Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Jeg er i utgangspunktet ikke så negativ til Young, men jeg har nok ikke sett han på langt nær like mye som de fleste her inne.

Han har masse assists og mål i en klubb som har hatt en svak sesong, med bedre medspillere rundt seg kan han nok gjøre det bra hos oss også. Nå er ikke A. Young en spiller som ville gjort en forskjell i går, men nå er ikke Barcelona laget vi skal konkurrere med, og i PL kan Young absolutt sparke fra seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen her som har noen meninger om Sneijder? Hva er mulighetene for at han blir hentet, og hva mener man om det?

Mtp aller trenerskiftene og ustabiliteten i Milano så vil jeg ikke si at det er usansynlig, men spørsmålet er om vi er villig til å betale det som trengs for å hente mannen. Foreløpig har vi ikke vist noe intresse for nederlenderen., så jeg vil ikke tro at han er på radaren vår

Lenke til kommentar

Skjønner tankene til mange her, men han er Engelsk, og det er jeg veldig glad for. Vi har altfor mange utenladske spillere.

Forstår ærlig talt ikke hvorfor du følger engelsk fotball hvis nasjonaliteten til spillerne er viktigere enn kvaliteten. Når sant skal sies er vel Young halvt jamaicansk i tillegg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

@ The Hoff. Barca har ikke mer enn en god squad dersom man trekker fra kjernen. Pedro feks ville ikke isolert sett hvert noen gullspiller for oss og er nok ferdighetsmessig kanskje mindre skapende enn Young. Greia i Barca er at kjernen Messi, Iniesta, Xavi og Busquets (minst viktig av dem) gjør at spillere som feks Alves, Pedro, tildels VIlla og den bakre fireren blir spilt jævla gode. Jeg kunne jo gått inn i det laget uten at noen hadde merket noe. Vi har det "omvendte" problem. Vi har alt annet enn kjernen. En fantastisk stall, en av fotballens vakreste stadioner, fanbasen, anseelsen osv. Vi mangler dog de to-tre spillerne på aller øverste nivå som Barcelona har, de som ikke bare spiller andre gode, men som gjør forskjellen uke inn og ut på egenhånd. Vi hadde Ronaldo som skremte livet av motstanderne, vi må ut å finne en slik en igjen og jeg tror det kunne vært Alexis.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Nja. Alves, Pique og Villa vil jeg karakterisere som stjernespillere. Villa har riktignok hatt en skuffende sesong, men det er vanskelig å finne noen bedre i Pique og Dani Alves' posisjoner. Greia med Barcelona er at det ikke bare er spillere i topp klasse på mange steder av banen, men de er avlet opp til å spille den fotballen de spiller, og fungerer fantastisk som et kollektiv. Ingen andre lag er i nærheten av å ha samme kontroll på position switch og kollektivt press som Barcelona.

Men er enig når det kommer til Man Utd. Dere trenger noen virkelige stjerner. Problemet, tror jeg, er at Ferguson ikke liker så godt å ha folk som krever fast spilletid. Rulleringen og antall spillere som kan komme inn og levere er viktig for Man Utd i Premier League, og jeg tviler litt på om SAF vil "ofre" det for å prøve å vippe Barcelona av tronen internasjonalt.

Lenke til kommentar

Jeg tror, at dersom han satser, så kan han få i både pose og sekk.

Synes forøvrig Mario Götze er en som kunne passet veldig bra. Er bare 18 år, men dominerte for Dortmund i Bundesliga i år. God og kreativ offensivt, men han kan også spille andre steder på midtbanen. Stjernespiller in the making, som sikkert kan ha en match på benken eller 3 uten å gå sur. Tyskere vet du. Die Mannschaft.

Lenke til kommentar

Skjønner tankene til mange her, men han er Engelsk, og det er jeg veldig glad for. Vi har altfor mange utenladske spillere.

Forstår ærlig talt ikke hvorfor du følger engelsk fotball hvis nasjonaliteten til spillerne er viktigere enn kvaliteten. Når sant skal sies er vel Young halvt jamaicansk i tillegg.

Mtp reglene i den nye 25-manns troppen er det helt forståelig. Uansett ser jeg poenget hans. Den dagen vi uke inn og ut stiller med et mannskap som er blottet for britiske spillere er noe helt feil i forhold til filosofien som gjennomsyrer klubben.

Edit: Sorry. Men kan ikke dette være en Barcelona-fri sone de neste ukene please. Ta Barca snakket i finaletråden eller opprett en egen tråd.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Jeg tror, at dersom han satser, så kan han få i både pose og sekk.

Synes forøvrig Mario Götze er en som kunne passet veldig bra. Er bare 18 år, men dominerte for Dortmund i Bundesliga i år. God og kreativ offensivt, men han kan også spille andre steder på midtbanen. Stjernespiller in the making, som sikkert kan ha en match på benken eller 3 uten å gå sur. Tyskere vet du. Die Mannschaft.

Har siklet etter han lenge nå, men det skjer neppe. Dortmund tjente gode penger i år. De vil etter sigende prioritere å beholde sine unge stjerner fremfor å selge og kjøpe inn nye spillere. Nå har de allerede solgt Sahin til Real, hvilket gjør det enda mer usannsynlig.

Lenke til kommentar

Jeg har begynt å tenkte på den for lenge siden. Helt siden Blackburn kampen tenker jeg. Kanskje Chelsea kampen også.

Dette blir en lang sommer. Ingen stor landslagsturnering heller. Juni blir en tørketid og vi har ikke begynt på den enda.

Og jeg tror Fergie alerede er i gang med arbeidet.

Lenke til kommentar

Urovekkende at jeg drømmer om neste års PL sesong allerede nå, dette blir en altfor lang sommer :(

Var ikkje du veldig klar for sommarferie for berre nokre dagar sidan? :)

Om vi klarar å gjere nokre skikkelege kjøp denne sommaren så kan det verte ein spanande både sommar og haust, ellers blir eg både skuffa og litt bekymra framom haustsesongen.

Lenke til kommentar

Var ikkje du veldig klar for sommarferie for berre nokre dagar sidan? :)

Jo, og i går kveld merket jeg at det var greit at sesongen var over. Jeg begynte å tenke på åpningsrunda i august for lenge siden, men når jeg våknet i formiddag merket jeg suget på PL igjen og det er for meg urovekkende tidlig. Nye drakter, nye spillere, nye klubber/stadioner å dra til, spenningen etter en lang sommer, innbydene gressmatter, sensommer kvelder med pils, grillers og fotball, gjensyn med Old Trafford - kanskje er det nye nettmasker osv på gang?

Ingenting i fotballverden slår åpningsrunda i PL, for meg er den helga der numero uno på kalenderen. Var så sykt skuffa når vi fikk mandagskamp denne sesongen, for det dreper litt av helheten.

laget meg en kalender forrige uke som jeg stryker av dager fra frem til fredag 12 aug, for da begynner helga ;)

Lenke til kommentar

Hva tror folket Fergie kommer til å gjøre i sommer?

Da tenker jeg på hva dere tror han kommer til å gjøre, ikke hva dere håper han vil gjøre

Young, Varane og en midtbanespiller som er god, men ikke verdensklasse.

[edit]+De Gea selvsagt.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...