Limbeck Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Vi måtte la Rossi og Pique gå da. De ville ha fast plass på laget og det kunne vi ikke tilby Endret 21. mai 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 Med tanke på hvor mye vi scorer og hvordan spisser vi har i klubben så savner jeg ikke akkurat Rossi. Pique kunne jeg tenkt meg, likevel tror jeg ikke han hadde vært like god i Premier League som han er i la liga. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Det virker som det går mot De Gea som keeper, ifølge Sky Sports. I tillegg er vi nærme Varane og A.Young også. Går også rykter om Sami Nasri som erstatter for Scholes. Flott sier jeg, nå som han har tilvendt seg engelsk fotball Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Fy faen, Nasri, da blir jeg faen skuffet. Og A.Young, du snakker om anti-klimaks. De Gea skal jeg ikke si noe om, da jeg knapt har sett en hel kamp med han. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg vil heller ikke ha Young. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Nasri-ryktet er selvfølgelig bullshit, men tviler ikke på at fyren vil spille for en klubb som faktisk vinner noe. Er noen få Arsenal-spillere jeg kunne tenkt meg i United og Nasri er uten tvil en av dem. Fantastisk god spiller som har imponert meg denne sesongen. Vi trenger en ny kantspiller og Ashley Young tar jeg i mot med åpne armer. Han blir ikke kjempedyr, han er engelsk og han passer godt inn i United. Men er ikke lenge siden han ønsket seg til Liverpool, så forundrer meg ikke om han drar dit. Sanchez er kanskje førstevalget mitt, men tviler på at han kommer til den røde siden av byen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 GuillemBalague Guillem Balague David de Gea will join #MUFC for £17 m; clubs agreed fee 2 months ago via Jorge Mendes; player needed time, now accepted http://goo.gl/8qH77 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Spennende. Men frykter at han blir et tabbekjøp, at han ikke klarer å leve opp til presset som forventes av en målmann i United. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Han er kun 20 år, og har stått nesten to sesonger fast i La Liga foran 55.000 hver helg. Han kjenner allerede til press. Fremtidig #1 for Spania, fantastisk på strek, og kan bli den neste Casillas. Med andre ord så er jeg godt fornøyd, selv om jeg er skuffet over at vi ikke gikk for helten Neuer. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Med tanke på at det garantert har blitt lagt masse arbeid i å velge ut keeper i år er jeg rimelig sikker på at de har en viss idé om psyken til gutten. Blir De Gea en suksess har vi keeper i en evighet, så jeg er positiv til han inntil han har bevist det motsatte. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Glad vi heller går for de Gea enn Neuer (med forbehold om at vi faktisk ender opp med han). Neuer viste på Old Trafford at også han er menneskelig, og det er faktisk ikke mer enn ett år siden han heller ikke var rangert som Tysklands nummer en. Aller helst skulle jeg sett Stekelenburg som VdS' erstatter. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 De Gea minner også veldig om VDS i de kampene jeg har sett. Veldig like keeper-typer. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Det har visstnok blitt bekreftet av klubben at De Gea er signert. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Det vekket noen følelser å se han tilbake i United-drakta, ja. Helt seriøst kunne han fungert som en backup-spiller i et år før han legger støvlene på hylla. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Det vekket noen følelser å se han tilbake i United-drakta, ja. Helt seriøst kunne han fungert som en backup-spiller i et år før han legger støvlene på hylla. Definitivt, Eneste som kanskje holder han igjen er nok kondisen Leste akkurat på VG at De Gea mest sannsynlig blir presentert på OT til mandag... 165 mill. grei pris det vel...? eller? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Litt skuffet over valg av keeper. Når han endelig blir husvarm i Manchester er det Casillas' eller Valdez' tur til å legge opp, og alle vet vel hva som skjer da hvis De Gea har slått til... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Jepp. Vi selger han for astronomiske summer som går rett i lomma på Glazers ... Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Jepp. Vi selger han for astronomiske summer som går rett i lomma på Glazers ... gjør det noe da? vi har jo lindegård å Amos Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Og det som altså ser ut til å vere våre keeperar neste sesong er: De Gea, Lindegaard og Amos. Trudde ikkje vi skulle ta slike sjansar etter det vi opplevde forrige gong ein av våre store keeperar forsvann. Greit at De Gea har potensialet og at Lindegaard på sitt aller ypperste kan vere solid nok, men strengt tatt har vi ingen førstekeeper til neste sesong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå