Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OPPDATERT 17:25 United har aldri vært interesserte i Wesley Sneijder, hevder BBC-journalist.

De engelske mediene var tidligere i dag samstemte om at Manchester United og Wesley Sneijder var enige om de personlige betingelsene i nederlenderens kontrakt. Telegraph skrev at playmakeren hadde sagt seg villig til å gå fra sitt opprinnelige lønnskrav på £250.000 ned til £190.000 i uka. Fortsatt gjenstod det at klubbene ble enige om en overgangssum - ifølge Daily Star vurderte De røde djevlene å sende Nani andre veien for å minske overgangssummen på Sneijder.

Men nylig kom kontrabeskjeden fra BBC-journalist Howard Nurse. På sin Twitter-konto skriver han følgende: "Jeg har fått bekreftet at Manchester United IKKE forsøker å signere Wesley Sneijder fra Inter Milan. Det har heller aldri vært intereese for han."

Der forsvant alt mitt håp på noen Sneijder i United

Enda mer overbevisende og med Video på DB.NO

Endret av Sir LuckyNr7
Lenke til kommentar

Hadde virkelig håp om han selv, men jeg ser argumentene for å ikke gå etter han også. Det mye penger for en spiller ikke har mange år igjen av karrieren sin - Jeg er spendt på hva Ferguson har i tankene..

Je tipper han ser det slik Young/Park-Gibson/Anderson-fletcher/Carrick-Valencia/Nani å tenker "shit la gå."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sneijders pappa:

"We are aware of the interest of United but we want to act very properly towards Inter Milan," said Barry Sneijder.

"Let's not forget that Inter gave Wesley a brand new five-year contract last year - a very good contract.

"Also, the boy is enjoying life in Milan."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...