Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder keepere burde Neuer være det soleklare førstevalget. Han er kaptein i Schalke, og førstekeeper for et av verdens beste landslag. Svitsjet mellom Milan-Spurs og Valencia - Schalke på puben her om dagen, og Neuer var kanskje banens beste. Han er i mine øyne bedre enn Lloris, Adler og Stekelenburg.

Endret av NightKeeper
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med NK. Neuer er også mitt førstevalg da hans ferdigheter (rolig, dyktig i feltet, gode utspill osv) kler en klubb som United langt bedre enn Loris sine, selv om sistnevne muligens er en vassere keeper på streken. Neuer er som alle tyske keepere umenneskelig i storkamper og på straffer.

 

Cantona :love:

 

Så igjen favoritt sesongen min (96/97) på review i går og HERREGUD så leken Cantona var. Han var så på en annen planet som det går an å være fra resten. Hælspark, syke stikkere, lobber, langskudd, dribbleraid. Mannen hadde alt. Den sesongen huser også favorittkampen min all time, borte mot LFC 3-1.

 

Noen som husker "lobben" til Eric mot Forrest borte på boxing day? Han demper ballen, trikser litt med den og vipper den i tverra før Sunny kommer å tapper den inn. Orgasme. David Beckham var også helt drøy den sesongen og jeg står på at det var hans beste, selv om assistraten ikke var like høy som i senere sesonger.

 

Draktene var også de vakreste vi har hatt by a country mile.

cantona.jpg

 

Til dags dato den beste spilleren som har rørt en ball i PL. Ingen er i nærheten engang.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Neuer er god, men det er vel i utgangspunktet Adler som er førstekeeper for Tyskland? Var ihvertfall meningen at han skulle være det i VM inntil han ble skadet. Begge virker uansett utrolig stabile og jevne, og ikke minst erfaringsrike for alderen. Tyske spillere har som regel det mentale på plass, og av keepere er det en av disse to jeg helst vil ha. Adler er min personlige favoritt, da han har imponert meg stort de kampene jeg har sett av han.

Lenke til kommentar

rioferdy5

Ryan Giggs signs a 1 year extension at Man utd....amen! Patrice Evra signs a new deal at Man utd....amen!

 

Forsnakket han seg litt der mon tro? Hvertfall den siste biten. Ikke ofte han er den første som rapportere nytt som dette.

Var bare tull ser det ut som

 

 

rioferdy5 Rio Ferdinand

Wehey don't go for them ones tweeps!!! How many jumped in already?! Praying for them both to re-sign for man utd! Both top players!

Lenke til kommentar

Nani can be the best

Sir Alex Ferguson believes Nani is capable of becoming one of the world’s very best players in the coming years.

 

Like most fans, Sir Alex has been thrilled by the winger's rapid transformation this season into one the most consistent and exciting players in Europe.

 

The Portuguese international is now one of the first names of the manager’s teamsheet and, at 22, has plenty of time to break into the highest echelon of players in world football.

 

"I don't need to trumpet Nani's improvement," Sir Alex told reporters on Friday. "He has been consistent all season. He is a match-winner; he creates goals and he scores goals.

 

"He had seven strikes at goal against [Manchester] City and that is a high ratio for a winger, particularly in a big game, and he scored a goal as well. Every time he gets near that box you think something is going to happen.

 

"He is starting to mature and be consistent. At 22 years of age, that gives him a good chance of getting to the level you are talking about."

 

As Nani develops, it’s inevitable parallels will be drawn between him and compatriot Cristiano Ronaldo. While Nani may not yet be at Ronaldo’s level, the United boss believes the Reds’ number 17 has adapted to Premier League football sooner than his former mentor.

 

"Ronaldo was exceptional, a once-in-a-lifetime player," Sir Alex added. "But it did take him time to settle and develop in the English game. I think Nani has done it a bit quicker."

 

 

http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Feb/Nani-can-be-the-best.aspx

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror han kan bli verdens tredje beste spiller, han er ikke så langt unna det nå, hvis han ikke allerede er det. Han scorer mål og strør rundt seg med målgivende pasninger. Håper at vi kan beholde han til han blir gammel og grå. Jeg frykter imidlertid at han havner i Real eller Barca en dag i fremtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...