Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry gutta, transferupdate er en wum - løgner.

 

Ellers må jeg si at det er jævlig gøy å være oss om dagen, det skjer jo noe hver dag og vi er ikke i Juli engang. De Gea, Jones og Young, det er mye friskt blod allerede. Får vi inn en midtbanespiller (sentral) og et spennende ungt talent så er jeg dritfornøyd med sommeren og det kan jeg faktisk ikke si å ha vært på fire år.

 

Forresten Necrolemandor (eller hva det nå enn er) : Darron Gibson hadde vært en forsterkning hos dere og en som hadde passet veldig godt sammens med Tiote. Vår problem med Gibson er at han er altfor lite mobil og temposvak, men han har et overblikk, en passningsfot og potensiale som en målfarlighet som ingen på deres midtbane kan matche. Jeg tror oppriktig at Gibbo blir en relativt god PL spiller, bare ikke helt i topp 4 klassen. Litt i samme kategori som G. Barry for meg.

Lenke til kommentar

TransferUpdate Anonymous

EXCLUSIVE NEWS on Manchester United and Luka Modric on 3.30pm, a BIG NEWS. #MUFC

 

TransferUpdate Anonymous

EXCLUSIVE: Tottenham accepted a £35m offer from Manchester United for Luka Modric. Player to undergo Medical on Thursday. #MUFC

 

 

Blir spennende å se om det ligger noe å i dette her.

ye riiiiight....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er svært usikker på om det er noe hold i Nasri ryktene også, men det er samtidig en meget god mulighet.. Arsenal må velge, enten må de la han bli bossmann eller så må de jo selge. Han ønsker åpenbart ikke å være en Arsenal spiller lenger, virker det som i media. :hmm:

Lenke til kommentar

Mer Nasri rykter i dag, men nå ryktes også at City er interessert midtbane eleganten..

 

Speculation: Plenty of Arsenal speculation in the papers this morning and the Daily Star claims the club are ready to let Samir Nasri leave rather than agree to his wage demands, with Manchester United now poised to make a £20million bid following reports local rivals City have shown an interest in the French midfielder.
Lenke til kommentar

Joda, men skjønner ikke vitsen med å bruke penger på Nasri når alternativene er Modric/Sneijder. Jeg blir i hvert fall skuffet om vi ender opp med Nasri.

 

14:23 Excuse the lack of updates over lunch. I was eating. That said, there's not an awful lot of transfer gossip to feed off, although I should probably let you know that one or two respected football journalists are reporting on Twitter that Samir Nasri's agent has a meeting in Manchester arranged today. It's allegedly with Manchester City, though. Not United.
Lenke til kommentar

Joda, men skjønner ikke vitsen med å bruke penger på Nasri når alternativene er Modric/Sneijder. Jeg blir i hvert fall skuffet om vi ender opp med Nasri.

 

14:23 Excuse the lack of updates over lunch. I was eating. That said, there's not an awful lot of transfer gossip to feed off, although I should probably let you know that one or two respected football journalists are reporting on Twitter that Samir Nasri's agent has a meeting in Manchester arranged today. It's allegedly with Manchester City, though. Not United.

Nasri koster brøkdeler av det Modric eller Sneijder vil koste.

 

At City har kastet seg etter han finner jeg faen bare latterlig, fy faen for en dritklubb. Først presser de opp prisen på Sanchez, nå hiver de seg etter Nasri. Det er som Chelsea anno midten av det forrgie tiåret.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...