Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Sjansene våre øker vel dersom Bayern havner utenfor CL og han ikke tar noen avgjørelse før det er avgjort. Så frem til vi får høre noe sikkert kan vi håpe på at Bayern gjør det dårligst mulig. Heldigvis finnes det gode alternativer der ute så vi er ikke fucked om han går til Bayern, som er det mest sannsynlige utfallet dessverre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det virkelig noen som vil ha Buffon til United? Mannen er jo skjørere enn porselen og har bare spilt 12 kamper i Serie A denne sesongen. Forrige sesong spilte han 27 kamper i Serie A og sesongen før der endte han på 23.

 

Regner man med Lindegaard er god nok til å spille halve sesongen? I så fall, hva skal United med Buffon?

Lenke til kommentar

For min del ville ikkje Buffon vere eit innlysande alternativ. Som du seier så sliter han voldsomt med skader og sjølv om at han ikkje er gamal i keepersamanheng, så kan skadene fort korte ned tida han har igjen. Eg ynskjer meg strengt tatt ein keeper som kan gå inn fast frå første kamp og som også er såpass ung at han vil kunne vere i klubben i ei ti års periode. (I tillegg til å ha nok erfaring frå før.) Eg trur ganske sikkert at vi vil måtte ha ein stabil førstekeeper om vi skal kunne hevde oss år etter år også i tida framover og eg har absolutt ikkje lyst på ei ny periode som den vi gjekk gjennom etter PdS

Lenke til kommentar

Götze er 18 år, jeg tror det er viktig at vi signerer unge spillere så klubben kan forme de selv, sånn som det ble gjort med Ronaldo. Götze er blant de 2-3 største tyske talentene imo, og å erstatte Scholes med han trenger ikke nødvendigvis å være lotto. Han kan matches forsiktig, vi har jo fortsatt Carrick, Fletcher, Anderson, Giggs og Gibson, så det er jo ikke sånn at Götze er nødt til å spille 40-50 kamper i løpet av en sesong.

 

Jeg vil mye heller ha Götze inn i sommer enn Sneijder. Shinji Kagawa er også spennende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...