Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmålet er jo om vi skal behalde Owen og i tillegg hente tilbake Welbeck. Om Danny skal vere bak Owen i køa då, så får han evt berre spelt i Ligacup-kampar og då er det lite vits i. (Det same gjeld sjølvsagt om det skulle vere omvendt også.) For min del ser eg heller at vi gir Welbeck sjansen og om vi absolutt skulle mangle spissar å ha med på benken, så har vi fleire unge, lovande på reservelaget t.d

Lenke til kommentar

Ja ingen av dei har imponert nemneverdig på utlån, medan Welbeck gjorde mykje veldig bra, i det minste fram til han fekk problemer med skader og med at Sunderland falt litt saman. Eg trur det er større sjanse for at United får meir nytte og glede utav å ta sjansen på Welbeck som fjerdespiss neste sesong, enn at vi skal ta sjansen på at Owen er skadefri ofte nok til å score eit eller to mål i ligacupen og uviktige kampar.

Lenke til kommentar

Hva med Joshua da? Burde ikke han begynne å bevege litt mer på seg. Signa ny kontrakt i dag.

Fortsatt ung, om han ikkje blir lånt ut så får han nok nokre innhopp i ligacup og liknande, samt mogelegens nokre gongar på benken. Men Welbeck vil nok unasett stå framom i køa, ettersom han er i ein alder der han må byrje å bevise noko over tid og derfor også må få nokre sjansar.

Lenke til kommentar

mrmujac Mr. Mujac

Lads just talking to #mufc doctor back in Manchester and said

Ashley Young had medical in Manchester on Friday!

 

 

intheknow99 In The Know

Positive news for #mufc fans. Young will be announced sometime this week.

 

 

 

:no:

Fyfaen, jeg har lyst til å gråte

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Er vel for å gi litt alternativer på venstrekanten, kanskje han har tenkt å bruke Nani i en sentral rolle, ikke vet jeg...

 

Men som jeg så en skrev et annet sted, så er det greit hvis Young blir såpass mye billigere enn f.eks. Sanchez at vi får råd til å kjøpe en virkelig klassespiller sentralt.

Lenke til kommentar

Young er vel strengt talt mye bedre enn hva dere har og er i stand til å trekke til dere på mersy, så jeg hadde deppet om jeg var deg. Grunnen til at jeg henger med gjeipen er ikke at Young er så dårlig, for det er han ikke med sine ca 20målpoeng for en middelhavsfarer hver sesong, men han vil mer eller mindre bekfrete at det ikke blir noen Sanchez og vi har i og for seg gode nok kanter fra før. Absolutt et ålrieit kjøp for ei billig penge, men nå må vi snart hente en eller to fra den øverste hylla også. Det er sentralt på midten jeg er mest spent, der må en type ala Modric inn.

 

Kun Gerrard og Suarez (?) er spillere jeg anser som bedre enn Young

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...