satt inn i en spissrolle. Det sier det meste.

 

Jeg må si jeg skulle likt å sett Van Persie komme til Old Trafford, men det tror jeg er heller tvilsomt.

Huntelaar fra Schalke 04 hadde jeg heller ikke takket nei til.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Rooney, Welbeck og Hernandez holder fremover. Får vi inn Kagawa og/eller Hazard vil de også bidra med masse. Hazard har blant annet spilt spiss for Lille og klarer seg utmerket der. Kagawa er også veldig målfarlig til å være midtbanespiller.

 

Tror også Hernandez hever seg etter en liten hvil i sommer og for Welbeck peker pilen oppover. Han må bare bli litt mer giftig foran mål. I tillegg skal jo Will Keane etter alle solemerker ta steget opp fra reservene og bli fjerdevalg.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Noen som kjenner til denne Michu? Ser han står med 19 målpoeng på 37 kamper, som offensiv midtbanespiller i La Liga. Er ikke dette ganske sterkt for et lag som kjemper mot nedrykk? Hvis vi fikk ham for £3M, hadde ikke det vært en potensiell genistrek? (Ett år igjen av kontrakten + Rayo sliter økonomisk).

Lenke til kommentar

Rooney kommer til mange sjanser, men herregud han trenger mange for å putte også. I siste serierunde hadde han vel 4 store sjanser, hvor han scoret på en av dem?

 

Jeg vil ikke ha Huntelaar, jeg vil ha en raskere spiller som kan utfordre mann mot mann (sett at ikke Hernandez plutselig får en ny dimensjon til spillet sitt). Eventuelt en type som Falcao hadde vært fantastisk.

 

Kanskje Chelsea rydder ut Torres?

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på alt av rykter og "nyhende" som blir posta i desse dagar. Det florerer med oppgulp som blir sluppe berre for å generere klikk og med alle dei "morsomme" kontoane som blir oppretta på twitter berre for å spre disinformasjon så føler eg det er lite vits å følge så mykje med. Trur ikkje vi har signert nokon før personen er avbilda med SAF på Manutd.com og det blir sluppe offisielle detaljar derifrå.

 

For dei som likar rykter derimot så er sjølvsagt dette omtrent som bursdag og julafta samtidig over to mnd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...