Prusk Skrevet 24. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2011 Lass virker å være en del bedre med ball en Fletcher - derfor tenkte jeg på Carrick. En kombinasjon mellom Fletcher og Carrick høres jo fantastisk ut, og det lille jeg har sett av Lass plasserer ham omtrent der... Lenke til kommentar
masb Skrevet 24. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2011 Kjøper vi Rodwell så henger jeg meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Ser ut som vi er ganske så ute etter Thiago. Visstnok lagt et bud på 150mill kr på bordet. linkz Lenke til kommentar
HtotheE Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Veldig interessant. Har bare sett litt av han, men tror dette kan være et knallgodt kjøp. Håper virkelig disse ryktene er sanne. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Vet ingenting om han, men frykter at det fort blir så han vil tilbake til Barca så fort han begynner å bli skikkelig god, alà Pique... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Kunne vært spennende å se han i United-drakt, har hørt mange lovende ord om han. Men tviler på at han kommer, det står jo at Barca er lite villige til å selge. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Vi har blitt linket til Edison Cavani og Pastore det siste døgnet også Alan_Sky_Sports Alan by FourTwoThreeOne Sources at #ManUtd are confident of being able to sign Arsenal midfielder Samir Nasri for around £20m,But would it mean some departures Sillyseason på sitt aller beste. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Agenten til Pastore sier jo at han er i snakk med Barca. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Er det flere enn meg som ikke skjønner hva vi skal med Nasri? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 De Gea på legesjekk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Nice! Men han kan vel ikke signere før 1. juli? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Kan signere når han vil, men kontrakten binder han som United-spiller fra 1. juli. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Da så! Isåfall er det bare å få gjort unna papirarbeidet så fort som mulig! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Men med det sagt så blir det sikkert ikke offisielt før fredag pga. det agentstyret... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Har med likklede på legesjekk, da er du optimist. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Fram til dette bildet gjorde de en grei jobb... Fy faen så patetisk. :!: 3 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Hva er hensikten egentlig? Det aller meste er vel done deal når de er på medisinsk sjekk, mangeler vel egentlig bare å ta bilde med Ferguson og Gill på begge sider etter det? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg liker ikke at Newcastle visstnok skal prøve seg på Darren Gibson 1 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Fram til dette bildet gjorde de en grei jobb... Fy faen så patetisk. :!: Hva er greia med å skjerme spillere? er dette bare for å lage spenning for oss supportere, Helt enig Latias dette er bare jævli flaut å patetisk Har dem ikke garasje plass under istede for å... nei nok om det, blir for teit Jeg liker ikke at Newcastle visstnok skal prøve seg på Darren Gibson WTF! Selg han så fort som mulig, for oss er han bare kvantitet å ikke kvalitet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 TransferUpdate Anonymous EXCLUSIVE NEWS on Manchester United and Luka Modric on 3.30pm, a BIG NEWS. #MUFC TransferUpdate Anonymous EXCLUSIVE: Tottenham accepted a £35m offer from Manchester United for Luka Modric. Player to undergo Medical on Thursday. #MUFC Blir spennende å se om det ligger noe å i dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå