Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror han kan bli verdens tredje beste spiller, han er ikke så langt unna det nå, hvis han ikke allerede er det. Han scorer mål og strør rundt seg med målgivende pasninger. Håper at vi kan beholde han til han blir gammel og grå. Jeg frykter imidlertid at han havner i Real eller Barca en dag i fremtiden.

 

Tenker du 3. beste ving da eller? For han er et stykke unna den 3. beste spilleren i verden nå. Messi, Ronaldo, Xavi, Iniesta osv er alle flere hakk bedre enn Nani. Nani har forbedret seg noe helt ekstremt de siste sesongene, men jeg syntes fremdeles han har mye å gå på. Til tider har han ekstreme pasninger/assister og fantastiske dribleraid og mål. Andre ganger så gjør han valg som er uforståelige, står ikke i stil med det brilliante han til tider varter frem med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Daniel Taylor med artikkel om Ravel Morrison

 

Litt bekymringsverdig det der. Håper han tar seg sammen og modnes med tiden.

 

@Anews: Han er vel verdens tredje beste ving nå. Enig i at han fortsatt er bak Xavi og Iniesta, men han har ikke langt igjen før han er verdens tredje beste spiller uansett posisjon. Iniesta er i hvert fall ikke mange hakk over Nani. Det mangler ikke mye.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Jeg tror han kan bli verdens tredje beste spiller, han er ikke så langt unna det nå, hvis han ikke allerede er det.

 

Tenker du 3. beste ving da eller? For han er et stykke unna den 3. beste spilleren i verden nå. Messi, Ronaldo, Xavi, Iniesta osv er alle flere hakk bedre enn Nani.

Absolutt nei. Iniesta vs Nani pdd vinner Nani glatt.

 

Nå tror jeg du har på deg United briller.

 

Til informasjon så er Nani en kanongod fotballspiller men han er alt for ujevn til å komme på slike lister du lanserer her. Hans toppnivå er veldig høyt og i verdensklasse, men det er bare de siste 6 mnd han har vist noe som er i nærheten av stabilitet på et høyt nivå. Men fortsatt er hans "B-game" for dårlig til å regnes til å komme topp 3 i Ballon d'Or. Der er jo Iniesta for øyeblikket.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Baines er en veldig mye bedre spiller enn Evra, men han har en "kjipere" stil og heter Leighton Baines. Hadde han ikke vært blekere enn snø, fra portugal og brukt nike drible sko hadde han kostet £25m.

 

Kort fortalt

1. Bedre enn Evra i alle deler av det defensive. Eneste er vel at Pat har noe bedre spenst. Baines er samvittighetsfull og redelig i spillestilen.

2. I siste halvdel er det som L. Ronaldo mot David Bellion. Der Baines slår de sykeste innlegg, skaper sjanser for andre, assisterer mål osv der kaster Evra bort ballen å jogger hjem

3. Yngre

4. Britisk og billig

 

 

Dødballene og kvalitetene hans tror jeg kunne vunnet oss 8p ekstra hver sesong.

Endret av Goldwing
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Evra er over toppen. En god ballspiller, men han mangler sluttprodukt. Innsatsen bakover er begredelig. Leighton Baines er dårligere til å forsere motstander med ball, men til gjengjeld er han solid defensivt og har en god fot.

Når så du Evra drible av en spiller sist? Han kan kanskje ta noen på fart mot dødlinja, men thats it. Uavgjort der.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da ryktes det om enda en fight mellom Rooney og Alex... Hvis det er sant så blir jeg meget overraska hvis han får enda en ny sjanse.

 

Bare tøv fra drittavisen the sun.

 

Virket som det var en god tone mellom sjefen og Roon på sidelinjen på lørdagen. Roon var over for å drikke litt vann på sidelinjen mens Djorou ble behandlet for skaden sin, og det virket som han lo og spøkte med Sir Alex på sidelinjen mens de snakket litt taktikk.

Lenke til kommentar

Hvis Kaka forlater Real. Bør vi hente han? Tror dere han kan passe inn?

 

Ja. Helt fantastisk person og god fotballspiller. Snakker ikke så alt for ille engelsk heller.

 

 

 

 

Det eneste, og kanskje viktigste man må tenke på er dog skadene han har hatt og det at selv om Hargreaves angivelig nå legger opp så klarer de på sykestua seg uten faste gjester. Han har hatt to store avbrekk (4 måneder begge to) siste tre sesongene og også to mindre skader (cirka en måned hver), så har vel vært skadet 1/3 av tiden.

 

Men det var det med at Manchester United ikke skulle kjøpe dyre spillere over 26 år noe mer. Kaká er 28 år, og gir sannsynligvis ikke mer enn 4-5 år med kvalitet. Han har 4 år igjen av kontrakten med Real Madrid, og jeg tviler på at han går under £30-35M.

Lenke til kommentar

The Guardian er generelt en veldig god kilde, så du skal ikke se bort ifra at dette stemmer. Uansett, så er det helt fair av Nani å ville dra. For et par år siden ville omtrent "alle" United-fans ha han vekk. Men siden han nå har blitt en nøkkelspiller, tipper jeg skjellsord som judas og sviker vil hagle.

 

Ikke misforstå, jeg blir fortsatt skuffet hvis dette faktisk stemmer, men mer på situasjonen. Føler dette "alltid" skjer med United, selv om vi kjemper i toppen hvert år. Det er ikke det samme som med f.eks Torres, han var jo i en klubb som ikke har vært en reell tittelkandidat på en god stund (bortsett fra det ene året hvor Benitez surfet på tidenes medgangsbølge selvsagt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...