Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Er faktisk ikke alltid like lett å finne tilbake til ting man har lest på nettet så må da være lov til å dele et tynt rykte uten en relatert kilde? De aller fleste artikler om rykter blir jo til syvende og sist bare svada uansett, så da får vi slutte å dele dem også da?

 

 

Selvsagt, det er hele poenget med tråden. Men ikke kom med påstander om man ikke har skikkelige kilder.

 

Kall et rykte for et rykte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er faktisk ikke alltid like lett å finne tilbake til ting man har lest på nettet så må da være lov til å dele et tynt rykte uten en relatert kilde? De aller fleste artikler om rykter blir jo til syvende og sist bare svada uansett, så da får vi slutte å dele dem også da?

 

 

Selvsagt, det er hele poenget med tråden. Men ikke kom med påstander om man ikke har skikkelige kilder.

 

Kall et rykte for et rykte.

Det er vel forsåvidt akkurat det jeg har gjort da men... Har vel ikke vært noen tvil om at det var noe annet enn et usselt rykte.

Lenke til kommentar

Chelsea har bydd på Modric og nå vil kroaten ditt. Fitte heller, å være United supporter på sommeren er deprimerende. Vi viser ynkelig liten interesse for de beste spillerne og det er like fælt hvert år for en gjennomført transfermuppet som meg. Våkner hver morgen i håp om at underholdene spillere er på vei inn dørene.

 

Faen så utålmodig jeg er og overgangsvinduet har ikke åpnet engang... Få inn en "fin en" tidlig så roer det nervene...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Chelsea har bydd på Modric og nå vil kroaten ditt. Fitte heller, å være United supporter på sommeren er deprimerende. Vi viser ynkelig liten interesse for de beste spillerne og det er like fælt hvert år for en gjennomført transfermuppet som meg. Våkner hver morgen i håp om at underholdene spillere er på vei inn dørene.

 

Faen så utålmodig jeg er og overgangsvinduet har ikke åpnet engang... Få inn en "fin en" tidlig så roer det nervene...

Jeg er visst ikke alene om den følelsen. Bare få inn Sanchez så skal jeg ikke klage på noe som helst, signer hvem faen som helst etter han, signer gjerne oldemorra til naboen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...