Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Stol på SAF sier nå bare jeg.

Nja, keeperstatistikken hans har ikke vært fantastisk, bortsett fra Schmeichel og VDS. Mye søppel mellom stengene oppigjennom årene.

 

Bosnich, Taibi, Ricardo, Barthez, Carrol og til dels Howard titter frem fra hjernebarken, i hvert fall.

 

Keeperkjøp er de eneste jeg alltid vil være skeptisk til. Det er så make-or-break som det går an å få det. Til info vil jeg også helst ha Neuer, selv om potensialet til De Gea er åpenbart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal til LA i sommer, noen som veit om det er noen MLS kamper i Juni/Juli?!

 

Beckham er fortsatt min favourittspiller over alle, hadde vært herlig å sett han igjen! Eneste gangen jeg har sett han live var på Bislett på VIF under Norway Cup, var tilogmed så "Heldig" og få ett frispark fra han i bakhodet når de hadde åpen trening på Ekeberg... :blush: kanskje derfor man er blitt som man er blitt etterhvert :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

etter det jeg har fått med meg så skal de ikke til LA, noe som er synd :(

 

Ser at Galaxy spiller hjemme mot Sounders på 4 Juli av alle ting, kanskje jeg skal få med meg den? :D

 

Edit: 200 DOLLAR for en bilett!? WHAT!?

 

Edit 2 : Det var noen ekstreme billetter :p Funni litt mer normale priser nå :p

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

Skal til LA i sommer, noen som veit om det er noen MLS kamper i Juni/Juli?!

Pre-season er i USA i år også. Om du er heldig kan det hende at de spiller i LA når du er der. Vi skal møte Barca der også, uten at jeg husker hvor i landet det var.

Barca kampen er i Washington. Den einaste kampen på vestkysten er i Seatle.

Satser på å få med meg "åpningskampen" i Boston mot Revolution :w00t:

Lenke til kommentar

Nuri Sahin på vei til Real Madrid for en ubetydelig sum, helt utrolig at vi ikke har prøvd oss. €6M for en av årets beste spillere i Bundesliga er definitivt "value". Hadde virkelig gitt oss et løft på midtbanen.

 

Nekter å tro at vi ikke sniffer rundt omkring han om han virkelig har en utkjøpsklausul som er så latterlig lav. Det er jo mindre enn vi ga for Bebe!

 

Kan ikke skjønne annet enn at han blir dyrere enn det som er rapportert i media, men om Real Madrid er med i kappløpet blir han vel å dra dit, pga. glamourfaktoren.

Lenke til kommentar

Nuri Sahin på vei til Real Madrid for en ubetydelig sum, helt utrolig at vi ikke har prøvd oss. €6M for en av årets beste spillere i Bundesliga er definitivt "value". Hadde virkelig gitt oss et løft på midtbanen.

Er dette bekreftet, i så fall hvor?

 

Hvis det stemmer er det kjipt. Jeg kunne godt tenkt meg han i United. Mario Götze på samme lag hadde heller ikke skadet. Men det finnes heldigvis en del gode midtbanespillere der ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...