archanios Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 Vi har vel akkurat fått sommaren sitt første teikn på at vi vil vere med å kjempe i toppen neste sesong. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Jeg tror at uavhengig om vi henter en kreativ spiller på midten, så vil være med på å kjempe i toppen også neste sesong.. Ikke så mye rykter i dag - bortsett fra at uttalelsene fra Ferguson om Sneijder blir gjengitt.. EDIT; Ja, klokka er ikke mer enn 9, enda - Men jeg tenkte mest på nattens rykter Endret 19. juli 2011 av Aalton Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Så er klokka fortsatt bare så vidt 09:00.. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Foruten den sentrale midtbanen har vi en perfekt tropp, etter mitt skjønn den beste i verden etter Barcelona. Får vi inn Sneijder eller noe annet etablert offensivt krutt blir vi ekstremt tøffe å hanskes med for alle og enhver. Har mer troa på denne sesongen enn jeg hadde for den som var for å være ærlig. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Troppen er styrket, men hvis det ikke kjøpes inn en sentral midtbanespiller blir jeg veldig forundret over prioriteringene til SAF. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Vi har Anderson og Carrick 100% klar for neste sesong på den sentrale midtbanen, alle andre er i vinden, skadet eller lagt opp. (jeg regner ikke Park som noe alternativ). Vi må ha noe inn. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Kan godt tenkes at Phil Jones er tiltenkt en rolle som defensiv midtbanespiller. I såfall er vel ikke prioriteringene så hårreisende? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg ser det nå, 4-5-1 med Carrick, Anderson og Jones sentralt. Det er grått det Kan dog også tenkes at Young kan brukes med hell i 4-5-1 systemet til United. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Med så fargerike vinger gjør det ikke all verden om den sentrale er litt defensivt anlagt. I tillegg kan det vel hende at den godeste Cleverley er tiltenkt en rolle, selv om jeg har mistet litt av troen på han etter det svake EMet han leverte. Men uansett, noe sentralt må inn, men tipper det blir en eller annen vi ikke har hørt all verden om. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 4-5-1 med Carrick, Anderson og Jones sentralt. Det er grått det Helt enig, det er Niiiitrist Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2011 Sky News: Sir Alex Ferguson admits he would understand if out-of-favour striker Dimitar Berbatov chose to leave Manchester United this summer. Får ikke tro at han forsvinner, men slike uttalelser fra Ferguson betyr ofte nettopp at spilleren ikke vil få så mye mer tillit denne sesongen heller.. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2011 Med så fargerike vinger gjør det ikke all verden om den sentrale er litt defensivt anlagt. I tillegg kan det vel hende at den godeste Cleverley er tiltenkt en rolle, selv om jeg har mistet litt av troen på han etter det svake EMet han leverte. Men uansett, noe sentralt må inn, men tipper det blir en eller annen vi ikke har hørt all verden om. Miste trua på grunn av eit dårleg Em der heile midtbana til England presterer langt under pari, når han har to sesongar i PL og Championship der han har spelt svært godt og fått mykje skryt frå laga og supporterane han har spelt for. Makes no sense really. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2011 Sky News: Sir Alex Ferguson admits he would understand if out-of-favour striker Dimitar Berbatov chose to leave Manchester United this summer. Får ikke tro at han forsvinner, men slike uttalelser fra Ferguson betyr ofte nettopp at spilleren ikke vil få så mye mer tillit denne sesongen heller.. "Slike uttalelser"? Han har da ikke for vane å uttale seg på den måten om spillere. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg har heller ikke antydet at han pleier å gjøre det, men i dette tilfellet gjør han det. Derfor min mistanke om Berbatov kunne være på vei bort. Når det er sagt har jo da Berbatov uttalt at han ønsker å kjempe om plassen i laget og la oss håpe han får mulighet til det. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg tolker i hvert fall det han sier slik at Berba kommer til å spille for oss neste sesong og, med mindre han går til Fergie og ber om en overgang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2011 Berba har ved flere anledninger sagt at han skal bli i klubben. Satser på at vi får se han herje med Rooney på topp, og Nani og Young på hver sin kant kommende sesong. Lukter helt klart en god del mål med disse fire i samme oppstilling! Lenke til kommentar
masb Skrevet 21. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2011 Lukter noen baklengs også Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2011 Sir Alex: Summer spending over Sir Alex has all but ruled out any more spending this summer at Manchester United. Speaking in New York City ahead of United's pre-season friendly against the MLS All-Stars on Wednesday, the Reds boss admitted he expected to start the 2011/12 campaign with the same squad currently at his disposal. "At this moment in time I can't see any other additions," he said. "The type of players we may have been looking for are not available to us. So therefore I have to be happy with the players I have and carry on." The Reds have been heavily linked with a number of central midfielders this summer, including Wesley Sneijder and Samir Nasri. Both players appear willing to leave their current clubs (Internazionale and Arsenal, respectively) although Sir Alex's comments today indicate Old Trafford is an unlikely destination. Samme grå sentrale midtbane som forrige sesong, med mindre Fergie har dratt fram pokerfjeset. Stekelenburg til Roma for £5m. Det er vel tredjedelen av prisen vi betalte for De Gea? Og jeg som ville ha nederlenderen til klubben. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2011 Om ikke gråere.. Satser på pokerfjes fra Fergie. Holder fortsatt fast i håpet om Sneijder.. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 25. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2011 Vi får satse på at de Gea gjør seg verdt prislappen. Når det gjelder midtbanen vår så tror jeg at Ferguson har et ess i ermet. Ikke i den grad at han kommer til å overraske oss alle med et stjernekjøp, men kanskje at han har sett en merkbar utvikling hos en av vår yngre gutter, eller at ønsker å bruke Rooney i dyp rolle også denne sesongen. Jeg er helt sikker på at Rooney kunne utviklet seg til å bli en fantastisk boks-til-boks midtbanespiller, men jeg vet ikke helt om jeg ønsker at det skal skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå