Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan ikke akkurat si jeg er så forbanna imponert om dagen, Vi ha en ny keeper å ikke en hvilkensomhelst, Ny midtbane spiller/ving. å hva har di svette ryktene gulpet opp med, Sneider krever for mye lønn, sanchez for dyr, Neuer stakk til bayern, De Gea vil ikke spille for oss virker det som.

 

Phil Jones? WHO? joa sikkert talent for fremtiden, å kan spille midtbane, Lukter SPARE SPARE SPARE Lang vei.

 

Young er jeg veldi positiv til, min vil uansett helst ha Sanchez.

 

Nasri: En konvoi med lastebiler FULLE av salt spør du meg.

 

i vinter skrøyt di av 1.5 Milliarder på bok til spillerkjøp, å det siste jeg leste på United.no var bare 1/3 del altså £50 mill

 

Det er Løgn hele greia, det er bare for å få oss til å slutte å hyle om ny eier. Neitakk.

er rett å slett jævli skuffa, ja det er tidlig men alikavel da...

 

Har vi pengene di så bastant sier vi har ja så Bruk di på noe nytt erfarent å med TÆL i, ikke sånn Bebe tull.

Lenke til kommentar

Phil Jones har vært OK de kampene jeg har sett av ham i år. Ikke noen jeg er overhappy over å få til klubben pdd, men Fergie har nok en plan. At det lukter "Spare, spare, spare" er jeg totalt uenig i. Hadde vi fått mannen for rundt £5M, kanskje, men vi betaler visst rundt £17M. En solid sum - noe som tyder på mer enn en benkis i Fergies hode.

 

Det mest spennende rykte jeg har lest siste døgnet er at Drogba vil til Spurs. Ser gjerne at Chelsea selger unna den fyren - han binder jo opp hele forsvaret til United om han har dagen.

Lenke til kommentar

For min del er poteten alene verdt mer enn £12m, så jeg håper ikke det der stemmer. Dessuten kan jeg ikke se for meg United uten han. Langtifra verdens beste back, men han er pålitelig. Kan spille overalt på banen der det er behov, klager aldri og virker også å ha en grei personlighet. Slike lojale spillere finnes det ikke så mange av i den moderne fotballen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

De Gea til United er jeg 99% sikker på at kommer til å skje. Det eneste som gjenstår er den endelige bekreftelsen, og om ryktene er noe å gå etter vil ikke den komme før De Gea har byttet agent.

 

Skjønner ikke at det går an å være så negativ allerede. Vi er i begynnelsen av juni, for faen! Det er først i september at vi ikke har anledning til å signere spillere. Det har nettopp blitt brukt masse penger på en spiller vi ikke engang hadde tenkt å gå etter dette vinduet. Det vitner om et bra budsjett mer enn noe annet. Jeg velger først å hudflette folk når transfervinduet er lukket og vi sitter igjen uten mye å skryte av mens resten av konkurrentene har sikret seg alle de attraktive spillerne på markedet. Det gjenstår å se om det faktisk skjer. Jeg tror ikke det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Phil Jones har vært OK de kampene jeg har sett av ham i år. Ikke noen jeg er overhappy over å få til klubben pdd, men Fergie har nok en plan. At det lukter "Spare, spare, spare" er jeg totalt uenig i. Hadde vi fått mannen for rundt £5M, kanskje, men vi betaler visst rundt £17M. En solid sum - noe som tyder på mer enn en benkis i Fergies hode.

 

Det mest spennende rykte jeg har lest siste døgnet er at Drogba vil til Spurs. Ser gjerne at Chelsea selger unna den fyren - han binder jo opp hele forsvaret til United om han har dagen.

 

 

Mener at det var mange som var ganske skeptisk til Smalling også. Når så mange klubber er etter han blir jeg mindre nervøs for at han kan være en flopp. Og hvis han kan spille defensiv midtbane er det et stort pluss.

 

Ryktes om Gibson, O'Shea og Brown for 12 mill pund til Sunderland. Da virker et kjøp av Phil Jones mye mer rasjonelt.

 

 

Ikke selg O'Shea! Da blir jeg direkte lei meg :(

 

Lenke til kommentar

Selge O´Shea? Heeeeeell Noooooo!

O´Shea har faktisk blitt mer enn en brukbar reserve i det siste! Vil faktisk gå så langt å si at han har forbedret sine prestasjoner på banen betraktelig di siste 2 åra. Mister sjelden ballen og er relativt sikker bakover.

Å miste han vil være et stort tap for troppen!

 

Edit: rapportene sier at budet har blitt akseptert :ph34r:

Er det her vi skal hente inn pengene for Phil Jones???

Endret av Corey
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Brown er skadeplaget og Gibson vil aldri være god nok for en plass i første-11'ern til United. Men John O'Shea? Håper virkelig ikke vi selger han, det hadde vært et stort slag. Jeg har fortsatt ikke kommet over at Scholesy har lagt opp.

 

Kan ikke noen legge inn bud på Bebe, Diouf og Obertan da? Kjøp som ble slaktet allerede da de ble offentliggjort. Alle visste jo hvilken vei det bar med Diouf f.eks...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...