The Hoff Skrevet 19. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2011 Det jeg "liker" med Nani pr dags dato er at han er god, men han er ikke god nok til å vekke interessen fra Barca og Real Madrid. Tar han et par steg til så vil han være der oppe han også. Og forresten, er SAF lettere dement? Nani er født i 1986, dvs. at han er inne i sitt 25. år. Ikke 22... 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg tror han kan bli verdens tredje beste spiller, han er ikke så langt unna det nå, hvis han ikke allerede er det. Han scorer mål og strør rundt seg med målgivende pasninger. Håper at vi kan beholde han til han blir gammel og grå. Jeg frykter imidlertid at han havner i Real eller Barca en dag i fremtiden. Tenker du 3. beste ving da eller? For han er et stykke unna den 3. beste spilleren i verden nå. Messi, Ronaldo, Xavi, Iniesta osv er alle flere hakk bedre enn Nani. Nani har forbedret seg noe helt ekstremt de siste sesongene, men jeg syntes fremdeles han har mye å gå på. Til tider har han ekstreme pasninger/assister og fantastiske dribleraid og mål. Andre ganger så gjør han valg som er uforståelige, står ikke i stil med det brilliante han til tider varter frem med. 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Daniel Taylor med artikkel om Ravel Morrison Litt bekymringsverdig det der. Håper han tar seg sammen og modnes med tiden. @Anews: Han er vel verdens tredje beste ving nå. Enig i at han fortsatt er bak Xavi og Iniesta, men han har ikke langt igjen før han er verdens tredje beste spiller uansett posisjon. Iniesta er i hvert fall ikke mange hakk over Nani. Det mangler ikke mye. Endret 20. februar 2011 av Geir M Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Jeg tror han kan bli verdens tredje beste spiller, han er ikke så langt unna det nå, hvis han ikke allerede er det. Tenker du 3. beste ving da eller? For han er et stykke unna den 3. beste spilleren i verden nå. Messi, Ronaldo, Xavi, Iniesta osv er alle flere hakk bedre enn Nani. Absolutt nei. Iniesta vs Nani pdd vinner Nani glatt. Nå tror jeg du har på deg United briller. Til informasjon så er Nani en kanongod fotballspiller men han er alt for ujevn til å komme på slike lister du lanserer her. Hans toppnivå er veldig høyt og i verdensklasse, men det er bare de siste 6 mnd han har vist noe som er i nærheten av stabilitet på et høyt nivå. Men fortsatt er hans "B-game" for dårlig til å regnes til å komme topp 3 i Ballon d'Or. Der er jo Iniesta for øyeblikket. Endret 20. februar 2011 av YNWA32 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Evra må ut. Spilte knallgodt offensivt i går, men han spiller jo ikke back. Han jogger tilåmed tilbake tter han har vært i angrep, selv når den han skal dekke eller ballen er 2 meter unna. Drittlei hele Evra. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Ja, vi kan i det minste gi Fabio sjansen i en kamp eller to fra start. Kanskje Evra føler litt press om å måtte prestere for en gangs skyld. Ikke dumt med litt hvile heller. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Evra er over toppen. En god ballspiller, men han mangler sluttprodukt. Innsatsen bakover er begredelig. Leighton Baines er dårligere til å forsere motstander med ball, men til gjengjeld er han solid defensivt og har en god fot. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Baines er en veldig mye bedre spiller enn Evra, men han har en "kjipere" stil og heter Leighton Baines. Hadde han ikke vært blekere enn snø, fra portugal og brukt nike drible sko hadde han kostet £25m. Kort fortalt 1. Bedre enn Evra i alle deler av det defensive. Eneste er vel at Pat har noe bedre spenst. Baines er samvittighetsfull og redelig i spillestilen. 2. I siste halvdel er det som L. Ronaldo mot David Bellion. Der Baines slår de sykeste innlegg, skaper sjanser for andre, assisterer mål osv der kaster Evra bort ballen å jogger hjem 3. Yngre 4. Britisk og billig Dødballene og kvalitetene hans tror jeg kunne vunnet oss 8p ekstra hver sesong. Endret 2. mars 2011 av Goldwing 2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Evra er over toppen. En god ballspiller, men han mangler sluttprodukt. Innsatsen bakover er begredelig. Leighton Baines er dårligere til å forsere motstander med ball, men til gjengjeld er han solid defensivt og har en god fot. Når så du Evra drible av en spiller sist? Han kan kanskje ta noen på fart mot dødlinja, men thats it. Uavgjort der. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 [...] billig Hvilken listepris tror du Baines har? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 14. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 Da ryktes det om enda en fight mellom Rooney og Alex... Hvis det er sant så blir jeg meget overraska hvis han får enda en ny sjanse. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 14. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 Da ryktes det om enda en fight mellom Rooney og Alex... Hvis det er sant så blir jeg meget overraska hvis han får enda en ny sjanse. Kjelde? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 News of the world..... Så "kjelde"... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 Da ryktes det om enda en fight mellom Rooney og Alex... Hvis det er sant så blir jeg meget overraska hvis han får enda en ny sjanse. Bare tøv fra drittavisen the sun. Virket som det var en god tone mellom sjefen og Roon på sidelinjen på lørdagen. Roon var over for å drikke litt vann på sidelinjen mens Djorou ble behandlet for skaden sin, og det virket som han lo og spøkte med Sir Alex på sidelinjen mens de snakket litt taktikk. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2011 Hvis Kaka forlater Real. Bør vi hente han? Tror dere han kan passe inn? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2011 Hvis Kaka forlater Real. Bør vi hente han? Tror dere han kan passe inn? Ja. Helt fantastisk person og god fotballspiller. Snakker ikke så alt for ille engelsk heller. http://www.youtube.com/watch?v=lBmkc87HLi8 Det eneste, og kanskje viktigste man må tenke på er dog skadene han har hatt og det at selv om Hargreaves angivelig nå legger opp så klarer de på sykestua seg uten faste gjester. Han har hatt to store avbrekk (4 måneder begge to) siste tre sesongene og også to mindre skader (cirka en måned hver), så har vel vært skadet 1/3 av tiden. Men det var det med at Manchester United ikke skulle kjøpe dyre spillere over 26 år noe mer. Kaká er 28 år, og gir sannsynligvis ikke mer enn 4-5 år med kvalitet. Han har 4 år igjen av kontrakten med Real Madrid, og jeg tviler på at han går under £30-35M. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2011 http://united.no/united/nyheter/nyheter/vurderer_aa_flytte_paa_seg Kilde: The Guardian. Ja, så var vi igang igjen da... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 15. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2011 Hvorfor bryr man seg egentlig om slik spikersuppe? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2011 The Guardian er generelt en veldig god kilde, så du skal ikke se bort ifra at dette stemmer. Uansett, så er det helt fair av Nani å ville dra. For et par år siden ville omtrent "alle" United-fans ha han vekk. Men siden han nå har blitt en nøkkelspiller, tipper jeg skjellsord som judas og sviker vil hagle. Ikke misforstå, jeg blir fortsatt skuffet hvis dette faktisk stemmer, men mer på situasjonen. Føler dette "alltid" skjer med United, selv om vi kjemper i toppen hvert år. Det er ikke det samme som med f.eks Torres, han var jo i en klubb som ikke har vært en reell tittelkandidat på en god stund (bortsett fra det ene året hvor Benitez surfet på tidenes medgangsbølge selvsagt). Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 15. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg vil ikke si at det er fair. Kanskje pga oss supportere, men han skylder jaggu Fergie og klubben en del, han har fått mye tid på å prøve og feile. Og da når han endelig blir en nøkkelspiller så skal han stikke... Blir helt feil i mine øyne 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå