Latias Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 Han har sikkert blitt facerapet. Slike ting er ganske vanlige når man er på (landslags)samlinger. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Den er fake fordi? Fordi han, som Latias påpeker, er på landslagssamling, samt at noe slikt nok ikke blir annonsert før han bytter agent ved månedsskiftet ettersom jeg har forstått. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Bebe er utlånt til Besiktas ut neste sesong. Besiktas skal visst også ha obsjon på kjøp til £2M... http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2002306/Manchester-United-farm-7-4m-striker-Bebe-Besiktas.html Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Når man er på landslagssamling, er man utenfor mobildekning, nettdekning ol.? Er landslagssamlingene på månen? Men sånn utenom det så er eg helt enig, han ville neppe offentliggjort det på den måten. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Hvordan stiller folkene her inne seg til De Gea da? God nok til oss eller er det andre som heller skulle kommet inn dørene? Av det jeg har sett og hørt, så er han en utrolig god keeper. Men som førstekeeper for en av verdens største klubber som 20-åring? Nope. Hadde VDS vært 2-3 år yngre og United hadde hentet De Gea ville jeg forstått valget. Men nå som han er "hentet", har jeg ingen andre ønsker i verden enn VDS som keepertrener i United. EDIT: Btw, kanskje jeg sørpe nå, eller ikke bare kanskje, JO jeg er sørpe, men min kalender på PCn viser at 28. mai var en tordag?? Ble ikke CL-finalen spilt på denne dagen? Jeg "husker" det helt klart fordi det var en lørdag og jeg husker ingenting. Kan noen forklare? Endret 11. juni 2011 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Kanskje fordi den torsdagen var 28. april? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Ganske enkelt: Kalenderen din viser at 28.mai var på en Lørdag. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hvordan stiller folkene her inne seg til De Gea da? God nok til oss eller er det andre som heller skulle kommet inn dørene? For meg er han en del av en gruppe med keepertalent. Ikke god nok til å fylle skoene til Sar, men veldig god i forhold til alder. Hvis vi tør å satse på han og han utvikler seg videre så kan han bli en ny storkeeper Jeg hadde helst sett Hart, men De Gea er ikke et dårlig valg. Jeg tror heller ikke at bildet er ekte Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Har ikke drukket noe. Hva snakker dere om? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Du skriver at 28 Mai er Torsdag ifølge pc'en din. Det står LØRDAG på bildet du viser. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Ja jeg vet nå så. Forige posten min var ironisk. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Joa, det er kanskje behov for en 24/7 sneipplukker utenfor besiktas stadion. Billig i drift denne Bebe, boplass og mat er alt i kontrakten, dvs en søpplekasse og en ukentlig loff. Rett å slett en bragd at vi ble kvitt fyren om så bare for et år. Jeg trror faktisk et par av gutta på forumet her er bedre i fotball enn Bebe og ikke ser de ut som hufsa heller. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 "Conflicting reports on Sanchez, with claims that both Man Utd and City will this week land him - reports in Italy still say Barca or Inter" Graeme Bailey, SkySports Signerer vel for Barca i løpet av veka. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Ser rykta har byrja å gå om at pengane som blir nytta til spelarkjøp i sommar skal vere noko vi har fått frå det Qatarske konglomeratet som ynskjer å overta klubben og at det skal vere eit ledd i overtakelsen. Enkelte aviser i går som rapporterte at PL ikkje ville stå i vegen for ein slik overtakelse til tross for at dei allereie er inne på eigarsida i PSG, noko som truleg strider mot UEFA/FIFA sine reglar. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Nick Coppack Besiktas confirm they are in talks with Bebe. tinyurl.com/6zlhc7d (in Turkish) Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Tor Kristian Karlsen om Pato Rodriguez Lenke til kommentar
archanios Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 "Jeg er fortsatt ikke overbevist om at Manchester United-snakket i det hele tatt er mer enn fantasi. Om Rodriguez var 17 kunne han være spennende, men fire år eldre og fortsatt taktisk uferdig og prestasjonssvingende slår ikke denne argentineren meg som en potensiell Premier League-hit." Må vel hente inn ein som kan fylle skoa til Bebe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå