Geir M Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Sjansene våre øker vel dersom Bayern havner utenfor CL og han ikke tar noen avgjørelse før det er avgjort. Så frem til vi får høre noe sikkert kan vi håpe på at Bayern gjør det dårligst mulig. Heldigvis finnes det gode alternativer der ute så vi er ikke fucked om han går til Bayern, som er det mest sannsynlige utfallet dessverre. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Dere får sette deres lit til at denne mannen hindrer Bayern til å få CL neste år: Mohammed "Moa" Abdellaoue Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Take him, Fergie! Just take him! 2 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Hvis vi ikke får tak i Neuer. Hva med denne karen? Riktignok litt smågammel, men.. http://www.youtube.com/watch?v=8aFKRfiP0GI Jada, Jada, skrytevideo. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Har dere ikke signa De Gea på førkontrakt? Eller er det jeg som surrer her? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Det er da intet som er bekreftet om noe. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Det jeg har sett av De Gea er ikke så veldig imponerende, men hvem vet. Han er jo ung... Vil egentlig heller ha Buffon av "hjertelige" årsaker. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Ikke noe er offesielt bekreftet. Helt umulig å vite hva som er gjort eller ikke gjort Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Veit ikke helt om jeg er klar for en 20 åring som skal ta den viktige keeperrollen, De Gea er god men... 20 åring som førstekeeper i United? Har vanskeligheter med å se for meg det.. But, You never know. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Så lenge vi ikke får en ny Barthez/bosnich periode så er jeg strålende fornøyd. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Neuer var dritgod mot oss på tirsdag ja, MEN: - Forsvaret til S04 var i total oppløsning, burde ikke Neuer dirigert bedre? - Hvor god er han egentlig med ballen i beina? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Er det virkelig noen som vil ha Buffon til United? Mannen er jo skjørere enn porselen og har bare spilt 12 kamper i Serie A denne sesongen. Forrige sesong spilte han 27 kamper i Serie A og sesongen før der endte han på 23. Regner man med Lindegaard er god nok til å spille halve sesongen? I så fall, hva skal United med Buffon? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 For min del ville ikkje Buffon vere eit innlysande alternativ. Som du seier så sliter han voldsomt med skader og sjølv om at han ikkje er så gamal i keepersamanheng, så kan skadene fort korte ned tida han har igjen. Eg ynskjer meg strengt tatt ein keeper som kan gå inn fast frå første kamp og som også er såpass ung at han vil kunne vere i klubben i ei ti års periode. (I tillegg til å ha nok erfaring frå før.) Eg trur ganske sikkert at vi vil måtte ha ein stabil førstekeeper om vi skal kunne hevde oss år etter år også i tida framover og eg har absolutt ikkje lyst på ei ny periode som den vi gjekk gjennom etter PdS Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Er det flere en meg som håper på at Sneijder erstatter scholes ? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Götze er 18 år, jeg tror det er viktig at vi signerer unge spillere så klubben kan forme de selv, sånn som det ble gjort med Ronaldo. Götze er blant de 2-3 største tyske talentene imo, og å erstatte Scholes med han trenger ikke nødvendigvis å være lotto. Han kan matches forsiktig, vi har jo fortsatt Carrick, Fletcher, Anderson, Giggs og Gibson, så det er jo ikke sånn at Götze er nødt til å spille 40-50 kamper i løpet av en sesong. Jeg vil mye heller ha Götze inn i sommer enn Sneijder. Shinji Kagawa er også spennende. 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 åå ryktespalter <3 I går: Modric Idag : Van der Kjeks og Bale oouuff! Nervøs mtp Chelsea - Spurs i dag. Come on HARRY! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Det blir nok nye storkjøp ala Mame Biram Diouf. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Ja eller ala Smalling og Chicharito. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Herregud for en sekk med drit Mame Diouf er.. Skyter 5 meter over mål fra 7 meter. Hva tenkte Ferguson når han ble kjøpt inn? Burde vel henta Magne Hoseth i samme slengen ettersom han fora 90% av målene til Diouf! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Var vek Thioune som gjorde det den sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå