Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Franske aviser nevner 21 år gamle Yann M'Vila i forbindelse med en overgang til Manchester United. Rennes-spilleren er tidligere blitt koblet til Liverpool, og står oppført med ti A-landskamper for Frankrike. Den defensive midtbanemannen har angivelig fått en prislapp på £10 millioner.

Bare jeg som ikke har hørt om denne unge spilleren som skal være et dyktig fransk talent? Jeg sitter og håper på at vi henter inn en spiller med litt mer erfaring, men et talent er jo ikke å fordra i tillegg.

Lenke til kommentar

Du har for så vidt rett, og det kan hende at jeg bare har en annen magefølelse denne gangen. SAF har brukt penger dette overgangsvinduet, rykter blir ikke avvist umiddelbart av hverken den ene eller den andre klubben. Det virker alt i alt som om vi iallfall går for en midtbanespiller.

Lenke til kommentar

Håper ikke vi ender opp med begge to, da er vi nødt til å kvitte oss med en av våre offensive spillere og jeg ønsker ingen av de ut. Vi kan ikke ha en tropp bestående av Giggs, Park, Nani, Valencia, Young, Nasri og Sneijder i offensive midtbaneroller. Det kan veldig fort føre til misnøye blant spillerne over for lite spilletid. Får vi èn spiller inn og to-tre spillere ut er troppen komplett etter min mening.

Trist å se både Brown og O'shea forsvinne forresten. Det var nok til det beste for både klubb og spillere, men det er fortsatt slutten på en era. Iren kunne jeg gjerne sett bli en eller to sesonger til. Nå håper jeg Obertan, Diouf og Gibson er de neste som forsvinner.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...