Old Game Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 StrettyNews StrettyNews.com A reporter who worked for InterFC.tv claimed Sneijder did a lap of honour of the pitch and told his team-mates good-bye (via Facebook). Holland boss Bert van Marwijk believes Wesley Sneijder would benefit from a switch to Manchester United. MUFCTransfers MUFC Transfers by James_Heneghan_ According to a reporter from Ole, Argentinian newspaper, when asked about Sneijder last night Zanetti said: "we wish him well in manchester" @joezere Gerry Armstrong. Just a rumor for now. well this source said De Gea will sign with United and he did. Rt SneijdertoMUFC: According to Gerry Armstrong Wesley Sneijder will be a Manchester United player next week. #mufc (32 minutes ago) Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Sikkert bare pisscrap, men poster det likevel. Sikkert ikke bare meg som sitter med kuken ut på vift i tilfelle Sneijder faktisk tar turen til Manchester. Tror det blir game-væske utover mer enn bare fotballkategorien i såfall. Endret 17. juli 2011 av Game Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Den skriver jeg under på. Hadde trua først på Sneijder, men blitt latterlig usikker nå. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Sikkert bare pisscrap, men poster det likevel. Sikkert ikke bare meg som sitter med kuken ut på vift i tilfelle Sneijder faktisk tar turen til Manchester. Tror det blir game-væske utover mer enn bare fotballkategorien i såfall. Hvordan ser du for deg line-up'en med Sneijder inn? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Har trua uansett. En klassespiller! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Sneijder fungerer imo best i en 433, så jeg ser for meg noe slikt: Carrick Fletcher Nani Sneijder Young Rooney Mao Rooney, Hernandez, Berba, Owen, Macheda, Diouf, Welly +++ som konkurrerer om én spissplass, noen må gå... Personlig tror jeg ikke noe på Sneijder-ryktene, men SAF kan jo selvsagt overraske. Hadde elsket det hvis United for en gangs skyld hadde hentet noen fra aller øverste hylle, om bare for å sende ut et signal om at United er og skal være en kjøpende klubb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 4-4-2 kommer til å gå helt fint i PL da vi dominerer de fleste kampene uansett. Det blir grei balanse med Carrick/Fletcher ved Sneijders side. Borte i Europa spiller vi stort sett med 5 på midten alikevell. Rooney gjør også en mannsjobb defensivt, sammen med Valencia og Park når de spiller. Med Sneijder har vi på papiret det beste United-laget på lenge. Nani-Sneijder-Carrick-Young Rooney-Berbatov Hernandez, Valencia, Giggs er en benk det lukter svidd av! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 De Gea Rafael - Vida - Ferdinand - Evra Nani - Carrick - Sneijder - Young Rooney - Berbatov Fy faen for et lag! Muligens litt for offensivt, for mye ansvar på Carrick? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 Før har vi klaget på at det ikke er offensivt nok og når evt Sneijder kommer inn blir det for offensivt? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 Young har også defensive kvaliteter, og selv om folk er blind på det så har Nani også det når han må. I tillegg blir vi enda mer ballsikre om vi får inn Sneijder, noe som har vært sårt manglet sentralt. Men ja, uavhengig om vi får inn Sneijder så ser jeg virkelig lyst på neste sesong. Greit at våre første 11 blir rå, men benken vil jo ikke stå tilbake for noen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 Championship-klubben Blackpool har fått godtatt et bud på tidligere Molde-spiss Mame Biram Diouf. Spissen tilbragte fjorårssesongen på lån i Blackburn for å få mer spilletid. Paulo Henrique Ganso er et navn United-fansen kan lære seg først som sist' date=' selv om han angivelig ikke skal være aktuell for en overgang før i januar.[/quote'] Litt rykter fra TV2 i dag - Har ikke sett denne unggutten vi nå blir linket til, noen som har fått med seg kampen han spilte i Copa America? eller har sett han i Santos? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 Han er visstnok et drøyt talent. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 Spilte for Brasil senest nå i Copa America, og er spådd en stor framtid. Det eneste problemet jeg kan se er at han allerede har hatt en alvorlig kneskade og jeg mener også å ha lest at han har fått delvis rekonstruert det ene kneet. Sånn sett ville det vært et sjansespill å satse på han, men utvilsomt en spiller som vil nå langt hvis han ikke blir hindret av skader. Hvorfor skal disse offensive spillerne være så dyre? Er vel ingen av de vi er linka til som kommer til å gå for under £25-30m. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 Ganso ja, da begynner vi å snakke! Synes forøvrig det er et merkelig valg av Diouf om han går til Blackpool. Han har mer enn nok kvaliteter til å spille i PL. Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 Like greit og bli kvitt Diouf, vi har nok av spisser Lenke til kommentar
masb Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 For ikke å evne at han er fullstendig evneveik. 1 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 Bye Bye 20. ligagull Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 Jada, "Saitek1234567". Vi har klart det uten han 19 ganger, blandt andre - forrige sesong. 2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 Det er ikke Zaitek, ikke store forskjellen dog. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå