Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan stiller folkene her inne seg til De Gea da? God nok til oss eller er det andre som heller skulle kommet inn dørene?

Av det jeg har sett og hørt, så er han en utrolig god keeper. Men som førstekeeper for en av verdens største klubber som 20-åring? Nope. Hadde VDS vært 2-3 år yngre og United hadde hentet De Gea ville jeg forstått valget. Men nå som han er "hentet", har jeg ingen andre ønsker i verden enn VDS som keepertrener i United.

 

EDIT: Btw, kanskje jeg sørpe nå, eller ikke bare kanskje, JO jeg er sørpe, men min kalender på PCn viser at 28. mai var en tordag?? Ble ikke CL-finalen spilt på denne dagen? Jeg "husker" det helt klart fordi det var en lørdag og jeg husker ingenting.

 

12667999.jpg

 

Kan noen forklare?

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Hvordan stiller folkene her inne seg til De Gea da? God nok til oss eller er det andre som heller skulle kommet inn dørene?

 

For meg er han en del av en gruppe med keepertalent. Ikke god nok til å fylle skoene til Sar, men veldig god i forhold til alder. Hvis vi tør å satse på han og han utvikler seg videre så kan han bli en ny storkeeper

 

Jeg hadde helst sett Hart, men De Gea er ikke et dårlig valg.

 

Jeg tror heller ikke at bildet er ekte

Lenke til kommentar

Joa, det er kanskje behov for en 24/7 sneipplukker utenfor besiktas stadion. Billig i drift denne Bebe, boplass og mat er alt i kontrakten, dvs en søpplekasse og en ukentlig loff. Rett å slett en bragd at vi ble kvitt fyren om så bare for et år. Jeg trror faktisk et par av gutta på forumet her er bedre i fotball enn Bebe og ikke ser de ut som hufsa heller.

Lenke til kommentar

Ser rykta har byrja å gå om at pengane som blir nytta til spelarkjøp i sommar skal vere noko vi har fått frå det Qatarske konglomeratet som ynskjer å overta klubben og at det skal vere eit ledd i overtakelsen. Enkelte aviser i går som rapporterte at PL ikkje ville stå i vegen for ein slik overtakelse til tross for at dei allereie er inne på eigarsida i PSG, noko som truleg strider mot UEFA/FIFA sine reglar.

Lenke til kommentar

"Jeg er fortsatt ikke overbevist om at Manchester United-snakket i det hele tatt er mer enn fantasi. Om Rodriguez var 17 kunne han være spennende, men fire år eldre og fortsatt taktisk uferdig og prestasjonssvingende slår ikke denne argentineren meg som en potensiell Premier League-hit."

 

Må vel hente inn ein som kan fylle skoa til Bebe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...