Latias Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Owen wants to stay at United Hva synes dere? Burde han bli? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Aff... Sånn utenom City kampen så har jo Owen knapt bidratt... Men for all del, kanskje han kan komme inn av og til og med mye skade blandt de rutinerte, bli en nøkkelspiller i en og annen kamp. Men tviler. Han tar opp en plass i troppen. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Owen wants to stay at United Hva synes dere? Burde han bli? Nei Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Han har ikke putta mot Liverpool på Anfield, han har fortsatt gjøremål igjen i klubben. La han bli Lenke til kommentar
archanios Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Spørsmålet er jo om vi skal behalde Owen og i tillegg hente tilbake Welbeck. Om Danny skal vere bak Owen i køa då, så får han evt berre spelt i Ligacup-kampar og då er det lite vits i. (Det same gjeld sjølvsagt om det skulle vere omvendt også.) For min del ser eg heller at vi gir Welbeck sjansen og om vi absolutt skulle mangle spissar å ha med på benken, så har vi fleire unge, lovande på reservelaget t.d Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Spørsmålet blir (også) for meg, Owen eller Welbeck? Jeg vil ha Welbeck som 4. spiss, så kan heller Owen finne seg en annen klubb. Macheda/Diouf håper jeg også at vi enten velger å selge eller låne ut igjen. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Ja ingen av dei har imponert nemneverdig på utlån, medan Welbeck gjorde mykje veldig bra, i det minste fram til han fekk problemer med skader og med at Sunderland falt litt saman. Eg trur det er større sjanse for at United får meir nytte og glede utav å ta sjansen på Welbeck som fjerdespiss neste sesong, enn at vi skal ta sjansen på at Owen er skadefri ofte nok til å score eit eller to mål i ligacupen og uviktige kampar. Lenke til kommentar
masb Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Hva med Joshua da? Burde ikke han begynne å bevege litt mer på seg. Signa ny kontrakt i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Får vel skrive det her og: Twitter: I mangel på en offisiell bekreftelse fra Man Utd / Atlético Madrid om David De Gea: Hvis jeg forstår rett har Gil Marin tilbudt David De Gea ny kontrakt med €3 mill i året + kapteinsbindet. Den som venter får se. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 De Gea er IKKE klar for United. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Hva med Joshua da? Burde ikke han begynne å bevege litt mer på seg. Signa ny kontrakt i dag. Fortsatt ung, om han ikkje blir lånt ut så får han nok nokre innhopp i ligacup og liknande, samt mogelegens nokre gongar på benken. Men Welbeck vil nok unasett stå framom i køa, ettersom han er i ein alder der han må byrje å bevise noko over tid og derfor også må få nokre sjansar. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 mrmujac Mr. Mujac Lads just talking to #mufc doctor back in Manchester and said Ashley Young had medical in Manchester on Friday! intheknow99 In The Know Positive news for #mufc fans. Young will be announced sometime this week. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 mrmujac Mr. Mujac Lads just talking to #mufc doctor back in Manchester and said Ashley Young had medical in Manchester on Friday! intheknow99 In The Know Positive news for #mufc fans. Young will be announced sometime this week. Fyfaen, jeg har lyst til å gråte 5 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Bare ut av nysgjerrighet, hvem er det Ashley Young eventuelt skal erstatte for dere? Det er vel Giggs som er venstrekant hos dere? (Correct me if I'm wrong) Then again, heller dere enn oss (Liverpool). Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Han skal vel ikke erstatte noen, blir jo da bare stallfyll ettersom vi har mange som kan spille på venstrekanten. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Er vel for å gi litt alternativer på venstrekanten, kanskje han har tenkt å bruke Nani i en sentral rolle, ikke vet jeg... Men som jeg så en skrev et annet sted, så er det greit hvis Young blir såpass mye billigere enn f.eks. Sanchez at vi får råd til å kjøpe en virkelig klassespiller sentralt. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Hvis Man Utd kjøper ham for å bruke ham som stallfyll blir jeg enda gladere. Heller at han sliter tribunen i Manchester enn at han spiller for Liverpool. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Skjønner tankene til mange her, men han er Engelsk, og det er jeg veldig glad for. Vi har altfor mange utenladske spillere. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Noen her som har noen meninger om Sneijder? Hva er mulighetene for at han blir hentet, og hva mener man om det? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Young er vel strengt talt mye bedre enn hva dere har og er i stand til å trekke til dere på mersy, så jeg hadde deppet om jeg var deg. Grunnen til at jeg henger med gjeipen er ikke at Young er så dårlig, for det er han ikke med sine ca 20målpoeng for en middelhavsfarer hver sesong, men han vil mer eller mindre bekfrete at det ikke blir noen Sanchez og vi har i og for seg gode nok kanter fra før. Absolutt et ålrieit kjøp for ei billig penge, men nå må vi snart hente en eller to fra den øverste hylla også. Det er sentralt på midten jeg er mest spent, der må en type ala Modric inn. Kun Gerrard og Suarez (?) er spillere jeg anser som bedre enn Young Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå