Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Huff, jeg prøver så godt jeg bare kan å overbevise meg selv om at dette er bare tull og at vi ikke trenger spilleren, men innerst inne veit jeg at det bobler og sprenger i håp. Skulle vi ikke ende opp med Sanchez, noe vi sikkert ikke gjør, så kan jeg ikke noe for det, da blir jeg littegrann knust.

 

OM det blir Alexis på oss kan jeg love at forumets fire vegger blir malt av game-væsker i en slik grad at vi snakker suspensjon

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff, jeg prøver så godt jeg bare kan å overbevise meg selv om at dette er bare tull og at vi ikke trenger spilleren, men innerst inne veit jeg at det bobler og sprenger i håp. Skulle vi ikke ende opp med Sanchez, noe vi sikkert ikke gjør, så kan jeg ikke noe for det, da blir jeg littegrann knust.

 

OM det blir Alexis på oss kan jeg love at forumets fire vegger blir malt av game-væsker i en slik grad at vi snakker suspensjon

Jeg skal være Ærlig å innrømme det samme, OM vi får Han blir det FEST, det er det liten tvil om

Lenke til kommentar

Den artikelen der er jo helt verdiløs. For det første har Nani tre år og ikke to år igjen av kontrakten. For det andre har artikkelen absolutt null sitater.

Det har du helt rett i, men var den første artikkelen jeg fant. Gidder ikke lete etter ting jeg har lest for flere dager siden, men seriøse kilder har sagt både at han kunne tenke seg å prøve seg i Italia + at han har ytret at han gjerne vil spille under Mourinho.

 

Dessuten har det vært rykter om at han inngår i en avtale med Inter som gjør at sneijder går andre veien... Men ikke noe konkrete bud ennå etter hva jeg har fått med meg. :)

Lenke til kommentar

Jeg har fulgt Nani en stund på twitter, facebook og det som er, samt lest hans uttalelser om sitt liv i Manchester. Nani er nok en av de spillerne jeg minst forventer at drar i sommer, da han både trives og er en viktig del av troppen. Hva som skjer om et par års tid derimot, det gidder jeg ikke uroe meg for. Nani blir, at det spekuleres i noe annet er bare fordi han a) er United spiller b) ettertraktet c) en god story som skaffer klikk.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Ja, er slike artikler som står ovenfor + noen som har vært enda mer vinklet mot at han ønsket å dra på nåværende tidspunkt.

 

Er faktisk ikke alltid like lett å finne tilbake til ting man har lest på nettet så må da være lov til å dele et tynt rykte uten en relatert kilde? De aller fleste artikler om rykter blir jo til syvende og sist bare svada uansett, så da får vi slutte å dele dem også da?

 

Og som Game sier ser det ikke ut til per dags dato at han forsvinner. Etter alle ryktene gikk han visstnok ut selv og sa at han ikke skulle noen steder :) Så får vi håpe det blir slik ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...