Old Game Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 Har ifølge la gazetta del a sport lagt inn bud på £34m Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 Verken PIG eller Gibson er med på USA-Touren til United. Tyder vel på at begge forsvinner. Bebe er heller ikke med. Merkelig nok skal ikke Fletcher være med heller, i følge manutd.com, men mest sannsynlig er det en feil. Håper jeg. Får satse på at han verken skal selges, eller er skadet. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Det har jo gått et ganske løst rykte om at vi skal ha bydd 10-12 mill. pund + 2 spillere for Modric. Kan fort hende at Fletcher er en av de spillerene. Endret 9. juli 2011 av Chicharito Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 Fletcher blir ikke med til USA, fordi han skal bygge opp igjen fysikken på Carrington. Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 "En overgang for Wesley Sneijder kan bli klar i løpet av neste uke. Sunday Mirror skriver at Inters styre skal møtes på tirsdag for å godkjenne nederlenderens overgang til United. United må betale £35 millioner for Sneijder. Sitater fra Inters manager, Gian Piero Gasperini, tyder også å at en overgang kan være nær." Hentet fra United.no 2 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Sneijder ønsker å bli i Inter Ingenting tyder på at han vil levere inn en overgangs søknad og har ingen ønsker om å forlate Inter, men går dersom han blir bedt om det. Ser ikke akkurat ut som Sneijoder blir klar for United med det første, dersom dette "intervjuet" stemmer, men kan jo være et forsøk på å presse opp prisen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Modric, Nasri og Sneijder ser ut til å ryke. Nå ser vel Ferguson etter en offensiv midtbanespiller fra 3. div i Portugal. 6 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Ja, han har jo kun signert skrot til nå denne sesongen, så det tyder på det..... Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Problemet nå er at Liverpool prøver å hente "halve" Newcastle samt enhver Newcastle linkes til. Mongo. FAKTA er vel at Liverpool har hentet en (1) spiller fra Newcastle og det til rimelig overpris. Dere fikk den 10. høyeste overgangssummen i historien for en spiller som har levert en halv sesong på topp nivå i PL. Liverpool kommer ikke til å hente flere spillere fra Newcastle i dette vinduet. Sjansen for at vi henter Enrique er vel lik 0 nå. I og med at vi vistnok henter enhver spiller Newcastle blir linket til; Da må jeg spørre deg, hvilke spillere var Newcastle stert linket til: Charlie Adam (som Liverpool bydde på i Jan og nå i sommer), Jordan Henderson eller Alexander Doni? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Fett å svare på den nå. Gå tilbake til datoen og sjekk hvilke spillere begge klubbene ble linket mot. Bombadisj, Man Utd-tråd. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Modric, Nasri og Sneijder ser ut til å ryke. Nå ser vel Ferguson etter en offensiv midtbanespiller fra 3. div i Portugal. utifra det han sier idag er vi ferdi med å handle, å da har vi ikke noen midtbane, utenom vingene våre. det er akkurat som et stort hull på midten Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Ja, han har jo kun signert skrot til nå denne sesongen, så det tyder på det..... Det har jeg ikke sagt? Hvor tar du det fra? But still.. vi har en svakere første-11er ifht fjorårssesongen, noe som var et svakt United-lag. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Hadde vært spenstig å satse på f. eks. Cleverley. Tidligere kunne det gått bra selv om spilleren ikke var verdensklasse, men med den kjøpefesten vi ser hos konkurrentene våre i dag, er jeg redd det vil slå veldig negativt ut om vi ikke kjøper inn en klassespiller på midten. Kan fort være forskjellen på ligagull og 2./3. plass. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Ja, han har jo kun signert skrot til nå denne sesongen, så det tyder på det..... Det har jeg ikke sagt? Hvor tar du det fra? But still.. vi har en svakere første-11er ifht fjorårssesongen, noe som var et svakt United-lag. Det er ganske hårreisende å kalle et United-lag som vinner PL samt spiller FA-semi og CL-finale for svakt, men la gå. Er første-11eren så mye svakere? Kanskje litt, men det er mange usikkerhetsmomenter. Vi har fått inn en glimrende venstreving, noe vi har manglet en god stund. Greit, vi mangler kanskje litt kreativitet fra midtbanen, men med 2 kreative vinger pluss to målfarlige spisser, så gjør det imo. pent lite om midtbanen er litt defensivt anlagt. Jeg ønsker meg f.eks like mye en skikkelig energisk han-neger på midten (ala Yaya Toure), enn en kreativ lettvekter som Sneijder eller Modric. En av United-journalistene på twitter tvitret for en tid tilbake at antall målscorere forrige sesong var høyere enn på flere år, men jeg finner desverre ikke linken. Noe til ettertanke, det står ikke så dårlig til. Endret 12. juli 2011 av The Hoff Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg ønsker meg f.eks like mye en skikkelig energisk han-neger på midten (ala Yaya Toure), enn en kreativ lettvekter som Sneijder eller Modric. Kan nevne at Lassana Diarra ikke er med på USA-touren til Real Madrid. Fyren vil vekk og han hadde passet perfekt inn i United. Vinnerskalle med gode ferdigheter med ball og et jævel til å jobbe. Dere har jo vært ryktet til han får, men synes det er rart at United ikke har vært mer frampå. Mulig dere venter slik at dere kan få han Van der Vaart-style. