Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Modric hadde vært fantastisk, men tviler på at vi får han.

Det er viktig at den eventuelle midtbanetypen vi kjøper fungerer i en 4-4-2, dvs. han må ha noen defensive fibre i kroppen. Litt usikker på om Sneijder er den mannen.

SAF prater hvertfall om "2-3" signeringer, så maksimalt to utespillere da. En allround midtbanespiller ala Yaya Toure eller Frank Lampard (taklingsspark, pasningssikker og temmelig målfarlig) og en venstrebeint venstrekant er det jeg ønsker meg aller mest. Gleder meg uansett til å sitte slukøret foran PCen denne sommeren som aller muppetter flest :thumbup:

Forresten, hva tror folk om Stekelenburg. Jeg er litt sånn halvnegativ, men klarer ikke helt å sette fingeren på hvorfor. Føler kanskje han er litt for anonym.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Parker er ikke det dere trenger. Men han er bedre enn Carrick og Fletcher(med mindre fjorårsform) imo. Dere har nok av "ledertyper" og mentalitet folk som er en viktig del av Parkers verdi. Fotballmessig er han god nok, men ikke right fit til Man Utd.

Hitz gratis er da mye bedre enn Adam for £7-10m? Uansett burde dere satse høyere enn det. Götze, Sneijder, Modric etc.

Lenke til kommentar

Hitz skal visstnok ha en klausul om å gå gratis nå Game. Interessert?

Hadde vært gaylord om jeg ikke var, men med tanke på alder, skadehistorikk og spillertype er det nok ikke en aktuell mann. Venstreslegga hans aleine hadde nok skaffet oss en 10-15 mål bare i ligaen pr sesong. Så han var innvolvert i begge måla i går igjen, fyren er en vandrende sexbombe. Hiz > Ando feks.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva jeg skal tro om det der. Var åpen for Mourinho før denne sesongen, men nå vil jeg ikke ha han lengre. Måten han taklet kampene mot Barca på var totalt patetisk. Slikt klovneri vil jeg ikke ha i United. Uansett håper jeg SAF blir så lenge som mulig. Når hans tid er forbi håper jeg på en ny brite, men jeg vet ikke hvem enda.

Hvis det blir 2+ år til er kanskje Paul Lambert et aktuelt valg. Vi får se hvordan han klarer seg i PL. Men to strake opprykk er uansett vanvittig sterkt. Det at han er skotte trekker også opp.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Det skulle jeg også. O´Shea er bedre defensivt enn Evra, spesielt når han spiller flere kamper på rad. (jf. 08/09) Mer sluttprodukt har han også. O´Shea trenger ikke å holde verdensklasse. Han kan bekle flere posisjoner, og klager aldri over spilletid. En bedre hodespiller enn Evra og bedre til å posisjonere seg. Mangler litt på farten 1 mot 1, men alt i alt en bedre forsvarspiller enn det franskmannen har vært denne sesongen. Evra har dessuten fordelen av å ha Vidic ved sin side, en spiller som rydder opp for han 9/10 av ganger. Dani Alves hadde forøvrig slått an uansett hvor han hadde spilt. Verdens beste back uten at noen kommer i nærheten, herjet like mye i Sevilla som i Barcelona.

Lurer på ka lag du ser på,er ikkje det United ej ser på iallefall.

Lenke til kommentar

Evra har stort sett vore ein skugge av seg sjølv denne sesongen. Han har det i seg til å gjere det fantastisk godt, og då gjerne spesielt offensivt, men han har mangla det lille ekstra som han har hatt i nokre av dei foregåande sesongane. Det er for lite som kjem utav forsøka hans framover og det blir for mykje nesten eller litt feil. Er ellers heilt enig med Jørgen ang. O'Shea. Han er klart betre defensivt enn Evra, som altfor ofte blir rundlurt av raske og fintesterke vingar.

Lenke til kommentar

Evra har liksom vært litt sånn: "Oi, der kommer det en mann med en ball som løper mot meg. Eg må løpe mot han. Oi, der løp han forbi meg. Eg må løpe etter han. Oi, eg klarer det ikke. å takk og lov, der kom han der serberen."

Lenke til kommentar

Det skulle jeg også. O´Shea er bedre defensivt enn Evra, spesielt når han spiller flere kamper på rad. (jf. 08/09) Mer sluttprodukt har han også. O´Shea trenger ikke å holde verdensklasse. Han kan bekle flere posisjoner, og klager aldri over spilletid. En bedre hodespiller enn Evra og bedre til å posisjonere seg. Mangler litt på farten 1 mot 1, men alt i alt en bedre forsvarspiller enn det franskmannen har vært denne sesongen. Evra har dessuten fordelen av å ha Vidic ved sin side, en spiller som rydder opp for han 9/10 av ganger. Dani Alves hadde forøvrig slått an uansett hvor han hadde spilt. Verdens beste back uten at noen kommer i nærheten, herjet like mye i Sevilla som i Barcelona.

Lurer på ka lag du ser på,er ikkje det United ej ser på iallefall.

Nei, men jeg bryr meg lite om hvilket lag "andre" ser. Jeg ser stort sett hver kamp (når jeg ikke ser den ute (, noe jeg gjør i 1/10 kamper) med et kritisk øye. Det er først i de siste kampene (etter at Evra fikk hviletid) at Evra har tatt seg opp. Jeg er usikker på hva du er uenig i. Evra har ikke sammenlignet med andre backer i toppsiktet i nærheten av samme sluttprodukt. Du kan gjerne komme med noen motargumenter, men "Jeg er uenig." holder ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...