Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg ville frem til er at vi må være asmarte, Ikke gjøre som Real å kjøpe et halvt nytt lag. Eller City og kjøpe et helt nytt lag

Helt enig, men samtidig så må vi bruke mer enn hva vi har gjort de siste somrene og faktisk forsterke 11'eren og ikke bare med stallfyll. Vi har vår måte å gjøre ting på og den skal ikke endres, men visse strukturelle forandringer må til, bl.a så må Ravel Morrison og Pogba få mange sjanser før de er 20 år og generelt sett så må ungdomsarbeidet vurderes. Jeg skuffet over hvor få kvalitetspillere vi har fått igjennom de siste 10 årene. Å bruke penger på slikt bærer man ikke frukter på nå, men om en ti års tid kanskje. Grunnen til at for få få har slått igjennom de siste årene er at de ikke får nok sjanser på 1.laget tidlig nok og det igjen er som en konsekvens av at 1.laget ikke er godt nok til å "bære" dem.

Lenke til kommentar

Jeg tror denne sommeren er den riktig til å handle inn flere spillere enn hva som normalt er klokt. Grunnen til at jeg mener dette er at flere av lagene i toppen har annonsert at de trenger endel erstatninger, og dermed er vi ikke de eneste som har planer om å endre mye på laget (Om dette faktisk skjer får vi vente å se). Hadde vi vært de eneste som handlet inn 3-4 A-lag spillere ville vi muligens henge etter fra starten av PL og brukt lang tid på å bli samkjørte . Hvis det nå blir stor bevegelse i lagene i toppen vil det ikke bare være oss som trenger tid på å finne formen etter sommeren.

 

Tror ikke det kan bli mer perfekt tidspunkt til å handle inne 3-4 forsterkninger i laget.

Lenke til kommentar

Enig. Vi må hente en del. Keeper og sentral midtbane er plasser som må forbedres.

 

Samtidig så er det skuffende å se hva vi har fått ut av ungdomsarbeidet. Det må kanskje satses mere på for å få utviklet flere spillere.

 

Legge 30-40 mill på bordet for Gerrard? Se om han har lyst til å spille CL og være med i toppen igjen.

Lenke til kommentar
themichaelowen michael owen

Just to answer some of your tweets. Prefer playing less often in a top team than every game in a poor team. Been there a didn't enjoy it.

 

Herregud som jeg elsker denne fyren. Elendig fotballspiller, men en fantastisk type. Synes faktisk det er gøy at han fortsetter.

 

Til alle Liverpool-supportere:

 

Michael%2BOwen%2BBarclays.jpg

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...