Ol'H Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Er det der så ullikt det vi gjør til vanlig? Selv om enkelte onde tunger hevder Nani ikke jobber bakover så gjør han det, og det gjør også Valencia til gangs. Dette ville fungert helt flott, selv om jeg ikke er noe stor fan av Ben Arfa. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 La oss nå droppe å være nedlatende med hverandre gutta, eneste som kommer ut av det er dårlig stemning. Hvem håper vi på i sommer? Hvem er deres drømmesigneringer? Jo mer jeg ser av Hatem Ben Arfa, jo mer jeg vil jeg ha ham. Han ville blomstra i Man Utd og har alle nødvendige ferdigheter til å bli en world beater. Kun Messi er mer magisk når han har den magiske hatten på. Elsker spillere som dribbler med kroppsfinter og alltid prøver på d-momentet. Er så jævla lei spillere som Ashley Young, slår bare støtte og har ikke den naturlige spillegleden og ferdighetene feks Arfa og Dembele har. Valencia---------Ben Arfa----------------Nani --------------------Rooney------------------------- Takk for maten. Dytt innpå en ny midtbanespiller ved siden av Carrick bak der så har dere en meget god lagoppstilling. Er nogenlunde samme formasjon som Arsenal bruker med 2 mer "holdende" spillere. Største problemet med Ben Arfa er uansett at han har en stor tendens til å koble ut. Er ikke mange kampene siden han var helt håpløs og han faller virkelig inn og ut av kamper. Spørsmålet er vel om han trenger et par sesonger på å utvikle seg før han virkelig blir god nok for dere og inntil da så klarer jeg ikke helt å se hvem som skal gjøre jobben der? Rooney kunne lett gått inn i den rollen, men da har dere et problem på topp i så fall.. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Er du ingen videre fan av sex, san miguel pilsner og grillers på en sunny day heller du da, Hyrlen? http://www.youtube.com/watch?v=BCXB5Jm7Qp0&feature=related Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Jeg sparer blomsten min! Det siste er for traumatisk å prate om, det har pissregnet i Trondheim siden nyttår. Har samme innvendninger som han goonern over, faller for mye bort til tider. Likevel, når han er på, så er det få i PL som er mer underholdende. Benny altså. Endret 28. mars 2012 av Hyrlen Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hyrlen, været er alltid dritt i Trondheim. Alltid. Faen. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Største problemet med Ben Arfa er uansett at han har en stor tendens til å koble ut. Er ikke mange kampene siden han var helt håpløs og han faller virkelig inn og ut av kamper. Tar sin tid å komme i form etter en slik skade også. Tror Ben Arfa kommer til å bli bedre og bedre, men det tror jeg alltid om egne spillere. Håper ihvertfall ikke at han blir solgt, og tror det er liten sjanse for det med mindre det dras opp en solid sum. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hyrlen, været er alltid dritt i Trondheim. Alltid. Faen. Agreed, dro fra Tromsø i håp om bedre vær lenger sør, så feil kan man faen ta. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Nytter ikke å flytte innad i nord Norge da vet du Hyrlen. Da må man helt sør eller øst. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hyrlen, været er alltid dritt i Trondheim. Alltid. Faen. Agreed, dro fra Tromsø i håp om bedre vær lenger sør, så feil kan man faen ta. Sier som jeg sa i en annen tråd: Bo i Trondheim med regn > Få bitt av øret av en illsint ilder > bo sør for Trøndelag med bra vær. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 I følge United.no jakter vi på Huntelaar som erstatter for Berbatov og Owen. Tviler på det er noe i dette. Ikke trenger vi erstattere for disse som knapt har vært på gresset i år, og ikke er han spesielt rask som var et ankepunkt mot Berbatov. det har heller aldri vært et ankepunkt. den mannen har så mange kvaliteter, så det har null og niks å si. ufattelig at han og Nani ikke fikk spille(Nani fikk knapt spille i det hele tatt) den kampen. mot slike motstandere er de to perfekte. Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Ryktes at Eriksen lærer seg spansk, og har dermed snudd ryggen til PL.. Malaga som virker som det mest sannsynlige valget Er det nedtur om Eriksen glipper? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Lukter ikke mindre førstelag på Evra neste sesong heller.. Endret 15. april 2012 av SpencerReid Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Spiller han som i dag så er det helt greit, men har vi god nok backup på venstre back om vi låner ut Fabio? (Kan vel uansett kalles hjem om Evra blir langtidsskadet?) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Nekter å tro at Fergie lar venstrebacken være så utsatt som den vil være om Fabio lånes ut og det ikke hentes inn forsterkninger. Bortsett fra Evra er det Fabio, Fryers og Evans som kan spille venstreback, og to av de blir fort borte når Fabio lånes ut og Evans spiller stopper, så da er dekningen syltynn. Tipper det kommer inn en ny venstreback som er klar for å spille nogenlunde fast. Det er jo også en mulighet at SAF ser på Fabio som primært en høyreback, og at det er der konkurransen er for stor. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Spiller han som i dag så er det helt greit, men har vi god nok backup på venstre back om vi låner ut Fabio? (Kan vel uansett kalles hjem om Evra blir langtidsskadet?) Er jo ikke spesielt vanskelig å være "god" mot en så dårlig motstander. Ble jo ikke satt på prøve en eneste gang defensivt.Må løfte seg mange mange hakk for å fortjene spilletid. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Nekter å tro at Fergie lar venstrebacken være så utsatt som den vil være om Fabio lånes ut og det ikke hentes inn forsterkninger. Bortsett fra Evra er det Fabio, Fryers og Evans som kan spille venstreback, og to av de blir fort borte når Fabio lånes ut og Evans spiller stopper, så da er dekningen syltynn. Tipper det kommer inn en ny venstreback som er klar for å spille nogenlunde fast. Det er jo også en mulighet at SAF ser på Fabio som primært en høyreback, og at det er der konkurransen er for stor. Spurs er interesserte i Fryer forresten. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Har gått meg hus forbi iallefall, men har vi signert Nicolas Gaitan? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 The Telegraph: Although the figures involved are unlikely to be disclosed, and the deal will not be announced until the season is over, it appears United are valuing Gaitán at more than £20 million plus the players. @DuckerTheTimes For those asking Gaitan, I'll stress again, is NOT going to Manchester United #MUFC Så får du bestemme selv hvem du tror på Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Så bare at tonen skiftet fra den sedvanlige "XX til United" til "Så god er den nye United-signeringen", så ble litt usikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå