Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De Gea er absolutt en av de best spennende keeperen og få han til United kan absolutt blir bra. Jeg håpet stort på at Fergie ville hente Stekelenburg, det kan sikkert være for at jeg liker Ajax. Neuer overbeviste meg stort når jeg så han mot Man Utd i CL.

De Gea har jeg ikke fått sett så mye til, men har hørt mye bra. Det kan godt være at Fergie har kjøpt gull igjen.

Lenke til kommentar

Mot Rosenborg såg han ut som 3.valget til eit Adeccoligalag. Å lage ein skrytevideo skal det ikkje veldig mykje til for.

 

Det er sjølvsagt eit spennande valg, men akkurat på keeperplassen så ville eg heller kjørt sikkert enn spennande.

 

SAF har visst akkurat bekrefta at De Gea er klar.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

£18m er ganske risikabelt egentlig. Det jeg har sett av han på AM har ikke vært det beste, han virker til tider å være litt stresset og naiv. Hadde jublet om denne hadde kommet før VDS sin siste sesong. Da hadde han fått tid til å tilpasse seg, mens slik ståa er pdd. kommer han mest sannsynlig til å bli kastet til ulvene allerede fra første stund. Håper bare at Fergie vet hva han driver med, vil ikke oppleve keeperkrisen vi hadde etter Schmeichel om igjen.

 

Skrytevideoer tar jeg ikke så seriøst. Slike videoer kan få selv Bebe, Obertan og Gibson til å se ut som verdensklasse. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...