Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La oss nå droppe å være nedlatende med hverandre gutta, eneste som kommer ut av det er dårlig stemning.

 

Hvem håper vi på i sommer? Hvem er deres drømmesigneringer? Jo mer jeg ser av Hatem Ben Arfa, jo mer jeg vil jeg ha ham. Han ville blomstra i Man Utd og har alle nødvendige ferdigheter til å bli en world beater. Kun Messi er mer magisk når han har den magiske hatten på. Elsker spillere som dribbler med kroppsfinter og alltid prøver på d-momentet. Er så jævla lei spillere som Ashley Young, slår bare støtte og har ikke den naturlige spillegleden og ferdighetene feks Arfa og Dembele har.

 

Valencia---------Ben Arfa----------------Nani

--------------------Rooney-------------------------

 

Takk for maten.

 

Dytt innpå en ny midtbanespiller ved siden av Carrick bak der så har dere en meget god lagoppstilling. Er nogenlunde samme formasjon som Arsenal bruker med 2 mer "holdende" spillere.

 

Største problemet med Ben Arfa er uansett at han har en stor tendens til å koble ut. Er ikke mange kampene siden han var helt håpløs og han faller virkelig inn og ut av kamper. Spørsmålet er vel om han trenger et par sesonger på å utvikle seg før han virkelig blir god nok for dere og inntil da så klarer jeg ikke helt å se hvem som skal gjøre jobben der? Rooney kunne lett gått inn i den rollen, men da har dere et problem på topp i så fall..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sparer blomsten min! Det siste er for traumatisk å prate om, det har pissregnet i Trondheim siden nyttår.

 

Har samme innvendninger som han goonern over, faller for mye bort til tider. Likevel, når han er på, så er det få i PL som er mer underholdende. Benny altså.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Største problemet med Ben Arfa er uansett at han har en stor tendens til å koble ut. Er ikke mange kampene siden han var helt håpløs og han faller virkelig inn og ut av kamper.

 

Tar sin tid å komme i form etter en slik skade også. Tror Ben Arfa kommer til å bli bedre og bedre, men det tror jeg alltid om egne spillere. Håper ihvertfall ikke at han blir solgt, og tror det er liten sjanse for det med mindre det dras opp en solid sum.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I følge United.no jakter vi på Huntelaar som erstatter for Berbatov og Owen. Tviler på det er noe i dette.

 

Ikke trenger vi erstattere for disse som knapt har vært på gresset i år, og ikke er han spesielt rask som var et ankepunkt mot Berbatov.

 

det har heller aldri vært et ankepunkt. den mannen har så mange kvaliteter, så det har null og niks å si. ufattelig at han og Nani ikke fikk spille(Nani fikk knapt spille i det hele tatt) den kampen. mot slike motstandere er de to perfekte.

Lenke til kommentar

Nekter å tro at Fergie lar venstrebacken være så utsatt som den vil være om Fabio lånes ut og det ikke hentes inn forsterkninger.

 

Bortsett fra Evra er det Fabio, Fryers og Evans som kan spille venstreback, og to av de blir fort borte når Fabio lånes ut og Evans spiller stopper, så da er dekningen syltynn. Tipper det kommer inn en ny venstreback som er klar for å spille nogenlunde fast.

 

Det er jo også en mulighet at SAF ser på Fabio som primært en høyreback, og at det er der konkurransen er for stor.

Lenke til kommentar

Spiller han som i dag så er det helt greit, men har vi god nok backup på venstre back om vi låner ut Fabio? (Kan vel uansett kalles hjem om Evra blir langtidsskadet?)

 

Er jo ikke spesielt vanskelig å være "god" mot en så dårlig motstander. Ble jo ikke satt på prøve en eneste gang defensivt.Må løfte seg mange mange hakk for å fortjene spilletid.

Lenke til kommentar

Nekter å tro at Fergie lar venstrebacken være så utsatt som den vil være om Fabio lånes ut og det ikke hentes inn forsterkninger.

 

Bortsett fra Evra er det Fabio, Fryers og Evans som kan spille venstreback, og to av de blir fort borte når Fabio lånes ut og Evans spiller stopper, så da er dekningen syltynn. Tipper det kommer inn en ny venstreback som er klar for å spille nogenlunde fast.

 

Det er jo også en mulighet at SAF ser på Fabio som primært en høyreback, og at det er der konkurransen er for stor.

 

Spurs er interesserte i Fryer forresten.

Lenke til kommentar

The Telegraph:

Although the figures involved are unlikely to be disclosed, and the deal will not be announced until the season is over, it appears United are valuing Gaitán at more than £20 million plus the players.

 

@DuckerTheTimes

For those asking Gaitan, I'll stress again, is NOT going to Manchester United #MUFC

 

Så får du bestemme selv hvem du tror på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...