Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jones er ikke solgt!

 

"Det kan se ut som at han går til Old Trafford, men ikke for en billig penge.

 

Blackburn tar fighten med rivalene i Manchester, og slipper ikke Supermann altfor lett. Javel, vårt største stjerneskudd kan være tapt, men sjefene på Ewood logrer ikke tafatt for Sir Alex, de stiller krav.

Man får vel betrakte akkurat det som gledelig, eller i alle fall delvis tilfredstillende.

 

"Alle" har fram til nå hatt oppfattningen at Phil Jones har en klausul i kontrakten som gjør at hvem som helst med 16 millioner kan komme å ta ham. ESPN kan i dag fortelle at det er ikke fullt så enkelt. Jones har en klausul, men den går kun ut på at de som stiller opp med 16 millioner får snakke med ham.

En grei måte å luke ut useriøse aktører, og i alle fall en snedig formulering av en klausul.

 

Man United har snakket med Jones, ja, snakket har gått så langt at kontrakten er i boks og spilleren har gjennomført medisinsk test. Nå er det Blackburn som fører diskusjonen. Og beskjeden fra Ewood er i følge ESPN at Fergie må bla opp 25 millioner.

Det skulle bare mangle.

 

Det er stille fra Drømmenes Teater akkurat nå, og selv om Phil Jones til slutt skulle forlate oss så er skadefryden undertegnede for øyeblikket sitter med ganske så deilig å kjenne på."

 

 

Lenke til kommentar

Sånn er det i PL. Man må aldri tro at man "har" en spiller før avtalen er 100% bekreftet og signert. Det er så utrolig mange utdsupportere som tror vi allerede har fått Jones, Young og De Gea. Det har vi altså ikke.

Er bare å vente å se i spenning. Jones ser spennende ut. Jeg lurer på om Fergie planer om å ha han som anker eller midtstopper...

Lenke til kommentar

Jones er ikke solgt!

 

"Det kan se ut som at han går til Old Trafford, men ikke for en billig penge.

 

Blackburn tar fighten med rivalene i Manchester, og slipper ikke Supermann altfor lett. Javel, vårt største stjerneskudd kan være tapt, men sjefene på Ewood logrer ikke tafatt for Sir Alex, de stiller krav.

Man får vel betrakte akkurat det som gledelig, eller i alle fall delvis tilfredstillende.

 

"Alle" har fram til nå hatt oppfattningen at Phil Jones har en klausul i kontrakten som gjør at hvem som helst med 16 millioner kan komme å ta ham. ESPN kan i dag fortelle at det er ikke fullt så enkelt. Jones har en klausul, men den går kun ut på at de som stiller opp med 16 millioner får snakke med ham.

En grei måte å luke ut useriøse aktører, og i alle fall en snedig formulering av en klausul.

 

Man United har snakket med Jones, ja, snakket har gått så langt at kontrakten er i boks og spilleren har gjennomført medisinsk test. Nå er det Blackburn som fører diskusjonen. Og beskjeden fra Ewood er i følge ESPN at Fergie må bla opp 25 millioner.

Det skulle bare mangle.

 

Det er stille fra Drømmenes Teater akkurat nå, og selv om Phil Jones til slutt skulle forlate oss så er skadefryden undertegnede for øyeblikket sitter med ganske så deilig å kjenne på."

 

Sier hvem? Du? En bitter klådde fra supportergruppa deres? United hadde aldri kjøpt Jones for £25m, er du drita full?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jones er et stort talent, det regner jeg med vi alle er enige om. Men Blackburn-fansen mener tydeligvis at han skal prises på samme nivå som spillere som har prestert på øverste hylle i verdens største klubber.

 

Liker ikke silly season hittil. Absolutt ikke lysten på Young, og jeg ser ikke hvordan han skal kunne forsterke laget vårt, annet enn i bredden. Forsåvidt også ganske lunken til både de Gea og Jones. Sistnevnte kun hvis prisen presses ytterligere.

