Jotun Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Er faktisk ikke alltid like lett å finne tilbake til ting man har lest på nettet så må da være lov til å dele et tynt rykte uten en relatert kilde? De aller fleste artikler om rykter blir jo til syvende og sist bare svada uansett, så da får vi slutte å dele dem også da? Selvsagt, det er hele poenget med tråden. Men ikke kom med påstander om man ikke har skikkelige kilder. Kall et rykte for et rykte. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Er faktisk ikke alltid like lett å finne tilbake til ting man har lest på nettet så må da være lov til å dele et tynt rykte uten en relatert kilde? De aller fleste artikler om rykter blir jo til syvende og sist bare svada uansett, så da får vi slutte å dele dem også da? Selvsagt, det er hele poenget med tråden. Men ikke kom med påstander om man ikke har skikkelige kilder. Kall et rykte for et rykte. Det er vel forsåvidt akkurat det jeg har gjort da men... Har vel ikke vært noen tvil om at det var noe annet enn et usselt rykte. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Anbefaler folket å følge litt med her. Fyren er ganske treffsikker. Står blant annet at Young-overgangen er i boks. http://forum.united.no/phpbb/viewtopic.php?t=5377 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hva er skjedd med han "rykteguden" alle trodde 100% på forrige sesong? Var en knall på redcafe e.l. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Denne coccamocca har vært "rykteguden" de siste sesongene på united.no-forumet. Husker i hvert fall ingen andre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Har han lagt opp? Er jo ikke nevnt med et ord siden forrige års silly season. Lenke til kommentar
HtotheE Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Jeg tror Sanchez vil være en nøkkelsignering. Utrolig spennende å se hvem som trekker det lengste strået. Endret 16. juni 2011 av HtotheE Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg leste akkurat rykter om at Sanchez er så å si klar for Shitty, da begynner jeg å grine, det sies oxo at United ikke engang er med i budkrigen, at det bare er oppspinn for å presse prisen opp. La oss bare få en bekreftelse så slipper vi å lide oss gjennom detta. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Litt av noen kilder du kom med der du! Alt er rykter foreløpig, la oss bare vente å se. Sansynligvis ender han ikke opp hos oss, nei. Norwich have signed Manchester United defender Ritchie De Laet on a season-long loan subject to the relevant paperwork being completed. Stay with www.skysports.com for more Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Hvorfor ikke bare selge fyren? Vi har jo egentlig ikke bruk for han, pluss at han uansett blir lånt ut hver eneste sesong. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Sanchez har vel blitt sitert flere ganger at han vil til United, så om han velger Shitty så er det kun penger det står på imo. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Dessverre så betyr penger mer enn noe annet, derfor er City kanskje den største makten på overgangsmarkedet. Bare tanken på at City leder ann i noe som helt er jo egentlig helt utorlig og et tankekors på alt som er galt med fotballen. 2 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ja jeg veit, det er så forbanna tragisk og en skam for fotballen! Men jeg ønsker Sanchez til United, noe jeg har gjort lenge. Velger han City så får det bare være, da er han nothing i mine øyne iallefall Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Litt av noen kilder du kom med der du! Alt er rykter foreløpig, la oss bare vente å se. Sansynligvis ender han ikke opp hos oss, nei. Norwich have signed Manchester United defender Ritchie De Laet on a season-long loan subject to the relevant paperwork being completed. Stay with www.skysports.com for more Det er flere sitater, Grunn kilden tror jeg er Twitter, #MUFC Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 "Messi signs for United #MUFC" leste jeg på Twitter, tror dere det stemmer? Cause not everyone can use #MUFC-hashtags. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Det må jo det. Det står jo på twitter! Eneste kilden som er enda bedre enn The Sun! Og hvis det kommer en eneste gnålete sutrekopp fra Liverpool gjengen og klager på The Sun så kan vedkommede gå og tørke seg bak med avisa. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Selvfølgelig gjør han det. Det hadde jeg gjort iaffall ... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Chelsea har bydd på Modric og nå vil kroaten ditt. Fitte heller, å være United supporter på sommeren er deprimerende. Vi viser ynkelig liten interesse for de beste spillerne og det er like fælt hvert år for en gjennomført transfermuppet som meg. Våkner hver morgen i håp om at underholdene spillere er på vei inn dørene. Faen så utålmodig jeg er og overgangsvinduet har ikke åpnet engang... Få inn en "fin en" tidlig så roer det nervene... 3 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Chelsea har bydd på Modric og nå vil kroaten ditt. Fitte heller, å være United supporter på sommeren er deprimerende. Vi viser ynkelig liten interesse for de beste spillerne og det er like fælt hvert år for en gjennomført transfermuppet som meg. Våkner hver morgen i håp om at underholdene spillere er på vei inn dørene. Faen så utålmodig jeg er og overgangsvinduet har ikke åpnet engang... Få inn en "fin en" tidlig så roer det nervene... Jeg er visst ikke alene om den følelsen. Bare få inn Sanchez så skal jeg ikke klage på noe som helst, signer hvem faen som helst etter han, signer gjerne oldemorra til naboen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå