Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det ryktes om Charlie Adam igjen i dag. Hva syntes vi om det?

Personlig blir jeg forbanna om dette er en av de 3 kjøpene vi skal gjøre i sommer.

Adam inn, hargreaves og gibson ut. United trenger en ledertype.

Håper på David De Gea, Alexis Sanchez, og Wesley sneijder.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Adam er nok ikkje spelaren vi har bruk for nei. Han ville tilført ein god venstrefot på dødballar, men det er stort sett det også. Trur ikkje at det ville vere eit steg i rett retning å hente Adam om vi ynskjer å forbetre laget på ein sånn måte at vi skal kunne ta opp kampen med f.eks Barcelona. Det finst andre alternativ som vil passe oss betre og som vil gje oss fleire dimensjonar.

Lenke til kommentar

Owen er en knallgod squad spiller. En meget god spiller med veldig mye erfaring og som tydeligvis godtar å ikke spille alle kamper. Topplag fungerer ikke uten sånne spillere. Takk Owen

Du har rett i alt bortsett fra den første setningen. Og det er jo det som er det viktigste. Nei, sats heller på de unge spillerne vi har. Erfaring har vi nok av i Berba og Rooney på topp.

Lenke til kommentar

Owen har vært en av 2000-tallets beste spisser uten å ha vunnet stort av betydning. Det sier seg selv at han har glede av å være i et topplag og samle medaljene han strengt tatt hadde fortjent tidligere. Kan ikke tenke meg at lønna er så voldsom at det ikke er verdt å ha han. Han har masse å lære bort til yngre spillere og virker oppriktig takknemlig over muligheten til å spille for oss. Ser ingen grunn til at han ikke skal bli værende. Irriterer Liverpool-fansen gjør han jo også. Var jo nærmest lynsjestemning på RAWK når Owen brifet med PL-medaljen sin :wee:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Scholes/Neville og Van Der Sar har lagt opp/legger opp, derfor kan jeg ikke annet enn å være fornøyd med Owens 1-årskontrakt. Jeg håper tanken er at han skal spille samme rolle som han har gjort i hele år, og at hans plass i stallen ikke går på bekostning av f.eks. Welbeck. Det er nok uansett stort for mange av de unge spillerne, og ha Owen i troppen. Han har masse å lære bort, er en tidligere gullballvinner og virker generelt som en flott fyr, man trenger noen av dem i stallen også.

Lenke til kommentar

Owen er en knallgod squad spiller. En meget god spiller med veldig mye erfaring og som tydeligvis godtar å ikke spille alle kamper. Topplag fungerer ikke uten sånne spillere. Takk Owen

Du har rett i alt bortsett fra den første setningen. Og det er jo det som er det viktigste. Nei, sats heller på de unge spillerne vi har. Erfaring har vi nok av i Berba og Rooney på topp.

Få med deg at jeg sier squad spiller. Når vi ikke tilbyr mye spilletid så er det vanskelig å finne gode spillere som godtar det.

Men skal ikke være helt uenig i det du sier om Welbeck

Lenke til kommentar

Ser det ryktes om Charlie Adam igjen i dag. Hva syntes vi om det?

Personlig blir jeg forbanna om dette er en av de 3 kjøpene vi skal gjøre i sommer.

Kunne godt tenkt meg han, men bare hvis han kjøpes i tillegg til en enda bedre midtbanespiller.

Lenke til kommentar

Særlig, han må jo kødde?

Forresten skuffende stille rundt United foreløpig i trf vinduet selv om det er early days, jeg ser bl.a at Barca nærmer seg en Sanchez overgang og enda noen mil unna oss i kvalitet spiller for spiller. Forlanger at vi får inn litt krutt denne sommeren, faen så lei jeg er av ukjente degoser som ikke lever opp nå,

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...