Old Game Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Huff, jeg prøver så godt jeg bare kan å overbevise meg selv om at dette er bare tull og at vi ikke trenger spilleren, men innerst inne veit jeg at det bobler og sprenger i håp. Skulle vi ikke ende opp med Sanchez, noe vi sikkert ikke gjør, så kan jeg ikke noe for det, da blir jeg littegrann knust. OM det blir Alexis på oss kan jeg love at forumets fire vegger blir malt av game-væsker i en slik grad at vi snakker suspensjon 4 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Huff, jeg prøver så godt jeg bare kan å overbevise meg selv om at dette er bare tull og at vi ikke trenger spilleren, men innerst inne veit jeg at det bobler og sprenger i håp. Skulle vi ikke ende opp med Sanchez, noe vi sikkert ikke gjør, så kan jeg ikke noe for det, da blir jeg littegrann knust. OM det blir Alexis på oss kan jeg love at forumets fire vegger blir malt av game-væsker i en slik grad at vi snakker suspensjon Jeg skal være Ærlig å innrømme det samme, OM vi får Han blir det FEST, det er det liten tvil om Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Det er ingen spiller jeg heller vil ha! VIl nok isåfall bli takk og farvel til Nani kan jeg tenke meg... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Det er ingen spiller jeg heller vil ha! VIl nok isåfall bli takk og farvel til Nani kan jeg tenke meg... Ja, please! La oss selge han når han begynner å bli god Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Fordi Nani vel har ønsket seg bort, og da hjelper det ikke at det dukker opp store konkurrenter. Flere italienske klubber står klare med sjekkheftet ifølge tidligere rykter... Men, beholder han gjerne for min del Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Nani har vel aldri ønsket seg bort. Link please? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Nani har vel aldri ønsket seg bort. Link please? F.eks. Nani is entering the final two years of his current contract and has spoken in the past of wanting to test himself on the continent. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Den artikelen der er jo helt verdiløs. For det første har Nani tre år og ikke to år igjen av kontrakten. For det andre har artikkelen absolutt null sitater. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Inspirert av Van Der Sar Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Den artikelen der er jo helt verdiløs. For det første har Nani tre år og ikke to år igjen av kontrakten. For det andre har artikkelen absolutt null sitater. Det har du helt rett i, men var den første artikkelen jeg fant. Gidder ikke lete etter ting jeg har lest for flere dager siden, men seriøse kilder har sagt både at han kunne tenke seg å prøve seg i Italia + at han har ytret at han gjerne vil spille under Mourinho. Dessuten har det vært rykter om at han inngår i en avtale med Inter som gjør at sneijder går andre veien... Men ikke noe konkrete bud ennå etter hva jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Eg synest du burde "gidde" å finne disse "seriøse" kildene dine slik at vi andre kan lese de også. 1 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Eg synest du burde "gidde" å finne disse "seriøse" kildene dine slik at vi andre kan lese de også. Jeg har faktisk lest det samme selv, men husker ikke nøyaktig hvilke aviser det var Fant en her: http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_6988616,00.html Endret 15. juni 2011 av Sir LuckyNr7 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ja, det er flott det. Men inntil det linkes til de er de "seriøse". Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Jeg har fulgt Nani en stund på twitter, facebook og det som er, samt lest hans uttalelser om sitt liv i Manchester. Nani er nok en av de spillerne jeg minst forventer at drar i sommer, da han både trives og er en viktig del av troppen. Hva som skjer om et par års tid derimot, det gidder jeg ikke uroe meg for. Nani blir, at det spekuleres i noe annet er bare fordi han a) er United spiller b) ettertraktet c) en god story som skaffer klikk. Endret 15. juni 2011 av Game Lenke til kommentar
archanios Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 "Right sanchez, update. Bids from #mcfc #mufc barca inter & juve confirmed. Player to decide in coming days, but barca said to be favourites." @SkyGraemeBailey Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hm, mente jeg hadde hørt at han ikke ville til Barca fordi han ikke var interessert i å slite benk hele tiden, god mulig det (som alt annet) bare er bajs da... Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ja, er slike artikler som står ovenfor + noen som har vært enda mer vinklet mot at han ønsket å dra på nåværende tidspunkt. Er faktisk ikke alltid like lett å finne tilbake til ting man har lest på nettet så må da være lov til å dele et tynt rykte uten en relatert kilde? De aller fleste artikler om rykter blir jo til syvende og sist bare svada uansett, så da får vi slutte å dele dem også da? Og som Game sier ser det ikke ut til per dags dato at han forsvinner. Etter alle ryktene gikk han visstnok ut selv og sa at han ikke skulle noen steder Så får vi håpe det blir slik Lenke til kommentar
archanios Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Har leita fram ei bøtte med salt. Får med meg mykje, men stiller meg tvilande til alt før eg ser offisielle nyhende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå