Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alltid lurt på hvordan det blir det døgnet når en stiller klokken hvordan kyrne reagerer på melkingen da.

 

Kyrne er vanedyr og liker at man holder faste tider. men det er ikke så nøye at det blir lagt så mye merke til om vanene flytter seg en time to ganger i året. Tror det verre for bonden som må stå opp en time tidligere på morgenen :)

Dette burde du vel vite, selv en bygutt som jeg vet dette. Bønder pleier å skifte gradvis når vi skrur klokken frem/tilbake en time. Slik at ikke kuene går helt bananas når du kommer en time for tidlig.

 

Det er sant at noen bønder gjør det, men det er ikke så nøye egentlig. en time takler dem fint

 

Tenkte meg det, ja. Rooney, VDS og sannsynligvis Berbatov, på grunn av all benkingen forsvinner til sommeren. Ben Amos som keeper, og Owen sammen med Chicharito på topp? Ikke bra.

 

Kan du ikke bruke ditt egentlige nick i stedet for dette tullet

Lenke til kommentar

Alltid lurt på hvordan det blir det døgnet når en stiller klokken hvordan kyrne reagerer på melkingen da.

 

Kyrne er vanedyr og liker at man holder faste tider. men det er ikke så nøye at det blir lagt så mye merke til om vanene flytter seg en time to ganger i året. Tror det verre for bonden som må stå opp en time tidligere på morgenen :)

Dette burde du vel vite, selv en bygutt som jeg vet dette. Bønder pleier å skifte gradvis når vi skrur klokken frem/tilbake en time. Slik at ikke kuene går helt bananas når du kommer en time for tidlig.

 

Det er sant at noen bønder gjør det, men det er ikke så nøye egentlig. en time takler dem fint

 

Tenkte meg det, ja. Rooney, VDS og sannsynligvis Berbatov, på grunn av all benkingen forsvinner til sommeren. Ben Amos som keeper, og Owen sammen med Chicharito på topp? Ikke bra.

 

Kan du ikke bruke ditt egentlige nick i stedet for dette tullet

 

Det er bare sånn det er, at United har en stor motgangstid i møte. Gjelden stiger, og skal før eller siden betales. Gamle spillere legger opp (Giggs, Scholes, Neville, Van der Sar), stjerner selges og blir ikke erstattet (Beckham, van Nistelrooy, Ronaldo, Rooney, Berbatov), Ferguson blir eldre og eldre og kan ikke fortsette evig.

Mange sier at Mourinho er mannen til å ta over United, men så fort Mourinho vinner noe så stikker han jo til en annen klubb, det så vi jo alle etter at han tok The Treble med Inter.

Dessuten er Real Madrid en større klubb enn United, så hvorfor skulle han dra?

Endret av Saitek1236456
Lenke til kommentar

stjerner selges og blir ikke erstattet (Beckham, van Nistelrooy, Ronaldo, Rooney, Berbatov), Ferguson blir eldre og eldre og kan ikke fortsette evig.

Ronaldo erstattet Beckham, og etter vi solgte Nistelrooy vant vi tre år på rappen. Nå var det "bare" Valencia som erstattet Ronaldo, men absolutt en godkjent erstatter og Rooney og Berba er ikke solgt enda så jeg aner i hvert fall ikke hva du messer om.

 

Når det gjelder de som legger opp til sommeren eller neste sommer, eller neste der igjen så er Neville allerede erstattet av Rafael, Scholes er i mine øyne en dugandes rotasjonsspiller som, for å si det på en litt stygg måte, vil bli faset ut neste sesong. Erstatteren for Sar har nok Ferguson og co funnet ut hvem er allerede så det er bare å ta det med ro. Eneste jeg er urolig for av de er Giggs, men jeg regner med at Ferguson også har det under full kontroll, noe annet ville overraske meg.

 

Og argumentet om at Ferguson bare blir eldre og eldre har vel blitt brukt i ti år snart, det er så billig. Selvfølgelig blir han eldre, han har sagt at han holder på til helsa ikke holder, mer trenger vi ikke vite. Han og klubben har nok en plan-B på lur om noe skulle skje med han.

 

Den siste setningen/spørsmålet ditt må jeg bare få kommentere er direkte feil. United er en større klubb og har og vært langt mer suksessfull de siste årene.

 

Edit: Må presisere at jeg ikke på noen som helst måte ønsker å se Mourinho i United. Aller helst ser jeg at det blir noen innad i klubben som kan ta vare på arven etter Busbt og Ferguson, ikke rive det ned den første sesongen deres.

Endret av Alt-Ctrl
  • Liker 2
Lenke til kommentar

United erstatter ikke spillere direkte. United tilpasser spillestilen så den passer til de spillerne som er tilgjengelige. Ronaldo er ikke samme type målscorer som Ruud eller samme type høyreving som Beckham. Valencia er ikke samme type høyreving som Ronaldo. Alt snakket om å finne "den nye dittenogdatten" er bare svada. Så lenge Ferguson finner en spiller som har gode nok ferdigheter til å klare seg på Uniteds førstelag vil han finne en måte å forme taktikken slik at laget som helhet fungerer optimalt. Når vi henter inn en keeper og en midtbanespiller eller to til sommeren gir jeg fullstendig beng i hvor like de er Scholes, Giggs, VDS eller hvem det nå enn måtte være som spillere, så lenge de er gode nok i den rollen de er tiltenkt.

 

Det er alltid noen som vil stå for målene og det er alltid noen som vil stå for målgivende. Når Ruud forsvant tok Ronaldo et steg opp og ble verdens beste spiller (på det tidspunktet) og bøttet inn mål. Når Ronaldo forsvant tok Rooney den jobben. Når Rooney mistet formen kom Berbatov og Hernandez. Dette er grunnen til at United leverer i hver eneste sesong. Når en spiller blir borte, enten som følge av salg, formdump eller skade, er det flust av spillere i backup som kan gjøre jobben.

 

United har aldri vært og vil aldri være et "one man team". Forsvinner en stjerne hever de gjenværende seg og fyller tomrommet.

Endret av Stonemeister
  • Liker 3
Lenke til kommentar

For å se litt på argumentene dine.

 

Det er mulig vi ikke kommer til å bli like suksessfull i fremtiden. Det vet ingen.

 

At gjelden stiger er en løgn. I følge game sine utretninger så har gjelden synket. Ganske mye også

 

Gamle spillere legger opp og og store stjerner blir solgt. Vel. De som har lagt opp og har blitt solgt er blitt erstattet. Giggs holder ut enda og vi har god dekning. Valencia og Nani storspiller på plassen til Ronaldo. Vi står med 70 mål og klart best i PL til tross for at vi miatet Ruud. Rafael koser seg i Neville sin rolle. Så beklager for din del. De er erstattet alle sammen

 

En ting jeg frykter og du håper på er at vi faller litt sammen når Fergie gir seg, men Fergie har hentet så mange store spillere, kanskje greier han å hente erstatteren sin også.

 

Og om vi skal stole på Game igjen så har vi penger til å handle. Vi kan handle ganske så mye også. Så om Berba og Rooney eller Nani drar så har vi midlene til å erstatte dem. Enten i spillerstallen eller på konto. Rooney blir hinsides dyr om noen skal ha han.

 

Så beklaget hatende abuer. Vi har midler og resurser. Og det er en god sjangse for at du må se oss på toppen lenge enda

 

PS! Er det vår mulige 19ende ligatittel som har knekket deg?

Lenke til kommentar

Hvor leser du det? Han spiller vel på et av ungdomslagene til Real Madrid, og Zidane er tilknyttet Real Madrid.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3128802.ece

Zinedine Zidanes sønn, Enzo, har siden han var svært ung vært en del av Real Madrids ungdomssatsing. Og skulle sønnen av den tidligere Juventus- og Real-stjernen ha et potensial i nærheten av det faren viste i løpet av karrieren, er det nok ikke så dumt å ta godt vare på unggutten. Søndag blir imidlertid Zidane den yngre satt i forbindelse med Premier League.

 

Ifølge tabloide Mail on Sunday er det Manchester United som vil hente Enzo Zidane til balløya. Sir Alex Ferguson skal i det minste følge talentets utvikling nøye.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...