olehenri Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 på mirror nå så står det at de er enige med Sneijder om 190 000 i uka.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 Nike mener Sneijder allerede er klar for United - Dette er litt spennende merker jeg, kan det stemme? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 Denne sagaen er spennende. Vet ikke hva jeg gjør dersom Sneijder ender opp i United. Det hadde vært himmelen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 Fergie avfeier Sneijder-spekulasjonene. Alex Ferguson er klar på at Inter-stjernen ikke blir Manchester United-spiller. Spill for galleriet eller fakta? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 og samtidig så blir det stadig nevnt at United er Enige om betingelsene.. Vi vet jo alle hvordan Ferguson er en mester i ordspill.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 Det intervjuet er vel et par dager gammelt? Tror dette er et spill for galleriet nå uansett om det skulle være tilfelle at det er et nytt intervju igjen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Nike mener Sneijder allerede er klar for United - Dette er litt spennende merker jeg, kan det stemme? Gratulerer med John Heitinga. Er garantert flere også. Endret 14. juli 2011 av Teipball Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 er vel tv2 som hauser opp det intervjuet for noen dager siden igjen tenker jeg.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Manchester United and Inter agree £35.2m fee for Wesley Sneijder as negotiations continue over personal terms - Nå skjer det noe tror jeg Edit; Det ligger i alle fall noe i luften, de neste dagene blir spennende.. Endret 14. juli 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) OPPDATERT 17:25 United har aldri vært interesserte i Wesley Sneijder, hevder BBC-journalist. De engelske mediene var tidligere i dag samstemte om at Manchester United og Wesley Sneijder var enige om de personlige betingelsene i nederlenderens kontrakt. Telegraph skrev at playmakeren hadde sagt seg villig til å gå fra sitt opprinnelige lønnskrav på £250.000 ned til £190.000 i uka. Fortsatt gjenstod det at klubbene ble enige om en overgangssum - ifølge Daily Star vurderte De røde djevlene å sende Nani andre veien for å minske overgangssummen på Sneijder. Men nylig kom kontrabeskjeden fra BBC-journalist Howard Nurse. På sin Twitter-konto skriver han følgende: "Jeg har fått bekreftet at Manchester United IKKE forsøker å signere Wesley Sneijder fra Inter Milan. Det har heller aldri vært intereese for han." Der forsvant alt mitt håp på noen Sneijder i United Enda mer overbevisende og med Video på DB.NO Endret 14. juli 2011 av Sir LuckyNr7 Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 Merker at det ikke gjør meg noen ting om Sneijder ikke blir United-spiller. Alt for dyr også... Vi kan få 2-3 klassespillere til den prisen. Og for å ikke glemme lønna... 1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 Jaja, helt enig.. To Gibson's og en Obertan kansje da mener du? 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 Meh. Hadde håpet på Sneijder. Misliker avataren din, Jaffa. 1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 Det er det vel flere som gjør Men jeg hadde håpet på Snejder jeg også (Håper fortsatt), det hadde gjort seg.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 Hadde virkelig håp om han selv, men jeg ser argumentene for å ikke gå etter han også. Det mye penger for en spiller ikke har mange år igjen av karrieren sin - Jeg er spendt på hva Ferguson har i tankene.. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 Hadde virkelig håp om han selv, men jeg ser argumentene for å ikke gå etter han også. Det mye penger for en spiller ikke har mange år igjen av karrieren sin - Jeg er spendt på hva Ferguson har i tankene.. Je tipper han ser det slik Young/Park-Gibson/Anderson-fletcher/Carrick-Valencia/Nani å tenker "shit la gå." Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 Det er mulig han gjør det og bare håper det går bra, tror meste vil ligge på hvordan vi spiller gjennom pre season også.. Når vi møter Barcelona får vi alle fall testet laget Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 Enkelte aviser mener vi går for Plan C ettersom vi ikke er ute etter Sneijder, og Nasri bare er å glemme. Plan C heter Marek Hamsik. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 Var ikke han prisa til 400 mill a? Greit han er yngre, men... Nå får ikke Fergie gå helt i Wengerkrisa.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Sneijders pappa: "We are aware of the interest of United but we want to act very properly towards Inter Milan," said Barry Sneijder. "Let's not forget that Inter gave Wesley a brand new five-year contract last year - a very good contract. "Also, the boy is enjoying life in Milan." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå