Alt-Ctrl Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Spenstig ja. Hadde håpet å få en erfaren keeper som hadde vist seg stabil i flere år. Men men, satser på at det går bedre denne gang. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ingenting er bekreftet enda? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Nei, men veldig mange uavhengige kilder som melder det samme etter hva jeg ser... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Selv den troverdige Martin Tyler sa at De Gea hadde blitt bekreftet av United-leiren før kveldens kamp. Men jeg tror ikke på det før det blir bekreftet på den offisielle nettsiden. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Skal visstnok offentliggjøres på mandag, og han kommer til klubben 1. juli. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 De Gea er absolutt en av de best spennende keeperen og få han til United kan absolutt blir bra. Jeg håpet stort på at Fergie ville hente Stekelenburg, det kan sikkert være for at jeg liker Ajax. Neuer overbeviste meg stort når jeg så han mot Man Utd i CL. De Gea har jeg ikke fått sett så mye til, men har hørt mye bra. Det kan godt være at Fergie har kjøpt gull igjen. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Problemet er at De Gea kan verte ein storkeeper. Han er 20 og har strengt tatt ikkje vist seg fram så voldsomt lenge. Det er gambling å hente ein så ung og uerfaren keeper, men det kan sjølvsagt vere ein genistrek om han fortsatt er vår førstekeeper og verdas beste om 10-15 år Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=FdWJAKUrmoE Absolutt spiselig altså, dog det er en skrytefilm. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Visst dere er interesert i å se han i sommer, er det jo U21 EM i Danmark i sommer der han deltar. Der du får tak i billetter for 29 kroner mener jeg for stykket, bare for å informere 1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Mot Rosenborg såg han ut som 3.valget til eit Adeccoligalag. Å lage ein skrytevideo skal det ikkje veldig mykje til for. Det er sjølvsagt eit spennande valg, men akkurat på keeperplassen så ville eg heller kjørt sikkert enn spennande. SAF har visst akkurat bekrefta at De Gea er klar. Endret 24. mai 2011 av archanios Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Twitter: Fergie confirms Man Utd have agreed a deal to sign David De Gea from Atletico Madrid #MUFC Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 £18m er ganske risikabelt egentlig. Det jeg har sett av han på AM har ikke vært det beste, han virker til tider å være litt stresset og naiv. Hadde jublet om denne hadde kommet før VDS sin siste sesong. Da hadde han fått tid til å tilpasse seg, mens slik ståa er pdd. kommer han mest sannsynlig til å bli kastet til ulvene allerede fra første stund. Håper bare at Fergie vet hva han driver med, vil ikke oppleve keeperkrisen vi hadde etter Schmeichel om igjen. Skrytevideoer tar jeg ikke så seriøst. Slike videoer kan få selv Bebe, Obertan og Gibson til å se ut som verdensklasse. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 "We've been working on it for quite a while. We identified him quite a while back as one we should go for." "He's a young goalkeeper, very quick, good composure, presence and an oustanding replacement for van der Sar." Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Gratulerer. Han er uferdig, og fortsatt litt ustabil, men han kan fort bli en kjempekeeper og dermed har dere dekning på den plassen i opptil 20 år til. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 De Gea var ikke veldig stabil, som sagt over her, da de spilte mot RBK i fjor høst/vinter. Til og med Markus Henriksen har scoret luka på han. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Foreløpig er jeg ikke helt happy. Får se neste sesong. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Bedre å få en keeper folk ikke har 100% troa på, som kan motbevise oss. Enn en helt ferdig keeper som vi forventer alt av, som bæsjer på leggen. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Blir spennende å se hvem som er førstevalg når sesongen sparkes igang i august. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Han har jo over 50 kamper i La Liga, og har vunnet Europaligaen. Som 20åring United har verdens beste speidere, så jeg støtter signeringen av han. VIST det stemmer da! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 De Gea blir flopp til tusen. Elendig i feltet, gjør feilvalg og mangler erfaring. Skulle tro Fergi har lært, men neida. En god shotstopper hadde vi i PIG, herregud. Superskuffa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå