olehenri Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Mange Nedelendere på diverse fora sier at i Nederland så sier de Manchester om United og City om City.. Begynner å bli fed up, bli ferdig med detta her!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Kan bli noen spennende dager fremover. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 garbosj Ian McGarry Inter and #MUFC have reportedly agreed a fee of £33m for Wesley Sneijder. Player's representatives negotiating personal terms. VincenzoPerotti Vincenzo Perotti So what my contact understands: Sneijder himself is travelling to England tomorrow. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Er vel ikke så lenge siden det var rykter av samme sort på Twitter heller da.. Hva som kommer derfra tar jeg med både salt og pepper. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Blir helt gåen i knærne av dette her! Håper vi har signert han før vi sparker i gang årets sesong 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Nå er vel Sneijder i England allerede pga. den avlyste landskampen. Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Blir helt gåen i knærne av dette her! Håper vi har signert han før vi sparker i gang årets sesong Helt enig, det har jo vert spekulasjoner om Snjeider i hele overgangsvinduet, så hadde vert kjedelig om han ikke kommer til oss Endret 9. august 2011 av Quantium Lenke til kommentar
HtotheE Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg sliter med å tro på noen av ryktene angående Sneijder. Håper selvfølgelig han kommer. 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Nå er vel Sneijder i England allerede pga. den avlyste landskampen. Ifølge Kona hans på Twitter så var han på vei til henne i går der hu var, mener hu var på no greier på Ibiza, så tviler sterkt på at han er i England ennå Lenke til kommentar
eveant Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Håper på Sneijder jeg også, men hvem andre midtbanespillere er aktuelle? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Poulsen? Please be so. Endret 10. august 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Blir nok ikke flere signeringer i dette vinduet her nei. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Blir nok ikke flere signeringer i dette vinduet her nei. hvis det viser seg at vi ikke kjøper inn en klassespiller på midten frykter jeg for denne sesongen. såklart over 2 mill i uka er for drøyt for Sneijder, jeg veit ikke lenger jeg, etter di 2 siste kampene ser vel di fleste at på midten har vi et digert hull Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Haha, kødder du? Glad jeg ikke er et like bortskjemt lunket glass med melk som deg. Å snu folks mening i fotball er som endre kurs for skip ala titanic. Ser du/dere ikke på kamper eller? Man skal dømmes etter prestasjoner, ikke etter rykte. Ja, vi trenger nok en til på midten og jeg håper selv på signeringer, men sentralt har vi vært ace de to første kampene av sesongen. Vi kan diskutere De Gea, men resten har vært bare bra. Slutt å klag så jævlig hele tida. Edit: Å ingen har vært mer kritisk til den sentrale midtbanen enn meg oppigjennom. Så da lover det kanskje godt at jeg ikke lengre sikler like heftig på Sneijder som jeg gjode rundt medio juni. Endret 15. august 2011 av Game 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hadde me signert Wesley og Alexis i sommer så hadde han uansett klagd. Blir litt påtatt.... 3 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Akkuratt Alexis Sanchez er jeg litt bitter for at vi ikke gikk for, men jeg er usikker på om det er verdt å bruke £30m+ enrome lønninger for en spiller som ligger i Rooney rollen. Misforstå meg rett, jeg ønsker Sneijder til United, men jeg er også litt småkeen på å hente noe litt yngre og mer sultent. Jeg tenker litt på den godeste Mario Götse, men jeg har ikke sett nok av vedkommende til å påstå at han er god nok. Personlig tror jeg N. Sahin kunne vært noe for oss, men Real Madrid hentet rakkaren tidlig i sommer, så det skipet er seilt. Er egentlig ikke så altfor mange spillere pr tid som frister meg. Om jeg var Ferguson, etter å ha bivånet spillet vårt den siste tiden, ville jeg sett ann til 31.august for å se ann om noe ble ledig på markedet til en god pris, ellers ville jeg rett å slett ventet til Januar/neste sommer. Ikke glem at Cleverley og Welbeck også er "nye signeringer" itillegg til Youngie, Jones og De Gea. Dette er kjempespennende dager og jeg er sjelegald for veien vi har tatt. Tror ikke jeg har vært så positiv før en sesong noen gang, så gira er jeg faktisk. Sålenge vi havner i topp 3 så er jeg fornøyd med resultatene, i år er det spillet og tendensene for fremtiden som er i kikkerten min. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ser ikke for meg at vi vinner PL med de Gea og Cleverly som faste spillere. Utrolig gode spillere og enormt potensial though. Jeg er kun fornøyd med ligagull. Ikke fordi jeg krever det, men om vi ikke tar det har fotballen tapt mot pengene i form av at enten City eller Chelsea vinner. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hva med det financial fair play som skulle komme? Noen som har hørt noe mer om det? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hadde me signert Wesley og Alexis i sommer så hadde han uansett klagd. Blir litt påtatt.... hvorfor hadde jeg klagd da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå