Sveern Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Ja, er en litt merkelig situasjon at begge er så bastant siker i sine uttalelser, men stiller meg personlig alltid skeptisk til jeg ser spilleren smilende med ei drakt foran seg på manutd.com edit: @PSV Endret 16. april 2012 av Sveern Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 "At Last Paul Pogba chooses Juventus .. Reports in Italy suggest that Paul Pogba is set to sign a 3-year deal to join Juventus, despite Manchester United offering a massive pay-rise." Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Idiot er nå min mening. Så får de mer politisk korrekte medlemmene her mene noe annet. Så fremt det stemmer da selvsagt... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Det er vel ikkje første gong det er rykter om at Pogba har bestemt seg? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Mye rykter nå om at Kagawa nærmer seg en overgang. Flott det, men jeg håper virkelig ikke det går på bekostning av feks en signering av Hazard. Hva med begge? -------- Rooney ----------- Nani - Hazard - Kagawa ---- Carrick - Ny DM ----- Men blir med drømmen. Ender vel opp med et par ukjente talenter og nye 4-års kontrakter til rullator-mafian. Endret 4. mai 2012 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 -------- Rooney ----------- Hazard - Kagawa - Valencia ---- Carrick - M´Vila ----- Heller slik spørr du meg. M´Vila er en spiller jeg har ekstremt lyst på. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Kagawa må jo være en drømmesignering. Og med tanke på at kontrakten hans snart er over blir han billig. Latterlig deilig spiller. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Ifølge wikipedia, er Kagawa Man Utd spiller allerede. http://en.wikipedia.org/wiki/Shinji_Kagawa Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Valencia ville ikke gått inn i et slikt system * -------- Rooney ----------- Hazard - Kagawa - Nani ---- Carrick - M´Vila ----- Kagawa må jo være en drømmesignering. Og med tanke på at kontrakten hans snart er over blir han billig. Latterlig deilig spiller. Spekuleres i £7m for japsen. Endret 4. mai 2012 av banansplitt™ Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Jepp, jeg vet det. Så det i går, men tenkte at det må være tullprat. Hadde forventet at han skulle gå for £13-15m, så ble jævlig overrasket når jeg så £7m og avskrev det med en gang. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Kanskje prisen inkluderer en Barba i motsatt retning. Han fortjener uansett bedre enn å varme benken i United. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Tror ikke Berbatov passer helt i Dortmund, de spiller vel rask klikk-klakk fotball. Ønskelisten min ser forøvrig slik ut (ingen store summer): Kagawa (£10M), Sigurdsson (£10M), Clyne (£3M), Strootman (£15M) & Hoilett (tribunal). Tror verken Hazard (budkrig) eller M'Vila (typisk Arsenal-signering) kommer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Fyr fra Osaka TV: Shinji Kagawa has agreed terms with mufc and will sign in 2 weeks Men igjen: That Ryo account tweeting about Kagawa.. set up today and tweeting something that no one else in the world has seen or heard. Do the maths Endret 5. mai 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Ut i fra det jeg har sett er Kagawa en glimrende spiller. Men jeg lurer litt på hvordan han ville passet inn i United. Han er langt mer offensiv enn de midtbanespillerne vi bruker pdd. Det virker som han trives best i rommet rett bak spissen, der Rooney ofte er nå. Tror nesten vi måtte spilt 451/433 med Rooney på topp for å få det til å fungere. Endret 5. mai 2012 av Geir M Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Kan kjøre noe sånt som dette: Valencia - Carrick - Nani Rooney - Kagawa Welbeck/Hernandez 4-3-2-1 Kagawa er jo tydeligvis en yngre/billigere utgave av Sneider som United har luktet på. Men det lukter jo som et typisk Ferguson kjøp Her slipper vi også å bruke 30-40 millioner pund på kjøp og 200 000 pund i uka på en spiller som nærmer seg 30 rimelig fort... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Ikke bare vil Kagawa forsterke midtbanen, kjøp av han vil styrke oss betraktelig i Asia. Draktsalget kommer til å fyke i været der rett og slett! Smart kjøp. Håper fortsatt at Park blir da (Liker ikke at han linkes bort) Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Park håper jeg selges til sommeren uansett. Ikke god nok lenger dessverre, smerter meg å si det. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Håper fortsatt at Park blir da (Liker ikke at han linkes bort) Å nei!!!! Han som er motoren i uniteds midtbane.... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Å være motoren i Uniteds midtbane er som å være motoren i en gammel og rusten Vespa. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå