Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Phil Jones er da blitt Manchester United spiller. Manchester United announced the signing of Jones. Manchester United confirmed the signing from Blackburn defender Phil - Jones.

 

"Manchester United is pleased to announced that it has reached an agreement with Blackburn, Phil - Jones signed a five-year contract, did not disclose the transfer fee."

 

"The players have agreed personal terms with Manchester United, who today passed a medical in Manchester."

 

Etter å ha fått sugd litt på karamellen så ser jeg i og for seg positivt på dette kjøpet dersom stallfyll bakover på banen forsvinner og at midtbanen forsterkes. Gjennomsnittsalderen i Man Utd er i ferd med å synke kraftig mot neste sesong, noe som er veldig bra.

Lenke til kommentar

En kjapp regning på troppen (minus spillere jeg tror forsvinner ala Brown og Gibson] medregnet Phil Jones ligger på 24,8år hvorav Ryan Giggs på 37 trekker voldsomt opp. Det er altså hele 12 spillere under 25 i "min tropp" som inkluderer HG spillerne Cleverly og Welly. Det er også svært deilig å se at vi har null problemer med HG og engelsk kvota, så her kan det bare handles.

 

Fin grunnmur nå, på tide å dra fram glasuren.

Lenke til kommentar

Ikke så rart da banan, han er jo ikke så mye som våt bak øra enda i rampelyset. Hernandez var enda mer ukjent, så jeg tror faktisk scoutene i sør amerika har god peil. Denne spilleren skal visstnok minne noe om en ung Ronaldo i stilen. Gøy med litt kreative evner og skal man finne den neste Ronaldo/Messi må man gamble.

Lenke til kommentar

Går rykter om at PJ ikke bestod den medisinske testen. Er vel greiest å bare vente til man hører noe offisielt.

 

Hehh, jeg sklei visst på et bananskall her :)

 

Diverse info ute og går i denne Twitter-eraen. Noen sier han har bestått den medisinske testen, men at United vil ha en second opinion på en gammel skade.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...