 

Skal vi henge med i Premier League må vi handle deretter, for jeg tror de 4-5 andre topplagene kommer til å handle uvanlig mye i sommer. Young er ikke god nok (hvem skal han presse ut av startelleveren pdd?) og blir snart 26 år, de Gea og Jones har derimot alle muligheter til å bli store med tiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor Fergie, hvorfor Cashley Young? Hvorfor Nasri? De er helt bortkastet å bruke penger på, og kommer garantert til å floppe. Hva med å kjøpe spillere vi faktisk har bruk for? Som for eksempel en ny keeper eller en sentral midtbanespiller? Klubben har skreket etter det i flere år nå, nå som Scholes har lagt opp er det jævlig stusslig på midten. Sneijder kunne du kjøpt for en billig penge for et par år siden da Real hadde garasjesalg, men nei du foretrukket selvfølgelig Michael Owen fremfor en verdensklassespiller. Nå er Sneijder overpriset, og Chelsea snapper han nok opp. United har verdens dårligste midtbane, sammenliknet med andre store klubber, og mangler helt klart en midtbanegeneral. Skal United henge med, må de kvitte seg med den nitriste trioen Fletcher, Carrick og Gibson.

Lenke til kommentar

Hvorfor Fergie, hvorfor Cashley Young? Hvorfor Nasri? De er helt bortkastet å bruke penger på, og kommer garantert til å floppe. Hva med å kjøpe spillere vi faktisk har bruk for? Som for eksempel en ny keeper eller en sentral midtbanespiller? Klubben har skreket etter det i flere år nå, nå som Scholes har lagt opp er det jævlig stusslig på midten. Sneijder kunne du kjøpt for en billig penge for et par år siden da Real hadde garasjesalg, men nei du foretrukket selvfølgelig Michael Owen fremfor en verdensklassespiller. Nå er Sneijder overpriset, og Chelsea snapper han nok opp. United har verdens dårligste midtbane, sammenliknet med andre store klubber, og mangler helt klart en midtbanegeneral. Skal United henge med, må de kvitte seg med den nitriste trioen Fletcher, Carrick og Gibson.

Både Nasri og Young kan brukes på midten, noe som mest sannsynlig er meningen med de.

Når det er sagt, er jeg litt skeptisk til de to også. De holder ikke det toppnivået jeg tror vi må ha på midten skal vi klare å hevde oss mot Barca/(Madrid) neste sesong. Jeg mener forøvrig å huske at Ferguson gikk ut tidlig i vår og sa at Utd var ute etter en del spillere, men ikke de "stjernespillerne" supporterene snakket om.

 

Fletcher skal absolutt ingen steder. Han er helt klart en viktig mann for laget.

Lenke til kommentar

Nasri holdt et fantastisk nivå i starten av siste sesong, etter det var det riktignok så som så. Han er fortsatt ung og kommer til å bli bedre og mer stabil. Men jeg vet ikke om jeg vil ha han likevel. Han er en humørspiller, og det er et eller annet med måten han fremstår på som jeg ikke liker.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

hah, hvem farsken betaler 25mill for en 19 åring som så vidt har begynt å blomstre? Liverpool kanskje, men United? Tviler jeg på.. ( men.. vi har vel alle Bebe friskt i minne.. )

Tror ikke noe på det sitatet der, iallefall ikke prisen!

 

 

Hvorfor ikke Young, Nasri? De er begge vanvittig gode når de har dagen og jeg tror de lett kan blomstre i United.

 

Ny keeper kommer, det er bombesikkert, jeg er ikke negativ til Young eller Nasri men håper de slår på tromma med en god offansiv midtbane som Modric/Sneijder i tillegg.

 

- Om pengene er der, og prisene ikke er for latterlige.

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

Æsj, jeg liker ikke at det er er snakk om Young, Nasri, Jones og i tillegg kanskje en dyr sentral midt (og keeper som er åpenbart). Viktig at vi ikke handler for mye også, og selv om vi ikke kommer til å bli betegnet som en kjøpeklubb, så vil jeg ikke se at vi bruker astronomiske summer på nye spillere. Grunnmuren er på plass, vi trenger bare det nødvendige, som imo er en keeper og en sentral midtbanespiller, gjerne en som er ung, sulten og har x-faktoren.

 

Nasri > Young forøvrig. Sistnevnte hadde jeg vært positiv til for 2-3 år siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...