Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Bortskjemt springs to mind.

Imo har vi det nest beste laget på papiret på planeten bak Barcelona, i alle fall når vi hadde Sar. Forsvaret er det beste, ingen har bedre og flere vinger og vi har tre verdensklasse spisser med en spennende Welbeck i bakhånd. Vi mangler en spiller eller to sentralt på midtbanen og kanskje hadde det vært bedre med en type ala Benzema i steden for Berbatov, men ellers er vi nokså godt forskådd.

Får vi midtbanen kommer vi til å cruise hardt i ligaen sesongen som kommer. Uten den vil vi fortsette i samme stil som i 10/11 og jeg tror det vil holde til en 2.plass denne sesongen.

Det er veldig lett å se på hva alle andre har og glemme det man selv har. Barcelona er der de er fordi de har en sterk kjerne på midten, når Xavi forsvinner og søramerikaneren Messi slokner litt så dæver Barca henn. Jeg gir dem to år til, mark my words. Fotball får i sykluser, det har jeg sett så mange ganger ila mine mange år som fotballidiot. Husker hvor forferdelige, umulige, grusome itialienske lag var å møte på 90-tallet jeg. Juve var døden og Milan var grava.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Coccamoca:

Ser ut som det kan bli veldig sent i kveld, for det er bevegelser i markedet. Nasri er rapportert klar for United av Engelske kontakter og i tillegg forhandler United i kveld på Stadio Giuseppe Meazza(San Siro) om en overgang for Sneijder!

Lenke til kommentar

Coccamoca:

Ser ut som det kan bli veldig sent i kveld, for det er bevegelser i markedet. Nasri er rapportert klar for United av Engelske kontakter og i tillegg forhandler United i kveld på Stadio Giuseppe Meazza(San Siro) om en overgang for Sneijder!

Hvor har du funnet dette?

Lenke til kommentar
BOSTON: Skotten forteller til united.no at Internazionale nekter å gi slipp på nederlenderen.

Til tross for at Milano-klubben gjentatte ganger har insistert på at Wesley Sneijder ikke er til salgs med mindre et astronomisk bud tikker inn på faxmaskinen, hevder engelske aviser - enten de går under kategorien tabloid eller anerkjent - at det bare er et spørsmål om tid før nederlenderen blir presentert som Manchester Uniteds fjerde sommerkjøp.

Ryktene om at 27-åringen nærmer seg klubben tilbakevises imidlertid kontant av Sir Alex Ferguson. Eksklusivt til united.no forteller han nemlig at italienerne, slik de også har gjort det klart i en pressemelding i dag, ikke er villige til å gå i forhandlinger om midtbanemaestroen.

- Nei, disse rapportene stemmer ikke, sier manageren til united.no, og legger til:

- Internazionale nekter å selge ham, så det er en vanskelig situasjon. Vi får se, utdyper Fergie, som med det antyder at interessen for den offensive midtbanemannen i det minste er reell.

Lenke til kommentar
BOSTON: Skotten forteller til united.no at Internazionale nekter å gi slipp på nederlenderen.

Til tross for at Milano-klubben gjentatte ganger har insistert på at Wesley Sneijder ikke er til salgs med mindre et astronomisk bud tikker inn på faxmaskinen, hevder engelske aviser - enten de går under kategorien tabloid eller anerkjent - at det bare er et spørsmål om tid før nederlenderen blir presentert som Manchester Uniteds fjerde sommerkjøp.

Ryktene om at 27-åringen nærmer seg klubben tilbakevises imidlertid kontant av Sir Alex Ferguson. Eksklusivt til united.no forteller han nemlig at italienerne, slik de også har gjort det klart i en pressemelding i dag, ikke er villige til å gå i forhandlinger om midtbanemaestroen.

- Nei, disse rapportene stemmer ikke, sier manageren til united.no, og legger til:

- Internazionale nekter å selge ham, så det er en vanskelig situasjon. Vi får se, utdyper Fergie, som med det antyder at interessen for den offensive midtbanemannen i det minste er reell.

Husker sist gang united.no meldte noe 'eksklusivt'...

Lenke til kommentar

Han tenker på Berbatov sagaen da United.no havnet mitt i grøten ved å slenge uten noen sitater fra Ferguson som Levy og Tottenham mente var for å friste Dimitar. Det hele endte med at United.no måtte legge seg flate og be på sine knær om tilgivelse fra sjefen sjøl og Spurs truet United med å gå til sak. Tror aldri forholdet mellom den skandinaviske supporterbranchen og Fergie har vært helt den samme siden.

Humret litt når jeg så de eksklusive sitatene på redcafe etter en gjennomgang på google translator i går.

Lenke til kommentar

Coccamoca:

En Sneider overgang har jeg et stort håp på, Men Nasri.. neppe

Endret av Sir LuckyNr7
Lenke til kommentar

Mange politlige kilder og vi vet nå at United prøver å få Sneijder. David Gill er i milano bl.a. Mye mulig det ikke blir noen deal dog, Har lest at de er litt uenig om lønnskrav osv enda.

Etter mange år i gamet så ser jeg at dette er en deal vi prøver på. Jeg tror vi får Sneijder faktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...