Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ser det ut som Evra får 4år til i Manchester. Er vi fornøyde med det?

 

Kjenner at jeg er litt små lunken etter prestasjonene hans i år. Jeg er usikker på om han klarer å komme tilbake på det nivået han har vært på tidligere, samt om han har potensiale til å forbedre sluttproduktet i spillet sitt.. Fyren har alt for få målgivende passer, mål og/eller gode innlegg.

 

Har en liten følelse på at Pat er viktigere i garderoben enn den gjennomsnittlige Utd spilleren.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Da ser det ut som Evra får 4år til i Manchester. Er vi fornøyde med det?

 

Kjenner at jeg er litt små lunken etter prestasjonene hans i år. Jeg er usikker på om han klarer å komme tilbake på det nivået han har vært på tidligere, samt om han har potensiale til å forbedre sluttproduktet i spillet sitt.. Fyren har alt for få målgivende passer, mål og/eller gode innlegg.

 

Har en liten følelse på at Pat er viktigere i garderoben enn den gjennomsnittlige Utd spilleren.

 

Er litt skuffet mtp. at jeg gjerne skulle sett en stor "makeover" av stallen, men på den andre siden så er det positivt at stjernespillere ønskere å avslutte karrieren i klubben - sånt gir signaleffekter til andre spillere. Er lei av at vi tilsynelatende skal være et farmerlag for Real Madrid.

 

Evra har dog hatt èn dårlig sesong og flere gode. Mtp. alt dritet han har fått utenom banen den sesongen her er det ikke så rart at han har en liten dypp i formen. Når det er sagt, kontrakten går ut om to år, hvorfor ikke avvente litt for å se om han forbedrer spillet sitt før han evt. får ny kontrakt?

Lenke til kommentar

Er kjempefornøyd. Vi bør i løpet av tre sesonger erstatte van der Saar, Scholes og Giggs i tilegg til "normal" talent speiding. Det er en stor oppgave og jeg tror det er viktig ( sorry gold) at vi ikke erstatter for mye slik at laget ikke blir samkjørt. Evra har hatt en litt dårligere sesong nå enn i de forrige men jeg ser på han som en trygg god spiller å ha fast på laget. Er vel så og si aldri skadet eller utestengt.

 

Det eneste negative er vel at Fabio må vente enda lengre på sjangser til å vise seg frem

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/5324/6/man-united-follow-cantona-advice-and-bid-marseille-ace?

 

Mathieu Valbuena er anbefalt av Cantona. Vi må kjøpe alt Cantona peker på!

 

Jeg har ikke sett mannen, men Eric er gud til det motsatte er bevist.

Andre mener derimot at vi kommer til å hente Danielle DeRossi fra Roma, jeg tviler på at han forlater klubben. Så da tror jeg heller på at vi ender opp med Valbuena

Lenke til kommentar

Ryktene om De Rossi har hatt rykter rundt seg lenge. De har blusset opp igjen på diverse nettsteder siste tiden, etter at SAF gikk ut å sa de akkurat ikke hentet en "viktig spiller", som nå kommer til sommeren.

 

Om Cantona har halvparten så godt blikk for spillere som han hadde for spillet, så bør vi hente Valbuena.

 

Cantona :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...