PSV Skrevet 30. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2011 £180k i uka og £20M i transferfee? Not worth it. Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 30. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2011 Hva skal vi med Nasri? Kjøpe Arsenal ut av drømmen om trofeer for to nye år, minst? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2011 Franske aviser nevner 21 år gamle Yann M'Vila i forbindelse med en overgang til Manchester United. Rennes-spilleren er tidligere blitt koblet til Liverpool, og står oppført med ti A-landskamper for Frankrike. Den defensive midtbanemannen har angivelig fått en prislapp på £10 millioner. Bare jeg som ikke har hørt om denne unge spilleren som skal være et dyktig fransk talent? Jeg sitter og håper på at vi henter inn en spiller med litt mer erfaring, men et talent er jo ikke å fordra i tillegg. Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Det vil jo styrke midtbanen vis Nasri eller Luca kommer, selv om de ikke er akkurat de vi trenger. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 De er akkurat det vi trenger. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Har versert flere rykter om at vi linkes til Bastian Schweinsteiger i dag.. Kunne jo blitt en spennende signering Endret 4. juli 2011 av Aalton Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 Bastian hadde vært flott, men det skjer ikke. Han signerte temmelig nylig en ny kontrakt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 Palermo president Maurizio Zamparini confirms Manchester United interest in Javier Pastore, Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg vil ikke håpe, men ingenting hadde gjort overgangsvinduet mer fornøyelig enn om vi fikk Pastore. Lenke til kommentar
HtotheE Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Virker som om Alex har prøvd seg på ganske mange midtbanespillere etterhvert. Om vi da skulle ende opp med kanskje den beste av dem hadde det vært fantastisk. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Har problemer med å se at vi skulle lande Pastore - Må fort ut med 40£ og det ville vært sensasjonelt fra vår side.. Men mine negative tanker til side. Hadde vært en drøm å lande han, ja.. Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/-manchester-united-kjoeper-baade-nasri-og-sneijder-3534908.html Hadde ikke gjort noe det Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 At vi klarer å få inn både Nasri og Sneijder virker jo bare helt uvirkelig - Tror ikke det blir mer enn en av dem 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Det hadde vært en drøm med dem begge. Jeg liker iallfall å se at vi har blitt koblet til Pastore, Sneijder og Nasri. Det kan tyde på at vi faktisk får inn et stort og veletablert navn før neste sesong. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Vi blir vel "alltid" koblet til store navn? Sneijder har vi koblet til en evighet, i tillegg til spillere som Özil, Ribery og Benzema. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Du har for så vidt rett, og det kan hende at jeg bare har en annen magefølelse denne gangen. SAF har brukt penger dette overgangsvinduet, rykter blir ikke avvist umiddelbart av hverken den ene eller den andre klubben. Det virker alt i alt som om vi iallfall går for en midtbanespiller. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Håper ikke vi ender opp med begge to, da er vi nødt til å kvitte oss med en av våre offensive spillere og jeg ønsker ingen av de ut. Vi kan ikke ha en tropp bestående av Giggs, Park, Nani, Valencia, Young, Nasri og Sneijder i offensive midtbaneroller. Det kan veldig fort føre til misnøye blant spillerne over for lite spilletid. Får vi èn spiller inn og to-tre spillere ut er troppen komplett etter min mening. Trist å se både Brown og O'shea forsvinne forresten. Det var nok til det beste for både klubb og spillere, men det er fortsatt slutten på en era. Iren kunne jeg gjerne sett bli en eller to sesonger til. Nå håper jeg Obertan, Diouf og Gibson er de neste som forsvinner. Endret 7. juli 2011 av Shlaps Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Gibson er vel allerede solgt? Eller? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Han har vel vært i samtaler med Sunderland, men etter det jeg har lest skal det fortsatt være uenigheter ang. lønnen hans. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Malaga har meldt seg på i kampen om Sneijder og visnok lagt inn et bud på mellom 30 og 40 millioner euro. Sneijder skal selv være positiv. http://www.repubblica.it/sport/calcio/calciomercato/2011/07/07/news/sneijder_offerta_malaga-18811869/ Noen av dere som vet om United har lagt inn noe bud på Sneijder enda, eller er det bare interesse fra United hitill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå