Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror det nå står mellom Steklenburg og Adler. Jeg tror ikke at De Gea er mannen (gutten) å satse på, det vil sikkert ta minst 2 kanskje 3 år før kommunikasjonen med forsvaret vil være oppe å gå på et nivå hvor stopperne stoler på han. Der tror jeg det vil være mye enklere med de to andre, Steklenburg snakker jo engelsk, det tror jeg kanskje Adler også gjør. Så jeg tror de vil ha en mye lettere jobb med å inkludere de gutta inn i den bakre fireren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Angående Sanchez.

 

Hva skal dere egentlig med han? Dere har Hernandez og Berbatov som spydspisser, Rooney som er enorm i en litt dypere rolle, der Sanchez etter hva jeg har skjønt spiller, og dere har to gode kanter i Nani og Valencia som ikke regner med er keene på å spille 50%. Noe sikkert ikke Sanchez heller er.

Lenke til kommentar

Til Gameboy:

 

United i Sancez-samtaler.

 

Sikkert 100% utter bullshit, men tipper det "røkkær litt i løken din" læll.

Så lenge vi har Ferguson som manager og Glazer som eiere napper det ikke løken når intressante spillere (for meg) er på klubbsøk. Vi ender vel opp med Mame Biram Diouf tilbake fra lån tenker jeg. Har gitt opp Sanchez og alt som er av dyre fotballspillere. Eneste vi kommer til å kaste penger på er en .... woah keeper.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Podcast intervju med Romelu Lukaku

 

Lukaku er som de fleste vet en spennende spiller. I dette intervjuet fremstår han også som en veldig moden og smart fyr. Engelsken hans er også helt upåklagelig. Vi trenger ikke egentlig noen spisser nå, men likevel har jeg et lite håp om at han havner i United. Han nevner også United sammen med Chelsea som store klubber han liker godt.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Masse rykter ute og går for tiden. Synes dere noen av disse er spennende?

 

Manchester United have officially joined the race for Valencia winger Juan Mata by tabling a £22million bid.
Juventus goalkeeper Gianluigi Buffon has emerged as a surprise option as Manchester United search for a successor to Edwin van der Sar.
Ashley Young will turn down a new £80,000-a-week deal to fulfil his dream move to Manchester United.
Nikica Jelavic has claimed Manchester United are interested in signing him. The Rangers striker has been in superb form recently, with four goals in his last five SPL outings helping to push Walter Smith’s side to the brink of their third successive title.

 

Reports in Croatia have suggested that has attracted the attention of the Old Trafford giants, with Jelavic now saying his agent has made him aware of possible interest. The 25-year-old made it clear, however, that his only focus was on ensuring Rangers wrapped up the championship with victory at Kilmarnock on Sunday. ‘I know that United are interested,’ the £4million signing from Rapid Vienna told media in his homeland. ‘My agent has established contact but that’s all that I know right now.”

Manchester United chief executive David Gill has said the club are close to signing a new keeper to replace the retiring Edwin van der Sar.

 

Ajax's Maarten Stekelenburg, Atletico Madrid's David de Gea and Schalke's Manuel Neuer have all been linked.

 

"We know the keeper we want and are in a good position and I'm sure we can get the deal done," Gill told BBC Radio 5 live's Sportsweek programme.

Real Madrid head coach Jose Mourinho is considered to be the favourite to succeed Ferguson once the latter retires from management.

 

Gill, however, has intimated that the manner with which Mourinho dealt with recent clashes against Barcelona would be discussed should United ever ponder making an appointment.

 

Nåværende spillere:

Manchester United have offered Owen Hargreaves a new one-year pay-as-you-play deal.
The Mirror claim Javier Hernandez is about to be offered a “double-your-money” deal to remain at United. The paper claims that would boost his salary to around £50,000 per week.
Lenke til kommentar

Evra gir ofte ikkje ballen som assist, men skulle gjerne likt å sett statistikk på kor mange gonger han er 3. siste mann på ballen.

 

 

Riktignok uoffisiell liste, men en hengiven kar på vgd som fører statistikk på målene til United denne sesongen.

 

Slik ser tredje-sist tabellen ut etter den siste Schalke kampen. Han har ikke oppdatert etter det. Verdt å merke seg at Scholes ligger langt opp her med relativt lite spilletid.

 

O'Shea og Evra har like mange. Men de har spilt henholdsvis 2472, og 3901 minutter, noe som gir en forskjell på betydelige 1429 minutter. Også verdt å merke seg at Valencia og Nani har like mange, tross Nani har spilt 2255 minutter mer enn Valencia.

 

3. Sist oversikt:

Totalt:

Berbatov: 9

 

Scholes: 8

 

Anderson: 7

Giggs: 7

 

Nani: 6

O'Shea: 6

Rooney: 6

Valencia: 6

Evra: 6

 

Park: 5

 

Hernandez: 4

Rafael: 4

Carrick: 4

 

Fletcher: 2

Vidic: 2

Owen:2

Gibson: 2

 

Neville: 1

PIG: 1

Brown: 1

Macheda:1

Rio: 1

VdS: 1

Fabio: 1

 

Link - Siste side, liste laget av Hurtigtoget

 

 

Edit: Buffon? Ja takk. Mourinho? Fysj, æsj, NEI!

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Tviler på at så mange squadplayers tar kvelden, for som Limbeck skriver så trenger vi bred backup. Owen, PIG og Brown er garantert ferdig, derfor tror jeg Gibson, Evans og kanskje Obertan får et år til på seg. Det virker dessuten som Gibbo med alle sine mangler til tross er en godt likt fyr blant lagkamerater, så jeg tror han blir benådet i et år til. Ferguson vet at for store utskiftninger på engang er usunt for miljø og trivsel i troppen, men det må og kommer til å skje ting i sommer, for denne troppen er melket tørr. Det er på tide å kjøpe litt stort igjen. Scholes trenger vi en etablert erstatter for, en ny keeper er skrevet i stein og jeg vil tro det skjer noen offensive utskiftninger også. Tja, kanskje en totalt 5 mann inn hvorav 2 er unge talenter ment for fremtiden ala Obertan i sin tid. Tiden vil vise, jeg bare håper vi forsterker troppen med litt mer pondus på midten denne gang, for spådommene våre før sesongen viste seg å være korrekte. Midtbanen er og har vært for tynn.

 

Mine drømmeoverganger er følgende:

Luka Modric

Sneijder

Alexis Sanchez

 

Får vi en av disse er jeg fornøyd, da i den rekkefølgen. Satte Modric og Sneijder over favoritten fordi vi trenger den spillertypen mer. Sanchez ender nok dessverre opp i City og kommer til å være en superhit der. Verdens (nest) beste spiller innen et år om han kommer til oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...