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2011 Jakten på midtbaneeleganten Her vil jeg gå igjennom aktuelle kandidater til å erstatte Scholes på midtbanen. Wesley Sneijder - Inter Milan Wesley er kanskje en av verdens beste spillere i hans posisjon, han er en typisk playmaker, og jeg personlig syntes han bare er blitt bedre og bedre. Var helt klart et røverkjøp da Inter hentet han inn fra et nokså dumt Real Madrid som slapp en av de bedre i stallen sin. Vil helt klart styrke midtbanen vår betraktelig, og ser idag ut som den som er mest sannsynlig at vi får inn. Ryktene går i at han blir best betalt i klubben hvis han kommer, spørs hvordan enkelte andre i spillergruppen tar det. Samir Nasri - Arsenal Samir Nasri er en spiller jeg har visst om lenge før han kom til Arsenal, alltid vært et stort talent, og har nå vokst seg opp til å bli en stor spiller med et godt dribblereportoar. Spørsmålet er om Arsenal er villig til å gi han til rivalen sin, og om han har passningsfoten vi trenger på midten, for det er tross alt der problemet ligger. Vi har dribblesterke folk fra før av. Luka Modric - Tottenham Luka er en spiller som har vært ryktet med Manchester United i flere år, finnes vel knapt overgangsvinduer der han ikke er blitt linket med en overgang til oss. Mannen har det vi trenger på midtbanen, problemet ligger i det at han ønsker seg selv til Chelsea, og det utelukker oss nokså godt. Men helt klart en het potet jeg vet flere av oss ser i Unitedtrøya denne sesongen. Javier Pastore - Palermo Javier Pastore har gått fra å være fullstendig ukjent, til å ta Serie A med storm, og fått et nokså godt stempel fra presidenten i Palermo. Er han overvurdert? Kan han takle Premier League fotballens fysikk. Driblesterk, og et hint av magi er i denne spilleren. Jeg er usikker på om han takler Premier League. Kaká - Real Madrid Kaká har tidligere blitt annerkjent som årets fotballspiller foran datidens Manchester United spiller Cristiano Ronaldo. Det setter et godt kvalitetsstempel for Kaká. Dessverre for han har han slitt med å imponere i Real Madid, og har ikke forsvart den enorme summen han kom for. Jeg tror at Premier League passer bedre for Kaká, og hans spillestil enn La Liga, og kan helt klart være en aktuell mann for oss på midten. Eneste problemet jeg ser er skadeproblemene, og en eventuell skyhøy sum ettersom Real Madrid helst ikke vil tape masse penger på brasilianeren. Lassana Diarra - Real Madrid Enda en Real Madridspiller som er blitt linket med oss i en stund, og kanskje den jeg er mest skeptisk til av de på denne listen. Det er det flere grunner til. For det første har Lass vært innom Chelsea og Arsenal, uten å slå igjennom der i det hele tatt. Mannen var i beste fall stallfyll for disse lagene, og måtte til Portsmouth for å slå igjennom i Premier League. I tillegg ser United etter en litt offensiv midtbanemann, og denne mannen vil jeg heller betegne som et defensivt midtbaneanker. Passningene er kanskje gode, men som sagt vil jeg ha offensive kvaliteter i en midtbanespiller vi henter inn. Steven Defour - Standard Liegé En midtbanespiller vi har blitt linket med omtrent like lenge som Luka Modric. Kaptein i rimelig ung alder i Liegé, og er en meget sikker mann på deres midtbane som bidro at de vant serien to år på rad. Standard havnet litt bak ifjor på grunn av stjernespiller Axel Witsel (også vært linket med oss) sin grusomme takling på en Anderlecht spiller. Det store dillemaet jeg kan se er at denne mannen kommer fra samme klubb hvor Liverpoolspiller Milan Jovanovic var stjernespiller. Den spilleren er vel en av de store floppene i år, så er Defour bedre, eller blir han også en flopp? Jeg vet ikke om jeg ville tatt sjansen da. Ganso - Santos Blir kalt for den nye Zidane, et stempel som er veldig vanskelig å leve opp til. Men Zidane var en passningssikker spiller, med målegenskaper og dribleferdigheter. Hvis Ganso inneholder disse egenskapene, så syntes jeg vi bør ta en titt på han. En av de store talentene Santos har. Tror han kan være god hvis vi skulle hente han. Andre jeg kunne skrevet om: Bastian Schweinsteiger Mario Götze Juan Mata Douglas Costa 4 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2011 Barcelona har sikret seg Udineses stjernespiller Alexis Sanchez, melder den spanske sportsavisen AS. Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 12. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2011 Og den luken mellom Barcelona og United blir bare større nå, i følge avisen AS så har Udinese godtatt ett bud på 310 millioner for Alexis Sánchez -.- Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 12. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2011 Og den luken mellom Barcelona og United blir bare større nå, i følge avisen AS så har Udinese godtatt ett bud på 310 millioner for Alexis Sánchez -.- Neida, Vi har jo fortsatt Gibson Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2011 Luken blir ikke større, den holder seg på akkurat samme nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå