Maefteda Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Med mindre dere får nye eiere hele tiden som går konkurs, tror jeg ikke dere ender opp som Duke Nukem Flott sammenligning forøvrig. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Det jeg ville frem til er at vi må være asmarte, Ikke gjøre som Real å kjøpe et halvt nytt lag. Eller City og kjøpe et helt nytt lag Helt enig, men samtidig så må vi bruke mer enn hva vi har gjort de siste somrene og faktisk forsterke 11'eren og ikke bare med stallfyll. Vi har vår måte å gjøre ting på og den skal ikke endres, men visse strukturelle forandringer må til, bl.a så må Ravel Morrison og Pogba få mange sjanser før de er 20 år og generelt sett så må ungdomsarbeidet vurderes. Jeg skuffet over hvor få kvalitetspillere vi har fått igjennom de siste 10 årene. Å bruke penger på slikt bærer man ikke frukter på nå, men om en ti års tid kanskje. Grunnen til at for få få har slått igjennom de siste årene er at de ikke får nok sjanser på 1.laget tidlig nok og det igjen er som en konsekvens av at 1.laget ikke er godt nok til å "bære" dem. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg tror denne sommeren er den riktig til å handle inn flere spillere enn hva som normalt er klokt. Grunnen til at jeg mener dette er at flere av lagene i toppen har annonsert at de trenger endel erstatninger, og dermed er vi ikke de eneste som har planer om å endre mye på laget (Om dette faktisk skjer får vi vente å se). Hadde vi vært de eneste som handlet inn 3-4 A-lag spillere ville vi muligens henge etter fra starten av PL og brukt lang tid på å bli samkjørte . Hvis det nå blir stor bevegelse i lagene i toppen vil det ikke bare være oss som trenger tid på å finne formen etter sommeren. Tror ikke det kan bli mer perfekt tidspunkt til å handle inne 3-4 forsterkninger i laget. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Enig. Vi må hente en del. Keeper og sentral midtbane er plasser som må forbedres. Samtidig så er det skuffende å se hva vi har fått ut av ungdomsarbeidet. Det må kanskje satses mere på for å få utviklet flere spillere. Legge 30-40 mill på bordet for Gerrard? Se om han har lyst til å spille CL og være med i toppen igjen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Gerrard? Da må dere betale overpris(Liverpool til Man Utd skjer ikke) for en fyr som har vært skadet i 1 sesong tilsammen de siste 2 sesongene. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Den dagen.. Ja da kan like gjerne Gary Neville og Jamie Carragher holde hender mens de spaserer langs sandstranden. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Om United hadde signert Gerrard hadde jeg seriøst sluttet å se på fotball 7 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Kommer aldri til å skje, og takk gud for det. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Var det et så dårlig forslag da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Ja. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Beckham, Sneijder, Modric og Young hadde jo vært en fin start for å forsterke midtbanen (Ja, jeg hadde elsket å sett Beckham avslutte karrieren i Utd, han er garantert god for minst en par sesonger til, men desverre kommer det nok aldri til å skje.) Endret 31. mai 2011 av apollox 1 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Som Chelsea-supporter må jeg innrømme at det er leit å se Scholes legge opp. Det er alltid kjipt når slike store spillere legger skoene på hyllen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 http://www.tribalfootball.com/articles/barcelona-star-xavi-man-utd-offer-was-tempting-me-1666031 Forbanna... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Vil ikke ha skuespillere i United uansett, så det er like greit at holdt seg i Barca. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Nick CoppackBreaking news: @themichaelowen agrees one-year extension at #mufc: http://tinyurl.com/3lxus2q Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Er helt grei, han er fin backup som ikke klager over spilletiden. Virker ut som en fin kar og han er forsatt en OK spiller. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Ser det ryktes om Charlie Adam igjen i dag. Hva syntes vi om det? Personlig blir jeg forbanna om dette er en av de 3 kjøpene vi skal gjøre i sommer. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 themichaelowen michael owen Just to answer some of your tweets. Prefer playing less often in a top team than every game in a poor team. Been there a didn't enjoy it. Herregud som jeg elsker denne fyren. Elendig fotballspiller, men en fantastisk type. Synes faktisk det er gøy at han fortsetter. Til alle Liverpool-supportere: 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå