Latias Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Nai, jeg benyttet meg også av den hvite skriften. Forresten, The Sun med et litt mislykket forsøk. :!: Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Samt united.no... http://united.no/united/nyheter/nyheter/comeback_for_gary Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Haha, Raste med kanskje dagens dårligste både når det gjelder idé og gjennomføring. Sorry, Raste, men den var dårlig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Banansplitt, selve spøken tok 10 sek å finne på. Forventer du noe mer da? Endret 1. april 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hadde ikke trua på at han fikk spille denne sesongen heller, men har tro på neste sesong. Med en ferie og preseason kan han bli klar Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Får han ny kontrakt, skal Owen i allefall ha ny også. Vi kan jo like gjerne gi noen fler kontrakter i samme sleng når vi holder på sånn. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Tror han kommer til å godta en kort kontrakt der en del er avhengig av hvor mye han spiller. Vi kan ikke bare kutte han ut på den måten Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Selvfølgelig kan vi kutte ut han på den måten. Han har jo ikke spilt på snart tre år jo. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Nei, jeg synes vi bør vise mere storhet enn det. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/-manchester-united-kjoeper-young-for-250-mill-3458573.html aprilspøk? Virket ihvertfall utroverdig, når det står at en spiller ikke ville gå ut med navnet sitt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Selvfølgelig er det tull. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Synd Owen har en LFC fortid, er skadeutsatt og gammel, for fyren er egentlig en veldig likandes kar. Dessverre for han har vi tre klare spissvalg forran i køen og stortalentet Welbeck kommer hjem til sommeren. Siden han også kan spille på kanten, er jeg relativt sikker på at Danny, Javier, Dimi og Wayne er spissene våre neste sesong. Flere eller bedre spisser trenger vi ikke. Jeg er tilbøyelig til å kjøre på med J. Evans en sesong til, da jeg ikke har gitt ham opp helt enda. Fyren har levert før, det skal vi ikke glemme. Det betyr Vidic og Smalling/Rio som førstevalg, samt Evans og O'Shea som backup. Jeg tror kanskje Wes Brown er ferdig til sommeren og det ingen krise, selv om jeg frykter at vi mister litt av den lokale tilhørigheten om Wes stikker. Kan fort være at det er hans livbøye til sommeren, spesielt om han finner seg i en reserverolle. På backene har vi to brasilianske supertalenter jeg helst ser at vi satser kortene på, samt Evra og andre troppspillere. Kurrant. Jeg kunne godt tenkt meg Baines i steden for Evra, men shit au, man får ikke alt man ønsker seg. Slik jeg ser det er det "bare" en ny førstekeeper som trengs av i leddene foruten midtbanen. På midten trengs det dog store utskiftninger. Jeg hadde kvittet meg med Carrick (vet han har skrevet kontrakt), Gibson, Obertan og Bebe, samt Hargy, men han er nok ferdig uansett. Jeg ville hamstret inn en offensiv playmaker ala Modric, et defensivt midtbaneanker og en kantspiller (pref venstre) - da helst Sanchez, men han er nok for dyr nå. Trenger ikke skifte ut så mye, men midtbanen (spesielt sentralt) trenger som vi alle vet en overhaling. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Det var jo en ELENDIG spøk da. Går jo ann å være litt mer kreativ Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Grei oppsummering det der Game. Men tror nok PIG blir solgt i tillegg til de du nevner. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg hører rykter om at sjefen gir seg hvis han vinner i år, stemmer dette? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Etter alle solemerker: Nei. Forresten maks kos med Andy Cole i tv2 studio i dag! 2 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg tror Sir Alex gir seg når Giggs og Scholes gir seg. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Var bare jeg som kom over denne artikkelen som ble skrevet igår: http://www.footytube.com/news/guardian/sir-alex-ferguson-retires-L7592?ref=hp_trendian Endret 2. april 2011 av RePaC Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 http://united.no/united/nyheter/nyheter/boer_bytte_klubb Kva faen som feila Peter? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg tror han hadde hatt godt av å komme på en plass der media ikke går så hardt på han. det har vert et helt sinnsykt press på han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå