Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bayern vurderer £30M bud på Nani.

http://www.footballtransfertavern.com/2011/06/premiership/manchester-united-braced-for-30m-bid?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+TransferTavern+%28The+Transfer+Tavern+Home+Page%29

Med Young på plass er det større sannsynlighet for at vi selger Nani...

Then again, 18-19 assists? Når vi kjøper spillere brytes £15M hver gang denne sommeren. Tipper Nani sitter trygt til vi ser noe over £40M for ham.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

News:

Udinese say that £44million is not enough money for Alexis Sanchez, who they believe is the best player of his generation.

Lenke til kommentar

News:

Udinese say that £44million is not enough money for Alexis Sanchez, who they believe is the best player of his generation.

Vel... det der er BS, han er ikke verd så mye, ihvertfall ikke enda.

jeg kan aldri i verden tenke meg at United prøver å kjøpe han nå som A. Young har signert for oss.

så neste blir nok en CAM. alla Diarra, Modric (selv om ryktene sier han vil til Chelsea), Rodwell, Sneijder(jeg personlig tviler på vi har råd), med mindre ryktene stemmer fra i vinter ang. transferpenger.

Men nå har vi jo kvittet oss med masse rusk å rask

Lenke til kommentar

News:

Vel... det der er BS, han er ikke verd så mye, ihvertfall ikke enda.

så neste blir nok en CAM. alla Diarra, Modric (selv om ryktene sier han vil til Chelsea), Rodwell, Sneijder

Når Carrol er verdt 30 millioner og Henderson 20 millioner er Sanchez verdt 45.

Og CAM som i offensiv midtbane? Hvem Diarra er det du mener? Ikke Lass regner jeg med. Modric er sentral, ikke noe offensiv midtbane som Sneijder, helt forskjellige spilletyper.

Lenke til kommentar

Godt mulig, men da skjønner jeg ikke hvorfor han skriver CAM. Den type rolle er mer type Van der Vaart, Sneijder, Özil osv, ikke Modric og i alle fall ikke Lass(om det er Lass han mener da). Lass er jo en spiller som jeg tror hadde passet bra inn i United, en ordentlig vinnerskalle og undervurdert av mange. Men han krever å få spille, og har mangler offensivt.

Poenget mitt var egentlig bare at mange tror Sneijder og Modric er samme spillertyper, noe ikke er, og for United sin del skjønner jeg ikke hvor Sneijder skulle ha spilt. Rooney allerede i rollen bak spissen og på det er sløsing med kvalitet å bruke Sneijder på kant, sentralt er han ikke god nok.

Lenke til kommentar

Lass går vel rett inn i rollen til Carrick eller Fletcher? Han kunne sikkert gjort det bra sammen med Modric, men samme posisjon/arbeidsområde har de ikke. (Joda, begge spiller på midten, men Modric er ballfordeler og Lass er ballvinner).

Lenke til kommentar

Lass går vel rett inn i rollen til Carrick eller Fletcher? Han kunne sikkert gjort det bra sammen med Modric, men samme posisjon/arbeidsområde har de ikke. (Joda, begge spiller på midten, men Modric er ballfordeler og Lass er ballvinner).

Ja, akkurat det jeg mener.

Lass er mer en Fletcher-type enn en Carrick-type. Men etter min mening bedre. Sammen med Modric hadde han nok vært knall tror jeg. Det er ikke han som ville stått for de offensive bidragene, men skal ikke undervurdere langpasningene eller drivet med ball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...