Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med at flere spillere på begge lag er aktuelle.

 

For å nevne noen:

 

Kagawa

Götze

Lewandowski

Gündogan

Hummels

Subotic

 

Ribery

Robben

Lahm

Schweinsteiger

Badstuber

Müller

 

Alle spillere jeg gjerne ser i United, men han var nok der for å fininstille Kagawa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er mye som skjer i løpet av de neste to-tre årene, ja. Giggs, Scholes, Evra og Rio skal alle ut innen den tid, regner jeg med, men kanskje aller viktigst er jo SAF selv. Han har toppen tre sesonger igjen. Noe annet vil overraske meg. Med andre ord er denne sommeren og muligens neste viktig for SAF når det kommer til å ferdigstille sitt siste storlag. Bring it on!

 

Synes Silly Season er fantastisk moro. Er jo FM-gimp til tusen, så jeg koser meg med spenningen rundt rykter og mas.

Lenke til kommentar

Sett litt på hva vi kan hente i løpet av sommeren:

 

Spillere som har dratt i løpet av sesongen: Gibson, Morrison, Diouf.

Spillere som trolig drar: Berbatov, Owen, Kuszczak, (Pogba), Fabio (lån).

 

Stall 2012-13:

GK: de Gea (22) - Lindegaard (28) - Amos (22)

Def: Jones (20) - Evans (24) - Smalling (23) - Rafael (22) - Vidic (31) - Ferdinand (34) - Evra (31)

Mid: Anderson (24) - Cleverley (23) - Fletcher (28) - Carrick (31) - Giggs (38) - Scholes (37).

Ving: Young (27) - Nani (26) - Valencia (27) - Park (31)

Att: Rooney (27) - Chicharito (24) - Welbeck (22) - Macheda (21).

 

Keepere: De Gea er en kvalitetskeeper som blir bedre og bedre, Lindegaard fantastisk å ha som andrekeeper så lenge han er fornøyd med konkurransesituasjonen.

 

Forsvar: Hvis Fabio skal ut på lån må vi ha en venstreback, og hvorfor ikke kjøpe en som kan forvente å gå inn på laget? Evra er 31 år og blir ikke yngre, i tillegg til at han har blitt spilt mye. Ellers spiller vel kanskje Ferdinand sin siste sesong? Tror ett midtstoppertalent kan være fornuftig, spesielt om Vidic sitt comeback drøyer. Til neste år har vi allerede en finfin situasjon: Vidic mister pre-season, og kanskje også mer. Evans trenger en operasjon og blir ikke klar før et stykke uti neste sesong, Smalling trenger også en operasjon og kan også bli ute en stund.

 

Midtbane: Her har vi ganske mange spillere for å være ærlig. Evigunge Giggs og Scholes kan neppe ha mange år igjen på banen. Park har tapt seg, og ryktes å være på vei ut. Fletcher aner vi ikke om og evt. når han returnerer. Da sitter vi effektivt igjen med Anderson, Cleverley, Carrick på midten og Young, Nani, Valencia på vingene. Da er spørsmålet om vi skal kjøpe nå, eller når Scholes/Giggs evt. gir seg. Ryktes at Oliver Norwood har levert veldig godt i Championship i 2012, kanskje han kan fases inn i lagdiskusjonen på sikt?

 

Angrep: Med Berbatov på vei ut er det ikke unaturlig at Ferguson henter en fjerde spiss, siden han alltid har sagt at han foretrekker å ha fire kvalitetsspisser i troppen. Macheda er ikke god nok per dags dato, og trenger et utlån der han faktisk får spille, snarest.

 

Vi har akkurat nå 22/25 spillere i troppen såvidt jeg kan se. Fra og med dette året må Rafael, (Fabio), Amos og Welbeck registreres. Da er det kun Macheda (1 år) og Jones (2 år) som slipper utenom. Det betyr at vi har plass til maksimum tre spillere til per dags dato:

 

Hvis jeg fikk bestemme hadde transfervinduet blitt noe slikt:

 

Spillere ut (i tillegg til overnevnte):

Ji-Sung Park, Federico Macheda (lån).

 

Spillere inn (<£65M):

 

Midtstopper: Mats Hummels (24) - £20M.

> Alternativ: Neven Subotic (24) - £20M.

> Alternativ: Dede (23) - £15M.

 

Offensiv midtbane: Shinji Kagawa (23) - £15M.

> Alternativ: Mario Götze (20) - £30M.

> Alternativ: Eden Hazard (21) - £30M.

 

Venstreback: Christian Fuchs (26) - £10M.

> Alternativ: Jordi Alba (23) - £15M.

> Alternativ: Jetro Williams (18) - £5M.

 

Eventuelle spissigneringer har jeg ikke peiling på, for å være ærlig. Vi trenger kanskje en litt stor sterk en?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Agenten til Robert Lewandowski har visstnok bekreftet at det foreligger interesse fra vår side. Husker jeg mente Borussia Dortmund trengte en spiss foran denne sesongen siden han ikke scorte nok, men denne sesongen har han motbevist meg og står med 22 fulltreffere og 10 målgivende på 34 kamper.

 

Styrker: Set pieces, luftstyrke, avslutninger, hurtighet (kontringer).

Svakheter: Dårlig til å holde på ball, samt dårlig pasningspill.

 

Mer eller mindre en litt raskere Chicharito som kan slå set-pieces, om det jeg leser stemmer. Kanskje ikke akkurat den spillertypen jeg først og fremst ser for meg.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...