Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Det kjipe med Wilshere er at han er så jævlig likendes, så får meg ikke til å mislike gutten heller. Er nok det største talentet i England (ja, større enn Cleverly, greit greit :p)

 

Minner meg littegrann om en ung Scholes, men han mangler mye enda. Må få mer endproduct i spillet sitt, men herrefred, fyren har jo ikke fått hår på tissen enda engang.

Dream on, Jack er vår. :love:

 

Men dere har jo Cleverley, som er et MYE større talent.

Rollebytte på gang?

Er nok mer ironien som streifer i Le Pros innlegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Verdens beste ditt og datt. Og jeg har fått med meg mere enn du tror

Da burde du ha lagt merke til at det var mer enn en kamp :)

 

Verdens beste er lett å slenge rundt, og jeg vil nødvendigvis ikke si at Barca er verdens beste lag rett ut, men at de har den beste midtbaenn i verden er jeg rimmelig sikker på stemmer.

Lenke til kommentar

Ser ut som Arsenal-fansen koser seg på en rosa sky ikveld. Men husk at det er både hjemme- og bortekamper i CL og 2-1 er ikke så jævli betryggende (For Ars.) resultat når Barca spilte rævva og man vet hvordan de kan overkjøre motstanderne.

 

Selv hater jeg barca og håper Arsenal vinner neste kamp også.

 

Fordi det smakte innmari godt! :) Og jeg tror at fleste av oss tror at vi taper i neste kamp, dermed blir slått ut. Arsenal er udugelig når de leder, som vi til det vanlige ser i PL-serien. De klarer aldri å lede såpass lenge, kun klarte opp til første plass. Så detter de ut som vanlig.

 

Men idag nyter vi det mens vi kan! :)

Lenke til kommentar

http://www.cleansheetsallround.co.uk/2011/02/la-liga-news-sir-alex-to-demand-real-madrid-defender-in-swap-with-evra?

 

Evra ut, Marcelo inn?

 

At Evra kanskje går til RM etter sesongen er det ingen tvil om. Han har vel selv sagt han gjerne kunne spilt for RM. Marcelo er en spennende back/ving, men også veldig lik Fabio i spillestil. Forøvrig greit om vi krever spillere i tillegg til penger av RM. Kanskje vi kan bytte Gibson mot Kaka også når vi først er i gang.

Lenke til kommentar

Siden Marcelo anno 2010/11 er bedre og yngre enn Evra sier jeg jatakk. Håper at vi selger Franskmannen i sommer, da han dessverre gradvis har tapt seg siden monstersesongene han hadde før den foregående. Mannen er på vei ned, så vi har fått se det beste av Evra og det er bedre å selge nå mens han enda har høy salgsverdi. Patrice klarte å bli verdens beste VB og har hjulpet oss til mange trofeer og store øyeblikk, men de aller beste managerne vet å skille lag med sine stjerner når de fortsatt er i toppsjiktet, men er på vei ned. Nå har vi Rafael som er på vei opp mot toppen av fjellet og en ung Fabio med stort potensial, så Evra er ikke uerstattelig. Faktisk så syntes jeg han har vært den klart svakeste av gutta bak iår.

 

Håper vi får en liten revulusjon til sommeren. Føler at dette er siste året vi kan melke årets tropp før det må noen radikale endringen til. VI trenger snart å få ny giv og en ungdommelig energi i laget igjen. Nå ruller vi bare videre på enkeltprestasjoner og rein vinnerkultur. Jeg håper virkelig at vi er "tidlig ute" å fornyer oss før vi blir avslørt. Tar gjerne noen trofeeløse år jeg så lenge jeg ser at det er plan for å bygge noe nytt for fremtiden.

 

Vi trenger en ny sentralstamme på midten fra neste år, men resten har vi allerede på Carrington.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At Evra kanskje går til RM etter sesongen er det ingen tvil om.

Det er ingen tvil om at han kanskje gjør det. :hmm:

 

Nettopp! Jeg synes selv det var en fantastisk diffus formulering, så det står jeg helt og fullt inne for.

Det er ingen tvil om at han kanskje gjør det. Det kan jeg si med 0 % sikkerhet!

Lenke til kommentar

Rent oppgulp; Hva med Benayoun?

 

Nei nei nei. Hva skal han bidra med?

 

Jeg har faktisk tenkt litt på Mascherano i det siste, skulle tro han var lei av å slite benken i Barca. Det som taler i mot er at han tidligere var i Liverpool, at han er fra Argentina og at han, i likhet med alle de andre vi har sentralt på midten, "aldri" putter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Scholes skal også erstattes. Han putter nestene aldri, men han slår forløsende "3. sist-pasninger". De Rossi ble tidligere nevnt, og han har litt denne rollen i Roma. Usikker på hvor bra han egentlig er, ettersom jeg ikke følger italiensk fotball mer enn at jeg ser Roma har rast som et lodd på tabellen i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...