Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ryktes at eks-djevel Ravel Morrison allerede er frigjort fra kontrakten med West Ham.

 

Her snakker vi sløseri av et gigantisk talent med mindre han på mirakuløst vis ser lyset.

 

Kommer City til å signere han?

Er det mulig..

 

Hva er siste nytt om Pogba?

Lenke til kommentar

http://www.united.no...sdagens_rykter2 - Kagawa er visstnok i Manchester! :dribble:

 

Noen som så kveldens kamp? Fikk se et par herlige involveringer fra Berbatov, og det er jo alene grunn til å se fotball egentlig. Ellers så virket det litt tamt, men det er vel ikke et mål å gruse noen en i en Testimonial heller.. Morsomt å se Evans bli hyllet av fansen, også morsomt å se Giverin på banen, gutten er jo god. :thumbup:

Endret av The Red Knight
Lenke til kommentar

Hazard gikk vel ut og sa at han "spiller garantert i blått neste sesong". Når han nå skal til Manchester tviler jeg på han snakker om våre bortedrakter.

 

Det gikk rykter før finalen mot Bayern at United var ute etter Kagawa, Hummels og Lewandowski. Samtlige scoret selvsagt i finalen mot Bayern...

Lenke til kommentar

det med at han har sagt at han spiller i blått er bare bull fra en fake twitter konto visstnok, det har sky bekreftet.

 

Siste som sky hadde var at han skal spille i manchester, men nekter å kommentere for hvilken klubb.

 

Sky er en av få jeg har tro på, selvom det er rykter så jeg forholder meg til de enn noen andre.

 

Men tror nok han velger City..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...